سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

تفاوت نیم ست با سرویس طلا چیست؟


در طول تاریخ بشر، مردم همیشه از طلا و جواهرات برای زینت دادن بدن، مو و اشیاء خود و همچنین وسیله ای برای نشان دادن موقعیت های اجتماعی مختلف مانند ازدواج، نامزدی یا نژاد استفاده می کردند. سرویس های نیم تنه و طلا همیشه به عنوان یکی از مهم ترین زینت ها در بین خانم ها مطرح بوده است. این دستگاه ها در مدل ها و طرح های مختلف ساخته و به فروش می رسند. تفاوت نیم ست با سرویس طلا تاثیر بسزایی در قیمت هر کدام دارد.

در واقع سرویس طلا از ست گردنبند، دستبند، انگشتر و گوشواره تشکیل شده است اما نیم ست معمولا از گردنبند یا دستبند یا انگشتر همراه با گوشواره تشکیل شده است. در این مقاله در مورد تفاوت نیم ست و سرویس طلا صحبت خواهیم کرد. اما قبل از آن بهتر است در مورد کاربرد آنها بیشتر بدانید و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. برای اطلاعات بیشتر و خرید سرویس طلا تا پایان مقاله با کادوساز همراه باشید.

نصف بسته طلا شامل چه چیزهایی است؟

در حالی که خرید سرویس طلا خوب و کامل است، اما هزینه زیادی برای علاقه مندان دارد، به همین دلیل است که بسیاری از افراد به جای انتخاب سرویس طلا، برای خرید نیم ست طلا به شایر می روند. در زیر اقلامی که حاوی نیمی از ست طلا هستند را ارائه خواهیم داد.

ست گردنبند نیم طلا

شاید یکی از مهم ترین وسایل نیم ست طلا در تمام طرح های نیم ست، گردنبند طلا باشد. گردنبند طلا در واقع قلب نیم ست است و با توجه به بقیه طراحی شده است. بنابراین توجه به این نکته در انتخاب و خرید نیم ست طلا بسیار مهم است. شما می توانید با توجه به فرم صورت و گردن و موقعیتی که از نیم ست استفاده می کنید، گردنبند شفاف خود را انتخاب کنید. اگر قصد دارید نیم ست بپوشید، بهتر است گردنبندی با ساختار محکم و قفلی انتخاب کنید. اما اگر قصد دارید نیم ست را برای مهمانی انتخاب کنید، بهتر است یک طرح فانتزی یا گردنبند انتخاب کنید.

نصف گوشواره طلا

یکی دیگر از اکسسوری هایی که در نیم لباس یافت می شود قطعا گوشواره طلاست. گوشواره های طلا نیز هماهنگ با گردنبند ساخته شده اند و ترکیب هر دو جلوه بسیار زیبایی به استایل شما می دهد. هنگام خرید گوشواره، فرم صورت و موهای خود را هماهنگ کنید تا انتخاب مناسب تری داشته باشید. توجه به قفل گوشواره از دیگر نکاتی است که در انتخاب نیم طلا باید به آن توجه کرد. ناپایداری گوشواره قفلی باعث گم شدن آن و ناقص ماندن نیمه ست شما می شود.

انگشتر طلا در نیم ست

نیمه طلا شامل انگشترها نیز می شود. اگرچه حلقه عنصر تعیین کننده نیمی از جواهرات نیست، اما وجود آن می تواند جلوه نیم قطعه شما را زیبا کرده و آن را کامل کند. اگر نیمه دیگر شما در رینگ است، بهتر است به تعادل دستان خود توجه کنید. همچنین اگر می خواهید هر روز از نیم قسمت خود استفاده کنید، به استحکام و تناسب حلقه با استفاده از سوراخ توجه کنید. توجه داشته باشید که تریلرهای نیمه گرانتر هستند.

استفاده از نیم ست طلا

در ابتدا در مقاله ای که در مورد کالاهای طلا گنجانده شده است، نیمی از طلا را به تفصیل بررسی کردیم. همانطور که گفتیم نیم ست یک ست کامل را نمی سازد. به عنوان مثال، طلای نیمه قیمتی اغلب دارای یک گردنبند و به دنبال آن گوشواره یا انگشتر و انواع دیگر دستبند است.

بر خلاف انواع سرویس طلایی که برای مهمانی ها و مراسم های بزرگ و رسمی استفاده می شود، نیم ست ها برای مهمانی های کوچک و دوستانه یا برای استفاده روزمره استفاده می شوند.

نیم ست ها قیمت مناسبی دارند زیرا 2 یا چند قطعه طلا ندارند و عموما زیبا طراحی شده اند. این زیورآلات در بین خانم های جوان طرفداران زیادی دارد.

اگر قصد خرید نیم ست طلا را دارید اما با توجه به شرایط موجود و افزایش قیمت، شرایط خرید به موقع را ندارید، می توانید هر قطعه را جداگانه خریداری کنید و هر قطعه را در زمان های مختلف تهیه کنید. . در عین حال نیم ست با مدل های منحصر به فرد و ظریف خود برای انواع دختر خانم ها مناسب است

برنامه خدمات طلا

سرویس طلا همانطور که از نامش پیداست جواهری است که از یک گردنبند، گوشواره، یک دستبند و همچنین یک انگشتر تشکیل شده است. تفاوت نیم ست با سرویس طلا در همین تعداد است. سرویس طلا در میان میانسالان، مسن ها و عروس ها محبوبیت بیشتری دارد. البته مدل های سرویس طلای ظریف نیز در بین خانم های جوان طرفداران زیادی دارد.

انواع مدل های سرویس طلا مانند جواهرات، سنگ های ساده یا قیمتی در طرح ها و رنگ های متنوع سفید، طلایی و رزگلد طراحی و موجود می باشد. سرویس طلا معمولا در مهمانی های بزرگ و مجالس مهم استفاده می شود و در مجالس دوستانه کمتر از این زیورآلات استفاده می شود. خرید طلای عروسی در مجالس عروسی، جدا از استفاده از عروس در این مراسم خاص، نوعی سرمایه گذاری برای عروس و داماد محسوب می شود.

تفاوت اصلی بین سهام و نصف سهام طلا

اگر می خواهید مهم ترین تفاوت سرویس نیم ست و طلا را به اختصار توضیح دهید. یا می توان به تفاوت این دو به صورت زیر اشاره کرد.

انواع سرویس های طلا معمولاً توسط خانم های مسن تر از سایر خانم های جوان استفاده می شود.

نیمه معمولا حلقه دارد، یک یا دو قطعه از جواهرات طلا مانند دستبند یا گوشواره را شامل شود.

ست طلایی معمولاً برای مراسم و مناسبت های خاص استفاده می شود اما نیم ست ها معمولاً برای مهمانی ها و مجالس دوستانه یا روزمره استفاده می شود.

تفاوت مهم دیگر میان ست و نیم ست این است که نیم ست ها عموما در مدل های شیک و ساده تری نسبت به سرویس طلا طراحی و ساخته می شوند.

نیم ست های طلا معمولاً قیمت پایین تری نسبت به سایر خدمات دارند، زیرا در مقایسه با سرویس های طلا دارای اجزای کمتری (چشمک، دستبند یا انگشتر) هستند. بنابراین آنها چیزی بیش از خدمات می فروشند.

همه انواع خدمات طلا به دلیل استفاده از سنگ های قیمتی اساسا براق تر و گران تر هستند.

نیمی از ست بدون زنجیر است و طلا فروشان زنجیر را آویزان می کنند تا طلا بهتر به نظر برسد.

این نیم ست طراحی ساده و بدون حاشیه دارد.

قفل های قوی به صورت گروهی استفاده می شود.

نکات مهم قبل از خرید نیم ست طلا

اگرچه قیمت کیت طلا از کل کیت کمتر است، اما خرید آن ارزان نیست. بنابراین بهتر است در خرید نیم ست طلا به نکات زیر توجه کنید.

دلیل خرید نیم ست طلا چیست؟

قبل از خرید نیم کیت طلا باید مشخص کنید که مهمترین چیز برای شما این است که چرا آن را خریداری می کنید. آیا نیم ست را برای استفاده روزمره می خرید یا برای مجالس و مهمانی ها می خرید؟ اگر می خواهید نیم ست طلا را برای استفاده روزمره بخرید، بهتر است مدل های پیچیده تر و بادوام تری را انتخاب کنید.

آیا به طلا حساسیت دارید؟

حساسیت به طلا مشکل رایجی نیست، اما غیرممکن هم نیست. برخی از افراها با علائمی مانند خارش بدن، قرمزی، ظاهر شدن جوش یا لکه های قرمز روی پوست و غیره. آنها به طلا حساس هستند. بهتر است قبل از خرج کردن و خرید هر نوع طلا از جمله ست های نیمه طلا، مطمئن شوید که به طلا حساسیت ندارید.

قیراط نیمه طلای شما چقدر است؟

طلای 24 عیار بسیار ضعیف است و نمی توان از آن برای ساخت جواهرات استفاده کرد. طلای مورد استفاده در بیشتر جواهرات طلای 18 عیار است. طلای 18 عیار یعنی 18 قسمت از 24 قطعه از لوازم طلا و 6 قسمت از فلزات دیگر ساخته شده است تا طلا نرمی خود را از دست داده و طلا قوی تر شود. طلای 18 عیار با شماره 750 مشخص شده است.

کدام کد با طلا مشخص شده است؟

به کد حک شده با طلا توجه کنید. طلا "جی پی" به این معنی است که جواهرات مورد نظر طلا نیستند و فقط روکش طلا هستند.