سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

فواید و عوارض هیپوتراپی غبغب


یکی از مشکلاتی که می تواند زیبایی چهره افراد را تحت تاثیر قرار دهد، آکنه است. اغلب عواملی مانند وزن، افزایش سن یا ژنتیک باعث تورم زیر چانه می شود. اما خبر خوب این است که یک روش موثر و غیر جراحی برای درمان بونیون وجود دارد.اگر به دنبال خلاص شدن از شر بونیون هستید، هایفوتراپی یک گزینه عالی است. هایفو تراپی (HIFU) اخیراً بسیار رایج شده است، زیرا روشی بدون درد و بدون خون برای سفت کردن پوست و رفع چین و چروک ارائه می دهد. ما را تا پایان این مقاله دنبال کنید تا در مورد درمان غگباب بیشتر بدانید.

آیا هایفوتراپی تمیز است؟

HIFU (سونوگرافی متمرکز با شدت بالا) یک درمان غیرجراحی موثر است که از امواج صوتی استفاده می کند. در این فناوری امواج اولتراسوند بافت پوست را بین 65 تا 70 درجه سانتیگراد گرم می کند که این عمل باعث آسیب به سلول های تحریک کننده تولید کلاژن در لایه های SMAS پوست می شود. به طور خلاصه، لایه SMAS سیستم آپونورتیک عضلات سطحی است.

این غشاء یک شبکه سازمان یافته از الیاف است که شامل عضله پلاتیسما، فاسیای پاروتید و لایه های فیبرومیسکولار است که گونه را می پوشاند. علاوه بر سیستم ماهیچه ای آپونورتیک سطحی، هایفوتراپی بر دو لایه پوست فوقانی و پوست تحتانی تأثیر می گذارد. از طرفی هیپنوتیزم درمانی باعث کاهش و سفت شدن چین و چروک های صورت می شود و پوست صورت را بدون درد لیفت می کند. گرما سلول های چربی را که بدن شما به طور طبیعی تولید می کند در هفته های آینده از بین می برد و پوست شما را صاف می کند.

هیپوتراپی غاقباب چیست؟

به طور کلی، شلی پوست زیر چانه، چربی بیش از حد اطراف گردن، شلی عضلات پلاتیسما یا ساختار استخوانی، قوز می کند. در گذشته، افرادی که می خواستند تامی تاک کنند، برای از بین بردن چربی شکم مجبور به لیپوساکشن می شدند. همچنین در موارد شدید که چربی یا پوست بیش از حد در ناحیه زیر چانه وجود دارد، عمل جراحی را انجام می دهند که مدت زمان نقاهت طولانی و عوارضی مانند کبودی، درد و ... را به همراه دارد.

خوشبختانه کاهش نویز یک راه موثرتر، ایمن و موثرتر برای از بین بردن خروپف است. این درمان با تقویت پوست گونه، گردن و چانه باعث تولید کلاژن می شود. علاوه بر این، سلول های مرده و چربی پوست را کاهش می دهد و در عین حال پوست را سفت می کند. در واقع، درمان آکنه می تواند ظاهری جوان و زیبا به شما بدهد.

چه کسانی برای هایفوتراپی در تهران مناسب نیستند؟

هیپوتراپی یک روش ساده و کم خطر است، اما ممکن است برای همه مناسب نباشد. افرادی که هایفوتراپی برای آنها توصیه نمی شود عبارتند از:

زنان باردار یا شیرده

وجود عفونت، جوش فعال، زخم یا زگیل در ناحیه تحت درمان.

تزریقات زیبایی (تزریق ژل و بوتاکس) کمتر از 6 ماه

افراد مبتلا به صرع

افرادی که پروتز فلزی یا استنت قلب دارند

وجود بخیه یا جراحی قدیمی در ناحیه درمان

سایر کاربردهای هیپنوتیزم درمانی

همانطور که قبلا ذکر شد، هیپنوتیزم درمانی بر هر سه لایه پوست تاثیر می گذارد و علاوه بر کاهش چربی، می تواند به تولید کلاژن و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست نیز کمک کند. در نتیجه به جوانسازی پوست و کاهش مشکلات پوستی کمک می کند. هایفوتراپی علاوه بر رفع خروپف در موارد زیر نیز مورد استفاده قرار می گیرد:

در صورت وجود پوست شل، پوست شل را بردارید

فاصله بی نظمی در سطح پوست

بهبود خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست

درمان ریزش ابرو (لیفت ابرو)

از بین بردن خطوط ریز و چین و چروک دور چشم، پیشانی و گردن

جوانسازی و رفع چین و چروک و خطوط لبخند

از بین بردن منافذ باز پوست

کاهش چربی موضعی و لاغری (معده، پهلو، ران و بازو)

عوارض هیپوتراپی قابغاب

هایفو درمانی (HIFU) نسبت به روش های مربوط به مداخله جراحی خطر کمتری دارد و جای نگرانی در مورد اثرات بیهوشی یا مراقبت از بخیه وجود ندارد. عوارض هیپوتراپی جزئی و موقتی است. اگرچه این روش معمولاً بدون درد است، برخی افراد ناراحتی را گزارش می کنند. برخی از مشتریان قرمزی و تورم موقتی را تجربه می‌کنند، اما معمولاً در عرض چند ساعت از بین می‌رود. به طور کلی هرگونه درد یا عوارض جانبی در این روش بسیار خفیف و کوتاه مدت است. اگرچه دستگاه هایفوتراپی عوارضی ندارد اما اجرای غیر اصولی آن کارایی بالایی ایجاد نمی کند.

دوره نقاهت و طول عمر هیپنوتیزم گاب گاب

از آنجایی که این روش جراحی نیست، هیچ آمادگی برای درمان هیپوکامپ لازم نیست. نیازی به استراحت طولانی مدت نیست، بنابراین می توانید بلافاصله پس از درمان به فعالیت های عادی خود ادامه دهید. لازم به ذکر است که طول مدت درمان هیپوکامپ به عوامل مختلفی از جمله سن، میزان آسیب و شلی پوست، تغذیه و مراقبت از پوست بستگی دارد. اگر بعد از هیپوتراپی از پوست خود مراقبت کنید و وزن خود را در حد ثابتی نگه دارید، این روش بیشتر دوام خواهد آورد. اما باید توجه داشت که افزایش سن امری اجتناب ناپذیر است که می تواند باعث افتادگی و افتادگی مجدد شود، بنابراین ماندگاری این روش به مراقبت از پوست و توجه به سبک زندگی برای به تاخیر انداختن علائم پیری بستگی دارد.

هزینه هایفوتراپی

به طور کلی هزینه این روش درمانی به میزان چربی پوست، دستمزد پزشک و محل درمان بستگی دارد. به عنوان مثال، هیپنوتیزم درمانی روی صورت (یک ناحیه) هزینه کمتری نسبت به هیپنوتیزم درمانی در چندین ناحیه صورت خواهد داشت. شایان ذکر است که قیمت هایفوتراپی کمتر از لیفت صورت و لیپوساکشن خواهد بود. بنابراین، هایفو یک گزینه بسیار ارزان و راحت است.