سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

10 عامل تاثیرگذار برای خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو از فروشگاه



اگر زمان کافی برای خرید لوازم یدکی یا لوازم یدکی خودرو ندارید، از سوی دیگر نگران اصل بودن کالای مورد استفاده مکانیک در خودرو خود هستید، از فروشگاه های معتبر لوازم یدکی و لوازم یدکی خودرو به صورت آنلاین خرید کنید. بهترین گزینه برای شما

این مقاله به شما کمک می کند تا یک تجربه خرید آنلاین امن و مطمئن برای لوازم جانبی و قطعات یدکی خودرو را درک کنید.

چگونه یک فروشگاه تعمیر آنلاین انتخاب کنیم؟

فرض کنید خودروی شما امروز صبح در راه سر کار مشکل داشت و باید قطعه ای را تعویض کنید. اما شما تا دیر وقت کار می کنید و نمی توانید محل کار خود را ترک کنید تا به کار مورد نظر خود برسید. یا حتی اگر یک فروشگاه معتبر قطعات خودرو یا فروشنده مجاز در نزدیکی خود ندارید. در این صورت گوگل بهترین راه برای معرفی برخی از فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی و لوازم یدکی خودرو است. اما شناسایی یک فروشگاه معتبر کار ساده ای نیست و باید شاخص هایی را داشته باشید که می توانید از آنجا خرید کنید. در این مقاله با نحوه انتخاب یک فروشگاه اینترنتی خوب برای خرید قطعات و لوازم جانبی خودرو آشنا می شویم.

ویژگی یک فروشگاه قطعات خوب چیست؟

امروزه به دلیل سهولت خرید و محدودیت هایی که پس از ویروس کرونا برای کسب و کار ایجاد شده است، بسیاری از فروشندگان فروش آنلاین را انتخاب کرده اند تا با وجود مشکلات موجود در بازار به ادامه حیات خود در کنار سایر رقبا ادامه دهند. اما در این بین برخی از فروشندگان از قوانین فروش اینترنتی اطلاعی نداشتند و به خود و سایر کسب و کارهای اینترنتی آسیب زیادی وارد کردند. فروش اینترنتی، مانند فروش حضوری، نیازمند مهارت هایی است که اگر توسط فروشندگان آنلاین انجام نشود، می تواند به اعتماد مشتری آسیب برساند.

یکی از مهم ترین اصول و قواعد فروش آنلاین داشتن سایت محکمی است که مشتریان از نظر رابط کاربری و UX از آن راضی باشند. علاوه بر ظاهر سایت، برای اطمینان از خرید، در اختیار داشتن این کالا دارای ضمانت های مختلفی از جمله ضمانت بازگشت کالا، ضمانت اصالت کالا و همچنین تولید محتوا، فیلم و تصاویر مربوطه می باشد. محصول و در نهایت پرداخت قیمت مناسب. محصولات یکی دیگر از ویژگی های مهم اعتماد و تصمیم گیری مشتری است.خرید اینترنتی حائز اهمیت است.

در این مقاله در یک وب سایت معتبر فروش قطعات و لوازم خودرو به بررسی این ویژگی ها می پردازیم.

معرفی فروشگاه اینترنتی کارن یدک آپشن، لوازم جانبی و قطعات

فروشگاه قطعات و لوازم خودرو کارن یدک karenyadak.com یک وب سایت فروشگاهی بسیار قدرتمند در نگاه اول است که به رابط کاربری یا رابط کاربری وب سایت و UX یا تجربه کاربری توجه زیادی کرده است. برای یک وب سایت فروشگاهی آنچه مهم است رضایت کاربر و عدم پیچیدگی در ساختار خارجی، منوها و دسترسی به قسمت های مختلف آن است.

1) ظاهر سایت و تجربه کاربری

اولین ویژگی یک وب سایت ظاهر آن است. با ورود به سایت کارن یدک می توانید به راحتی به محصول مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. همچنین در حضور سایت در سمت راست امکان چت در واتساپ با پشتیبانی سایت، تماس تلفنی با کارشناسان فروش کارن یدک و مشاهده موقعیت فروشگاه در نقشه در این بخش برای مشتریان فردی موجود است.

2) کارن یدک، اولین سایت با فیلم باز کردن بسته بندی محصول (روی بسته بندی).

ویژگی جالب بعدی که در واقع مزیت و مزیت اصلی کارن یدک نسبت به سایر فروشگاه های آنلاین قطعات خودرو می باشد، ویدئوی تخصصی کارن یدک در مورد بازکردن و بسته بندی محصولات می باشد.

اگر حوصله مطالعه مطالب و توضیحات محصول را ندارید، وجود فیلم محصول و تصاویر کامل قطعات خودرو به شما کمک می کند تا محصول را بهتر بشناسید و با اطمینان بیشتری آن را خریداری کنید. فروشگاه آپشن و قطعات کارن یدک برای هر محصول ویدیویی جداگانه تولید می کند و اطلاعات مربوط به محصول را نمایش می دهد.

در واقع کارن یدک اولین فروشگاه قطعات خودرو است که بسته بندی و پوشش محصولات خود را به صورت ویدئویی به روی مشتریان باز می کند. با این کار علاوه بر ارائه توضیحات محصول و روش های آموزش تشخیص کالای اصلی از غیر اصلی و نمایش محتویات بسته بندی محصول، به مشتریان خود اطمینان می دهد که همان محصولی را که در اصل مشاهده کرده اند دریافت خواهند کرد. ویدئو

3) اطلاعات مربوطه و دقیق قطعات خودرو

سومین ویژگی سایت کارن یدک وجود محتوای کامل و توضیحات لازم برای هر محصول می باشد. البته وقتی می خواهید چیزی بخرید، مخصوصا ماشین شخصی خود، می خواهید توضیحاتی در مورد محصول فروشنده اینفویدک بدهید. ارائه توضیحات به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا محصول نیازهای شما را برآورده می کند یا اینکه باید به دنبال محصول دیگری باشید.

این توضیحات به صورت محتوای متنی در پایین هر محصول در وب سایت کارن یدک موجود است. همچنین وبلاگ کارن یدک مقالات خوبی دارد که به شما کمک می کند تا در مورد اتومبیل بیشتر بدانید.

4) گارانتی و گارانتی قطعات خودرو و قطعات محصول

نکته مهمی که در خرید اینترنتی کالا به آن اشاره می شود ضمانت بازگشت کالا است. تنها چند فروشگاه بزرگ به ما اجازه می‌دهند در زمان خرید حضوری کالا را در مدت زمان محدود (حداقل 72 ساعت) برگردانیم.

این موضوع برای خرید لوازم یدکی بسیار حائز اهمیت است، زیرا اجناس غیر اصل و متفرقه می توانند به خودروی شما آسیب بزنند یا در آینده هزینه های گزافی را به همراه داشته باشند. فروشگاه آپشن و قطعات کارن یدک با ارائه گارانتی اصالت کالا به شما این اطمینان را می دهد که در حال خرید محصولی اورجینال و با کیفیت هستید.

همچنین برای تمامی محصولات تا 7 روز و برای برخی از قطعات تا سه هفته پس از دریافت محصول فرصت دارید محصول را مرجوع و وجه را دریافت نمایید.

5) متخصص در کار بر روی خودروهای داخلی

کارن یدک از ابتدای فعالیت خود عمدتاً خودروهای ایرانی، خودروهایی مانند تیبا، چین، کوئیک، پژو 206، پژو 207، تندر 90 و ... بود. بله، گاهی قطعات خودروهای خارجی را هم می فروشند. نمایندگی آنلاین خودرو سعی کرده است تا در قطعات ممتاز برندهای معروفی مانند رنو، والئو، بوش، کروز، اعظم و ... تخصص داشته باشد.

6) فروش حضوری قطعات و لوازم یدکی خودرو در تهران

کارن یدک علاوه بر فروشگاه اینترنتی 24 ساعته و ارسال به سراسر کشور، خدمات شخصی را نیز در فروشگاه خود به مشتریان تهران ارائه می دهد. کلیه مشتریانی که تمایل دارند قطعات و لوازم جانبی خریداری شده را شخصاً تهیه و یا در خودروی خود نصب کنند می توانند با مراجعه به آدرس فروشگاه از خدمات شخصی بهره مند شوند.

این خدمات شامل نصب آپشن خودرو و امکان بازدید از خودرو و نصب قطعات توسط مکانیک یا کارشناس کارن یدک می باشد. البته سرویس شخصی کارن یدک مشروط به دریافت هزینه نصب و تعویض قطعه می باشد.

7) ارسال رایگان برای سفارش های بالای 500000 تومان

اگر بیش از 500 هزار تومان در سبد خرید دارید نگران هزینه ارسال کالا نباشید. کارن جادک در هر کجای ایران که هستید در اسرع وقت اجناس شما را بدون هزینه پست درب منزل شما ارسال می کند. استفاده از این هدیه پس از رسیدن به حداقل مقدار موجود در سبد کافی است. همچنین هزینه ارسال این فروشگاه کم است و در صورتی که سفارش شما کمتر از این مبلغ باشد با هزینه ارسال ناچیزی به دست شما می رسد.

8) آپشن های ارزان تر و لوازم یدکی ضروری خودرو را خریداری کنید

این فروشگاه کمترین ضمانت قیمت را بر روی محصولات خود در رقابت دارد و محصولات خود را با قیمت منصفانه در بین رقبا عرضه می کند. برای این کار کافی است قیمت کالای مورد نظر را در کارن یدک و سایر فروشگاه های اینترنتی قطعات خودرو مقایسه کنید.

9) داشتن این مورد

در نهایت، مهم ترین بخش یک سایت خرید برای پرداخت های ایمن، نماد اعتماد الکترونیکی یا احمق است. هر فروشگاهی که گزینه پرداخت آنلاین در سایت خود دارد، باید این لوگو را داشته باشد و علاوه بر این، این لوگو منقضی نشده است.

10) درگاه پرداخت امن برای خرید ایمن

درگاه پرداخت امن لوازم یدکی اسکانیا چیزی است که هنگام پرداخت آنلاین در سایت فروشگاهی باید به آن توجه کنید. درگاه های پرداخت بانکی یا درگاه هایی مانند زرین پال و پینگ یا سایر درگاه های مورد تایید بانک مرکزی می توانند از ایمن بودن پرداخت های شما در وب سایت اطمینان حاصل کنند.

کارن یدک با در اختیار داشتن این محصول و درگاه پرداخت امن زارین پال و پینگ در سایت خود راه حلی عالی برای نیازهای خرید آنلاین شما ارائه کرده است.

کلمات اخر

در این قسمت به ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی خوب اشاره شده است. در نهایت مهم ترین چیز خود مشتری و تجربه اوست که باعث می شود تصمیم بگیرد به صورت آنلاین یا حضوری و محصول را خریداری کند.