سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

شیر برقی هانتر چه ویژگی هایی دارد؟



جنس بدنه شیر برقی آبیاری از پلاستیک مقاوم ساخته شده است. همانطور که می دانید، آب و رطوبت می توانند به سرعت فلزات را خورده کنند. با این حال، پلاستیک در برابر خوردگی مقاوم است و نمی شکند. پلاستیک در برابر فشار آب نیز مقاوم است و به سرعت خورده نمی شود. پلاستیک به کار رفته در بدنه این شیر وزن این شیر را تا حد زیادی کاهش داده و در نتیجه استفاده از آن در کاربردهای مختلف آسانتر است.

امکان اعمال درزگیر به دیافراگم شیر برقی

مزیت اصلی شیر برقی هانتر قابلیت نصب آب بند بر روی دیافراگم شیر برقی است. دیافراگم از پلاستیک یا پلیمر ساخته شده و جریان بین موتور و پمپ را کنترل می کند. شیر برقی هانتر به گونه ای طراحی شده است که بتوانید آن را به بدنه وصل کنید. این دارو به طور کامل از نشت آب جلوگیری می کند و در نتیجه می توان از شیر الکترومغناطیسی برای مدت طولانی بدون آسیب به ساختار آن استفاده کرد. این به شما امکان می دهد به راحتی از آن استفاده کنید و فقط بر روی عملکرد شیر تمرکز کنید.

انواع مدل ها

یکی دیگر از مواردی که باعث شد من از شیر برقی هانتر استفاده کنم، گستردگی مدل های آن است. همانطور که می دانید هر پروژه نیازهای متفاوتی دارد و نمی توانید از یک شیر در محیط ها و پروژه های مختلف استفاده کنید. به همین دلیل توصیه می شود در مرحله اول نیاز خود را مشخص کنید و سپس با توجه به نیاز خود این شیر را خریداری کنید. در این شرایط می توانید بهترین نتیجه را از شیر بگیرید و این مشکل به افزایش کارایی شیر برقی در محیط کمک می کند و در نتیجه راندمان عملیاتی شما را افزایش می دهد.

اتصال و قطع سریع آب

جریان آب را می توان به سرعت روشن یا خاموش کرد. این موضوع در سمپاشی صنعتی بسیار مهم است و ممکن است بر عملکرد محصول تأثیر بگذارد. اگر اتصال یا انسداد جریان آب مشکل باشد، گیاهان آب کافی ندارند و مشکلات زیادی ایجاد می کند.

مصرف آب را کاهش دهید

آب یعنی حیات؛ محیط بانان بر این جمله تاکید می کنند و می گویند دنیا کمبود آب دارد و مردم باید به نحوه مصرف آب توجه کنند. بنابراین، از آنجایی که سیستم های آبیاری آب زیادی مصرف می کنند، مدیریت آب یک تکنیک بسیار مهم است. زهکش های برقی هانتر برای بهینه سازی جریان آب و جلوگیری از هدر رفتن آب طراحی شده اند.

طول عمر

به طور کلی وقتی صحبت از شیر برقی هانتر می شود، یک ویژگی بسیار مهم به ذهن ما می رسد و آن عمر طولانی این شیر است. این محصول قابلیت استفاده طولانی مدت در محیط را دارد که باعث افزایش رضایت کاربر خواهد شد. https://pezeshkaneirani.com/%d8%b4%db%8c%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c-%d9%87%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b1-%da%86%d9%87-%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%9f/

شیر شکار کجا استفاده می شود؟

شیر برقی هانتر کاربردهای خانگی و صنعتی زیادی دارد. شما می توانید از این شیر برای مدیریت آبیاری باغ خود استفاده کنید. شیر شکارچی در پارک های بزرگ که نیاز زیادی به آب شیرین است و در صورت نرسیدن آب به گیاهان مشکلات زیادی به وجود می آید نیز استفاده می شود. شیر شکارچی همچنین می تواند برای مدیریت چمن سبز استفاده شود. زمین های کشاورزی در مقیاس کوچک می توانند با استفاده از شیر هانتر بهره وری را افزایش دهند.

شیر برقی هانتر را از کجا بخریم؟

تا اینجا سعی کردیم اطلاعات کاملی در مورد شیر شکارچی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که مشاهده می کنید این شیر دارای مزایای زیادی می باشد که از مهمترین آنها می توان به طول عمر بالا، نگهداری سیستم آبیاری، تنوع زیاد مدل ها و قطع و وصل جریان آب اشاره کرد. اگر به دنبال یک مرکز مطمئن برای خرید شیر برقی هانتر هستید می توانید به بازرگانی آب نیرو مراجعه کنید. این مرکز خدمات گسترده ای را به شما ارائه می دهد. همچنین محصولات این فروشگاه همگی با کیفیت بالا و گارانتی به فروش می رسد.