سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

همه چیز در مورد دکوراسیون داخلی خانه های کوچک


اگر خانه شما کوچک است و می خواهید یک طراحی داخلی مدرن برای خانه خود طراحی کنید، پیشنهاد می کنم این مقاله را بخوانید زیرا نکات و ترفندهای مهم طراحی داخلی که باید برای نظم بخشیدن به یک خانه کوچک بدانید را برای شما شرح می دهیم. نکات زیر به شما کمک می کند خانه خود را زیباتر کنید.

همه چیز در مورد دکوراسیون داخلی خانه کوچک

اگر می خواهید معنای واقعی طراحی داخلی را بدانید، باید گفت که طبق تعریف آکسفورد از این اصطلاح، به معنای چیدمان از پیش طراحی شده رنگ ها، مبلمان و سایر اشیا برای ایجاد یک اتاق یا ساختمان است. از نظر هنری زیباتر به نظر می رسد

هدف از طراحی دکوراسیون داخلی خانه ایجاد فضایی بزرگتر است که کاربردی، زیبا و زیبا باشد، اگر طراحی دکوراسیون به صورت اصولی انجام نشود، فضای بزرگ می تواند کوچکتر به نظر برسد یا حتی بیشترین استفاده را داشته باشد. اشیاء زیبا ممکن است خیلی زیبا نباشند. خودت را نشان نده

در طراحی و چیدمان خانه می توانیم با استفاده از نورپردازی، مبلمان و سایر وسایل تزیینی با چیدمانی ساده، دکوراسیون و منظره ای زیبا و کاربردی ایجاد کنیم.

چیدمان اشیا در دکوراسیون داخلی

یکی از بزرگترین مشکلات خانه های کوچک چیدمان درست مبلمان است اما طراحان دکوراسیون سعی می کنند از فضای کوچک استفاده کنند و فضایی بسیار زیبا و منحصر به فرد داشته باشند.

بعضی ها فکر می کنند برای داشتن خانه ای جذاب و مدرن باید متراژ خانه شان بزرگ باشد اما با متراژ کوچک می توان خانه ای زیبا و جادار داشت.

اگر  در معماری داخلی تجاری خانه شما کوچک است نباید از رنگ های مختلف در لوازم منزل استفاده کنید. اگر می خواهید خانه شما بزرگتر به نظر برسد، از رنگ های روشن استفاده کنید. اگر خانه شما کوچک است هرگز رنگ های تیره را انتخاب نکنید. سفید، کرم و غیره از رنگ های روشن استفاده کنید. . هرگز از مبلمان بزرگ استفاده نکنید زیرا نور را منعکس می کنند، از مبلمان یا مبلمان با ساختار ظریف استفاده کنید.


سعی کنید تابلوهای بزرگ را روی دیوارهای بزرگ قرار ندهید، این کار خانه شما را کوچکتر نشان می دهد. برای اینکه خانه شما بزرگتر به نظر برسد، بهتر است تابلوها دو سوم عرض دیوار را به خود اختصاص دهند.

تزیین

برای قرار دادن وسایل تزئینی خود از قفسه های دیواری استفاده کنید تا فضای کمی را اشغال کنند و بهتر است از مبل های تخت خواب شو که می توانند به عنوان تخت خواب و مبل هایی که فضای کمی را اشغال می کنند استفاده کنید. .

نور در خانه های کوچک بسیار مهم است، سعی کنید از رنگ های روشن در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید، دکوری و نورافکن بهترین انتخاب برای خانه های کوچک است، استفاده از آینه در خانه باعث می شود خانه ای بزرگ به نظر برسد.

رنگ آمیزی دیوارها نیز بسیار مهم است، برای دیوارهای خانه از رنگ های روشن استفاده کنید زیرا اتاق را بزرگتر و بازتر نشان می دهد، استفاده از چراغ های کف نیز به بزرگتر نشان دادن خانه کمک می کند.

طراحان داخلی آشپزخانه را قلب خانه می دانند، پس باید در برنامه ریزی آشپزخانه خود بسیار دقت کنید، بهتر است برای کابینت ها و کابینت های طراح با ارتفاع و عمق زیاد از رنگ های روشن استفاده کنید.

سبک مدرن در قرن بیستم رایج شد. در اواخر قرن بیستم و با تمرکز اصلی، سبک مدرن بر فرم‌های تمیز، فرم‌های معاصر، استفاده از مواد طبیعی و ترکیب راحتی و هماهنگی بین فضاهای داخلی و خارجی تاکید دارد. و ظرافت شامل می شود

دکوراسیون داخلی مدرن ساده و زیبا است، طراحی داخلی مدرن با رنگ های خنثی، سطوح تمیز و اشکال ساده می تواند خانه شما را زیباتر کند و از جزئیات غیر ضروری یا تزئینات غیر ضروری در این سبک خودداری کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن

ویژگی های دکوراسیون مدرن

سادگی

یک ویژگی مهم برای دکوراسیون مدرن سادگی آن است، به این معنی که حذف موارد اضافی و حذف جزئیات غیرفعال، ساده نگه داشتن دکوراسیون باعث کاهش استرس و ایجاد راحتی می شود.

یک فضای باز ایجاد کنید

اگر به دنبال دکوراسیونی مدرن هستید، فضای خالی خانه را بیشتر نشان دهید، مثلا در یک اتاق کوچک، می توانید با چند سانتی متر فضای خالی دور فرش، اتاق را بزرگتر جلوه دهید.

استفاده از مبلمان مدرن

امروزه مبلمان با طرح های مختلفی تولید می شود و طرح های بسیار متنوعی دارد، بنابراین گزینه های زیادی وجود دارد، نوع پارچه، رنگ بندی، شکل مبل، کوسن ها نقش بسیار مهمی در انتخاب مبل دارند. ، معمولا در مهم ترین معیار انتخاب پارچه آسیب پذیری است، بنابراین مبلمان پارچه ای طرفداران بیشتری نسبت به مبلمان چرمی دارند زیرا راحت تر، نرم تر و خنک تر از چرم هستند.

چیدمان مبلمان در خانه برای زیباتر جلوه دادن دکوراسیون منزل بسیار مهم و بسیار موثر است.برای داشتن یک اتاق نشیمن ساده و شیک بهتر است از مبلمان با طراحی ساده و رنگ های روشن استفاده کنید.