سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

آلتون ری لیز


شرکت آلتون ری بزرگترین تولید کننده در صنعت روشنایی ایران می باشد که به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی قادر به تولید محصولات با ماندگاری و کیفیت بالا با استفاده از تکنولوژی بالا و مواد اولیه مرغوب می باشد. مشتریان تامین کنندگان داخلی و خارجی. به دلیل استفاده از مواد با کیفیت، محصولات آلتون نیاز به هزینه نگهداری پایینی دارند.

کیفیت لامپ آلتون

لامپ آلتون ثامن کیفیت ساخت بالایی دارد و به دلیل استفاده از تراشه های ال ای دی Osram با تکنولوژی ساخت بالا توانسته مصرف انرژی را تا 80 درصد کاهش دهد و عمر خود را افزایش دهد.

انواع چراغ آلتون

آلتون با توجه به نیاز مشتریان، چراغ های اداری روکار و چراغ های اداری یکپارچه و انواع چراغ های روشنایی صنعتی و ساختمانی را تولید کرده و طرح های زیبایی را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

ویژگی چراغ آلتون رای

استفاده از مواد با کیفیت. لامپ آلتون از مواد مرغوب و استانداردهای بین المللی استفاده می کند که نسبت به سایر لامپ های موجود در بازار قیمت بالاتری دارد که نیاز به نگهداری کمتری دارد.

طراحی منحصر به فرد: در طراحی لامپ آلتون از ال ای دی های Osram استفاده شده است که آن را از سایر محصولات متمایز می کند.

نورپردازی قوی و یکنواخت: به لطف فناوری پیشرفته به کار رفته در لامپ‌های آلتون، نور به طور یکنواخت بدون نقص و تاریکی در کل فضا می‌درخشد و آن را به روشی ایده‌آل برای نورپردازی فضاهای داخلی و خارجی تبدیل می‌کند.

صرفه جویی در مصرف برق: به دلیل استفاده از ال ای دی اوسرام کارایی بیشتری نسبت به سایر محصولات موجود در بازار دارد که باعث صرفه جویی در مصرف برق و کاهش هزینه ها می شود.