سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

معرفی نسل یازدهم سرورهای HPE

سرورهای Gen11 بهترین راه حل بهینه موجود در بازار را ارائه می دهند و در حال حاضر بهترین انتخاب برای خرید سرور HPE محسوب می شوند.
با پردازنده های Intel Xeon Scalable، سرورهای Gen11 گزینه های حافظه و ذخیره سازی بیشتری را برای کارهای مختلف فراهم می کنند.
با ادغام سرورهای HPE Gen11 تجارت خود را گسترش دهید. سرور نسل یازدهم HPE طیف گسترده ای از فناوری ها از جمله پردازنده های سری مکس اینتل با حافظه توان عملیاتی بالا (HBM) را ارائه می دهد.
نسل جدید سرورهای ProLiant برای مرکز داده طراحی شده اند و ترکیبی از ویژگی های جدید را ارائه می دهند که عملکرد برنامه های کاربردی حیاتی را بهبود می بخشد.
به عنوان مثال، سرورهای HPE فناوری های چند هسته ای را ارائه می دهند و از 240 هسته (چهار هسته) پشتیبانی می کنند. سرورهای Gen11 بر بهینه سازی بارهای کاری از جمله زیرساخت، انعطاف پذیر، ابرهمگرا، محاسبات ابری، تجزیه و تحلیل داده ها و سایر خدمات تمرکز دارند.
این سرورهای جدید همچنین فاکتورهای شکلی مختلفی را ارائه می‌کنند که به مشتریان در هنگام طراحی و استقرار زیرساخت در مراکز داده، لبه‌های شبکه یا مکان‌های شعب راه دور انعطاف‌پذیری بیشتری ارائه می‌دهند.
این سرورها از معماری های متعددی از جمله پردازنده های نسل چهارم AMD EPYC، نسل چهارم پردازنده های Intel Xeon Scalable و پردازنده های ابری Ampere Altra و Ampere Altra Max مبتنی بر ARM پشتیبانی می کنند.
HPE در خصوص واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) اعلام کرد که قصد دارد به پشتیبانی از دستگاه‌های NVIDIA A100-80GB و A16 در این سرورها ادامه دهد و همچنین واحدهای شتاب‌دهنده جدیدی برای این سرورها با عملکردها و فوکوس‌های متفاوت برای هر سرور در نظر گرفته است. تبدیل شد.

 

منبع: irannaz.com