سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

کسب درآمد از اینترنت با آپلود موزیک ویدیو

کسب درآمد از اینترنت می تواند برای هر کسی در هر سن و سالی جذاب باشد. یکی از روش کسب درآمد از اینترنت، کسب درآمد از آپلود ویدیو در سایت های اشتراک ویدیو است. البته همه سایت های اشتراک ویدیو، امکان کسب درآمد از ویدیو را برای کاربران شان فراهم نمی کنند. اما در این نوشته جدیدترین پلتفرم کسب درآمد از آپلود ویدیو را به شما معرفی می کنیم که می توانید براحتی و در منزل برای خودتان درآمد داشته باشید.

معرفی پلتفرم ahangvideo

وبسایت آهنگ ویدیو به نشانی ahangvideo.com یک سرویس اشتراک ویدیو در زمینه موسیقی است که چند ماهی است کار خود را آغاز کرده است. در سایت آهنگ ویدیو شما می توانید همانند سایت های بزرگ اشتراک ویدیو از قبیل یوتیوب و آپارات، ویدیو آپلود کنید، کانال ایجاد کنید و ویدیو تماشا کنید. با این تفاوت که در این سایت، خبری از انواع و اقسام ویدیو در دسته بندی های مختلف نیست. بلکه هر چه که می بینید به موسیقی و آهنگ و موزیک ویدیو مرتبط است.

 

این سایت می تواند برای تمام افراد در هر سن و سالی سرگرم کننده و جذاب باشد زیرا شما می توانید کانال خوانندگان مختلف را دنبال کنید. موزیک ویدیوهای آنها را تماشا کنید و با دیگر طرفداران خواننده یا نوازنده مورد علاقه تان به تبادل نظر بپردازید. از طرفی اگر در حوزه موسیقی و خوانندگی فعالیت دارید خودتان می توانید با ایجاد کانال اختصاصی یک رسانه بسیار معتبر و با کیفیت را برای پخش آثارتان در اختیار داشته باشید.

کمپین زمستانه ahangvideo برای کسب درآمد از آپلود ویدیو

پلتفرم آهنگ ویدیو قصد دارد در زمستان 1402 با برگزاری کمپینی که از 1 دی ماه آغاز می شود به ازای آپلود ویدیو توسط کاربران به آنها پول نقد پرداخت کند. در این کمپین شما می توانید بعد از ثبت نام و ایجاد کانال با داشتن شرایط شرکت در کمپین از ویدیوهایی که آپلود می کنید درآمد کسب کنید. شرایط شرکت در این کمپین آپلود حداقل 10 ویدیو و مجموع بازدید 500 عدد برای کانال است که البته شرایط پیچیده و سختی نیست و براحتی می توانید به آن دست پیدا کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد <a href="https://ahangvideo.com/landing-income" rel="nofollow">کمپین کسب درآمد از آپلود ویدیو ahangvideo</a> کلیک کنید.

 

منبع: سایت نیمکت خبر

https://nimkatkhabar.com/video-uploading-monetization/