سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

جدیدترین قرص های بزرگ کننده


اندازه آلت مردانه بسته به ژنتیک و نژاد از نظر طول متفاوت است. مردان ایرانی دارای سایز آلت تناسلی طبیعی و نرمال هستند، می توان گفت که حدود 13 تا 15 سانتی متر است، البته مردانی نیز هستند که می خواهند آلت تناسلی شان بزرگتر از حد طبیعی باشد، این امر به ویژه در جوانان مشهود است.

آیا آلت تناسلی کوچک قابل درمان است؟

بله، اگر تشخیص کوچکی آلت تناسلی به موقع و به موقع باشد، این مشکل با درمان مناسب در سنین پایین و بدون انجام عمل های سنگین و طاقت فرسا قابل درمان است.

داروهای فروشگاه زوجیم برای درمان کوتاهی آلت تناسلی


5 عملکرد اصلی

درمان و تقویت سازه

افزایش طول آلت تناسلی

حجم و قطر آلت تناسلی را افزایش دهید

درمان زود انزالی

افزایش میل جنسی

مواد تشکیل دهنده دارو را در اندازه افزایش می دهد.

گیاه پیگئوم که به نام آلوی آفریقایی نیز شناخته می شود، اولین ترکیبی است که در قرص های با بالاترین دوز قرار گرفته است.

این گیاه بومی آفریقا و محبوب و پرطرفدار است اما به دلیل تجاری شدن این دارو، طبیعت این درخت در خطر انقراض قرار گرفته است.

همه ما درباره خواص و فواید گیاه جینسینگ شنیده ایم که ریشه آن یکی از محبوب ترین ترکیبات قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی است.

از ریشه جینسینگ در طب سنتی برای درمان اختلالات جنسی در مردان استفاده زیادی می شود.

همچنین به فواید غیر اختصاصی این گیاه اشاره می کنیم:


سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند


بهبود دیابت

پیشگیری از بیماری های قلبی

افزایش قدرت بدنی

استرس را کاهش دهید

چرا مردان دوست دارند آلت تناسلی ضخیم داشته باشند؟

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که مردان در وهله اول انتخاب آلت تناسلی بزرگ‌تر دارند، افزایش حس اعتماد به نفس و افزایش لذت جنسی در رابطه‌شان است.

با این حال، برای برخی از مردان مبتلا به اختلال عملکرد جنسی، این مشکل برای آنها بسیار جدی است زیرا نمی توانند قدرت آلت تناسلی خود را افزایش دهند.

قرص بزرگ کننده آلت تناسلی چگونه عمل می کند؟

تستوسترون مهمترین ماده در روابط جنسی مردان است. بسیاری از تولید کنندگان قرص برای افزایش اندازه ادعا می کنند که ترکیب موجود در داروی آنها افزایش سطح تستوسترون است. همچنین این ماده گردش خون و جریان خون را در آلت تناسلی افزایش می دهد و در حفظ موقعیت بالا موثر است.

امروزه تبلیغات زیادی برای داروها و مکمل‌ها در تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی مشاهده می‌کنید، اما هیچ‌کدام از اینها هنوز موفق به دریافت تأییدیه از سازمان غذا و داروی ایالات متحده نشده‌اند. بنابراین باید در خرید خود دقت کنید زیرا داروهای تقلبی و غیر گیاهی بسیار خطرناک هستند و بدن را با مشکلات زیادی مواجه می کنند.

آیا می توانید به قرص برای افزایش سایز آلت تناسلی اعتماد کنید؟

اگر از زاویه درست به این داروها نگاه کنیم، می توان آنها را راهی برای افزایش سایز دانست، اما همانطور که قبلا اشاره کردیم باید به انواع رایج مورد تایید FDA توجه کنیم. در واقع، ترکیبات این داروها قرار است به افزایش جریان خون در آلت تناسلی و رشد عضلات کمک کنند.

به جای مصرف دارو از چه محلولی می توان استفاده کرد؟

امروزه جراحی و عمل های خطرناک موثرترین راه برای افزایش سایز اندام تناسلی مردانه با عوارض خطرناک از جمله درد زیاد است. اتخاذ یک سبک زندگی سالم و ترک الکل و اعتیاد و خوردن غذای سالم برای کاهش چربی بدن و تقویت میل جنسی مفید است. این می تواند یک راه حل بسیار سالم برای شما باشد. در واقع، به گفته بسیاری از پزشکان، اکثر افراد دارای اندازه آلت تناسلی طبیعی هستند و کافی است سبک زندگی خود را تغییر دهند تا آلت تناسلی بزرگتر داشته باشند.

عوارض بزرگ شدن دستگاه تناسلی مردان

جراحی و روش های تورم می تواند عوارضی ایجاد کند که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

خستگی.

مشوش

صدای خشک و خشن

حالت تهوع

تشکیل لخته های خون در آلت تناسلی

اختلال در نعوظ

افزایش سایز آلت تناسلی با طب سنتی و روغن های گیاهی

در زمان های قدیم در آسیا و اروپا از روغن شاهدانه به عنوان ماده اصلی برای حجم دادن به آلت تناسلی استفاده می شد. زنانی که از سینه‌ها، باسن، ران‌ها و حتی لب‌های کوچک رنج می‌برند، پس از استفاده از این روغن و تکمیل چرخه 30 تا 45 روزه، متوجه تغییرات قابل‌توجهی در نواحی آسیب دیده شده‌اند. همچنین از این روغن می توان برای افزایش سایز آلت تناسلی مردانه استفاده کرد. به طور کلی می توان گفت که روغن دانه خشخاش می تواند اندازه آلت تناسلی را از 4 تا 6 سانتی متر افزایش دهد. می توانید همین الان این روغن فوق العاده را در فروشگاه petertech سفارش دهید و دیگر نگران کوچک بودن اندام های خود نباشید. برای خرید قرص ویاگرا در داروخانه با ما تماس بگیرید.

علت سایزهای مختلف آلت تناسلی چیست؟

عوامل زیادی بر تاثیر جدیدترین قرص افزایش سایز تاثیر می گذارد.


به عنوان مثال، اندازه آلت مرد تحت تأثیر محیط زندگی، رژیم غذایی، سلامت بدن، سلامت سیستم هورمونی بدن و بسیاری از عوامل ناشناخته دیگر است، همانطور که اندازه هر فرد با توجه به شرایط رشد او متفاوت است، بنابراین هرگز نباید خودتان را سرزنش کنید، هرگز نباید مقایسه کنید. خودت به کسی اگر اندازه آلت تناسلی شما نرمال است، نیازی به درمان نیست.