سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

تجهیزات سالن کنفرانس + نکات و تجهیزات مهم


تجهیز اتاق‌های کنفرانس و اتاق‌های کنفرانس اختصاصی می‌تواند محیطی عالی برای برگزاری یک جلسه کاری مهم باشد و فضایی رسمی و حرفه‌ای را فراهم کند تا بتواند اثری به یاد ماندنی در کسب‌وکار شما به جا بگذارد.

شاید نکات منفی برگزاری جلسه در یک مکان عمومی را متوجه شده باشید، اما اگر از اتاق کنفرانس خودمان استفاده کنیم چه؟

در دنیای امروز و در عصر جدید، اتاق‌های جلسات ساختار قدیمی خود را ترک کرده‌اند و با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد یک سیستم دیجیتال قدرتمند، همه کارفرمایان اقدام به ارائه اتاق‌های جلسات با سیستم‌های دیجیتال و مرکز مدیریت کرده‌اند.

برای کارفرمایان و کسانی که تصمیم به راه اندازی اتاق کنفرانس دارند، داشتن مستندات مناسب از جلسات و استفاده آسان از سیستم کنفرانس مهم است.

و شما این توانایی را دارید که همزمان در مورد موضوعاتی که آنها می خواهند صحبت کنید و همچنین به رهبر جلسه اجازه دهید تا دستور کار را به طور کامل کنترل کند و با شرکت کنندگان جلسه صحبت کند.

تمامی نکاتی که گفتیم نیاز به خدمات تجهیز سالن کنفرانس ویژه ای در حوزه صدا، تصویر، شبکه، نور و ... برای تجهیز سالن کنفرانس دارد. در مقاله بعدی تجهیز اتاق کنفرانس به بررسی هر یک از این موارد و لزوم تجهیز اتاق کنفرانس استاندارد می پردازیم.

ویژگی های تجهیزات سالن کنفرانس

کارایی و کنترل بسیار بیشتر بر مخاطبان حاضر در جلسه

توجه حضار را افزایش دهید و جلسه را اداره کنید

بایگانی و مستندسازی تمام رویدادهای جلسه

مدیریت و سازماندهی آسان با مدیر جلسه

مدیریت هماهنگ با مدیریت جلسات و افزایش بهره وری

سیستم کنفرانس آنالوگ

البته سیستم های کنفرانس آنالوگ تنها می توانند مهمترین و مهمترین وظایف یک سیستم کنفرانس را انجام دهند: پخش در سالن و مدیریت جلسه.

سیستم های کنفرانس آنالوگ به کامپیوتر متصل نیستند و عملکردهای کاربردی مانند اتصال دوربین (مانیتورینگ خودکار) و سیستم های رای گیری و حضور و غیاب را ندارند و تنها برای انتقال صدا از میکروفون به بلندگوها استفاده می شوند.

البته امروزه با پیشرفت چشمگیر فناوری، سیستم های کنفرانس آنالوگ کمتر مورد استقبال کاربران و کارفرمایان قرار می گیرد و اغلب از سیستم های کنفرانس دیجیتال برای تجهیز اتاق کنفرانس استفاده می شود که به روزتر و کاربردی تر، کاربردی و راحت تر باشد. . بی همتا ویژگی هایی وجود دارد.

ویژگی های سیستم های کنفرانس آنالوگ

عملکرد کاربر محدود و عملکرد بسیار پایین در مقایسه با سیستم دیجیتال

هزینه کمتر و مناسب تر از سیستم های کنفرانس دیجیتال

عدم خودآزمایی و رای دادن

سیستم مونتاژ دیجیتال

سیستم کنفرانس دیجیتال نسل بعدی سیستم های کنفرانس است که امکانات و قابلیت های منحصر به فردی را در اختیار کاربران قرار می دهد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از سیستم نظرسنجی، تفسیر همزمان و سیستم ردیابی خودکار استفاده می کند. ردیابی خودکار به این صورت است که وقتی صدایی از هر میکروفونی دریافت می کند، سیستم کنفرانس به طور خودکار آن شخص را ضبط می کند.

در زیر نگاهی دقیق‌تر به Autotracking کنونی می‌اندازیم، یک سیستم کنفرانس دیجیتال که یکی از اولین انتخاب‌های کارفرمایان برای جلسه پشتیبانی است، زیرا منابع و کارهایی که در اتاق دارند و سیستم کنفرانس آنالوگ به آنها داده است. که در آن نسل جدید. یعنی سیستم کنفرانس دیجیتال ارائه شده،

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تجهیز اتاق کنفرانس به سیستم های دیجیتال و آنالوگ می توانید با متخصصین شرکت ما تماس بگیرید.

ویژگی های سیستم کنفرانس دیجیتال

نسل جدید سیستم کنفرانس

دارای امکانات منحصر به فرد و پیشرفته ای است که جلسات شما را به بهترین شکل ممکن سازماندهی می کند.

دارای قابلیت رای دادن، ترجمه، پیگیری و...

بهره مندی از آخرین تکنولوژی در زمینه سیستم های کنفرانس

ویژگی های اصلی سیستم کنفرانس دیجیتال

ضبط صدا و تصویر (ردیابی خودکار)

سیستم های کنفرانس دیجیتال با افزودن یک یا چند دوربین به واحد کنفرانس مرکزی علاوه بر ضبط صدا، صدا و تصویر اتاق کنفرانس را ضبط و بایگانی می کنند. اگر دوربین طوری تنظیم شده باشد که بدون حضور اپراتور با بلندگو یا مهمانان روبرو شود و فیلم را ضبط کند، این عملکرد را ردیابی خودکار می نامند. در حال حاضر تمامی کارفرمایان می توانند از سیستم ردیابی خودکار برای تجهیز اتاق جلسات خود استفاده کنند. استفاده از این قابلیت کاربردی و مهم مستلزم استفاده از سیستم های کنفرانس دیجیتال است.

رای گیری در سیستم کنفرانس دیجیتال

برخی از سیستم های کنفرانس دیجیتال دارای قابلیت و قابلیت رای دادن هستند، در حالی که برخی از سیستم های پیشرفته تر توانایی ارائه آمار تخصصی تری را دارند. امکان رای گیری در تالارهای شوراهای مختلف، مجلس و کلیه سازمان هایی که نیاز به ثبت مداوم آرای شرکت کنندگان دارند بسیار مفید و مهم است.

تجهیزات سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس شامل دستگاه های مختلفی است که با ترکیب و تنظیم آن ها کیفیت مورد نیاز تجهیزات اتاق کنفرانس به دست می آید.

واحد مرکزی و منبع تغذیه

هر سیستم کنفرانسی به یک منبع تغذیه یا واحد مرکزی نیاز دارد تا میکروفون رئیس و شرکت کنندگان را فراهم کند و ارتباط برقرار کند. یونیت مرکزی و منبع تغذیه سیستم کنفرانس دستگاهی است که تمامی میکروفن ها در آن متصل و تغذیه می شوند، مرکز کنترل یا واحد کنفرانس مرکزی دارای گزینه ها و گزینه های مختلفی در کنترل صدای سالن کنفرانس می باشد. باید به این نکته توجه داشته باشید که باید واحد مرکزی و منبع تغذیه سیستم کنفرانس را از برندهای مطرح دنیا خریداری کنید تا در تجهیز سالن کنفرانس خود مشکلی پیش نیاید و به استانداردهای کاری دست یابید.

میکروفون کنفرانس

میکروفون کنفرانس یا کنسول کنفرانس صدای سخنران را به واحد مرکزی سیستم کنفرانس می فرستد تا با صدای سایر میکروفون ها ترکیب شود. سپس با توجه به اولویت مورد نظر در اتاق کنفرانس پخش می شود. نوع اصلی میکروفون مورد استفاده در اتاق های کنفرانس، میکروفون رومیزی یقه غازی است. میکروفون های کنفرانس ممکن است بلندگوهای داخلی داشته باشند. خروجی هدفون، دکمه بی صدا، صفحه نمایش، پورت های اتصال مختلف و قابلیت احراز هویت بستگی به ساختاری دارد که شرکت سازنده در نظر می گیرد. نکته مهم در اینجا البته این است که کیفیت میکروفون کنفرانس ارتباط مستقیمی با صدای اتاق کنفرانس دارد. بنابراین، انتخاب یک میکروفون کنفرانس با کیفیت و برند تضمینی برای استفاده مادام‌العمر خواهد بود، بدون اینکه در مورد تجهیزات اتاق کنفرانس و انتخاب میکروفون کنفرانس مناسب، حداقل مشکلاتی از نظر کیفیت و عملکرد وجود داشته باشد. در صورت نیاز به مشاوره بیشتر و اطلاعات دقیق تر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

2 نکته مهم برای خرید سیستم کنفرانس

برای اطمینان از کیفیت خوب و صدای قابل قبول، در هنگام خرید مبلمان اتاق کنفرانس و تجهیزات کنفرانس باید نکات مهمی را در نظر گرفت.

امکانات سیستم کنفرانس توسعه مهندسی نیکان

یکی از مهم ترین عوامل در خرید سیستم کنفرانس تعداد و کیفیت امکاناتی است که ارائه می دهد. یک سیستم کنفرانس می تواند امکانات زیادی داشته باشد که افراد و سازمان ها بسته به نیاز می توانند از یک یا چند مورد از آنها استفاده کنند.

نام تجاری و کشور سازنده

البته استفاده از برندهای مطرح در زمینه تجهیزات سالن کنفرانس کمک زیادی به کیفیت نتایج پروژه می کند چرا که برندهای پیشرو کیفیت قابل قبول و خدمات بهتری را برای انتخاب درست و بهتر به شما ارائه می دهند. زمینه ها می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.