سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

سالن زیبایی تاماران گوهردشت


خدمات سالن های زیبایی زنانه به قدری متنوع و بی شمار است که اگر بخواهیم آنها را بشماریم، تعداد آنها خارج از کنترل است. امروزه این خدمات به گروه های مختلفی تقسیم می شوند و هر سرویس جداگانه و ویژه در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال: خدمات زیباسازی پوست، خدمات زیباسازی مو، خدمات زیبایی دائمی و ... گروه هایی در لیست مشاغل آرایشگری زنانه محسوب می شوند که هر کدام به صورت جداگانه دارای زیرمجموعه های زیادی هستند.



خدمات سالن های زیبایی زنانه

خدمات سالن های زیبایی که امروزه به بانوان ارائه می شود با سال های اخیر بسیار متفاوت بوده و دستخوش تغییرات و تحولات زیادی شده است. به عبارتی روش های جدیدی به لیست وظایف آرایشگری بانوان اضافه شد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت و باعث رونق سالن های زیبایی شد. به همین دلیل است که ما برخی از مهم ترین و خلاقانه ترین خدمات زیبایی را برای بانوان در زمینه پوست، مو و زیبایی ماندگار ارائه می دهیم.



انواع خدمات زیبایی پوست

جدیدترین خدمات پوستی که می توان آنها را انواع خدمات زیبایی پوست نامید به شرح زیر معروف است که در آرایشگاه های زنانه بسیار پرطرفدار است:

پوست صورت

درمان صورت یکی از مهم ترین و کامل ترین روش های زیباسازی پوست است که امروزه در سالن های زیبایی بانوان ارائه می شود. درمان صورت روشی است که با استفاده از آن می توان بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش، آکنه، خشکی پوست، لکه های پوستی و ... را برطرف کرد. و شامل 5-8 مرحله است که متقاضیان باید به ترتیب مراحل آن را طی کنند.

لازم به توضیح است که درمان صورت یک روش کاملا غیر تهاجمی و بدون درد انجام می شود و برای هر فرد متناسب با شرایط پوست باید از مواد اولیه استفاده شود. نتایج این روش به حدی است که بسیاری از پزشکان توصیه می کنند درمان های صورت را در برنامه مراقبت از پوست خود قرار دهند. برای انجام خدمات پاکسازی صورت و پوست در سالن تاماران جوهردشت به سالن زیبایی تاماران مراجعه کنید.

بوتاکس

بوتاکس یکی از روش های دیگری است که می تواند به گروه خدمات پوستی جدیدتر بپیوندد که احتمالا همه شما عزیزان تا حدودی در مورد این روش آگاهی دارید. در این روش از سم بوتولینوم استفاده می شود که به زیر پوست و عضلات صورت وارد می شود و در نتیجه عضلات به مدت طولانی موقتاً فلج می شوند و انقباضات آنها از بین می رود. با این کار چین و چروک های پوست برطرف شده و پوست صورت جوان تر و زیباتر به نظر می رسد.



تزریق چربی به صورت

علاوه بر تزریق بوتاکس باید به تزریق چربی نیز اشاره کرد که بیشتر برای افزایش حجم قسمت های مختلف صورت مانند: چانه، گونه ها، زیر چشم و پیشانی استفاده می شود. هدف از تزریق چربی تاکید و سفت کردن عضلات صورت است که در برخی موارد به طور موثر چین و چروک های روی پوست را از بین می برد.



کار مو شامل چه مواردی می شود؟

خدمات مراقبت از مو شامل مواردی است که به زیبایی، نگهداری، سلامت و تندرستی مو کمک می کند و مناطق زیادی را پوشش می دهد. دو مورد از مهمترین و جدیدترین خدمات مراقبت از مو عبارتند از:

درمان پروتئین مو

پروتئین درمانی مو روشی است که به وسیله آن خانم ها می توانند مشکلات مو مانند: خشکی، زبری، دو شاخه شدن، سوزش مو و ... موهای خود را بهبود بخشند، زیرا با این روش علاوه بر رفع مشکلات موی ذکر شده، همچنین زیبایی مو را افزایش می دهد. زیرا پروتئین درمانی موها را بسیار نرم و درخشان می کند.



بوتاکس برای مو

از خدمات زیباسازی مو می توان به بوتاکس مو اشاره کرد که این روزها بسیار رواج پیدا کرده است، بوتاکس مو نیز مانند پروتئین درمانی موها را براق، صاف و نرم می کند و جلوه بسیار زیبایی بر روی آن ایجاد می کند. اما در این روش آسیب مو ترمیم نمی شود بلکه فقط آسیب از چشم ها محو می شود. به همین دلیل پروتئین درمانی در مقایسه با این روش بسیار بهتر است.

خدمات زیبایی دائمی

خدمات زیبایی دائمی خدماتی هستند که معمولا به مدت طولانی در سالن های زیبایی نگهداری می شوند و نتایج آن برای مدت زمان قابل توجهی قابل حصول است.



کوپندیکیزا ماسوماری هوکو تماران گوهردشت کرج

این نوع خدمات معمولاً برای خانم ها مادام العمر دوام نمی آورد، اما پس از مدتی نتایج از بین می رود. برخی از محبوب ترین و رایج ترین خدمات زیبایی به شرح زیر است:

میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابرو تکنیکی است که برای افزایش زیبایی ابروها استفاده می شود و برای افرادی که ابروهای نازک دارند یا کسانی که اصلا از فرم ابروهای خود راضی نیستند مناسب است. با این حال محبوبیت این روش به حدی افزایش یافته است که حتی خانم هایی با ابروهای پرپشت یا زیبا از میکروبلیدینگ استفاده می کنند. میکروبلیدینگ یک روش کم تهاجمی است که نیاز به بی حسی موضعی دارد و نتایج آن تا دو تا سه سال باقی می ماند.

 

پرکننده های دائمی بینی

پرکننده‌های دائمی بینی می‌توانند بخشی از دسته خدمات آرایشی دائمی باشند، زیرا ماندگاری بسیار طولانی دارند و به سرعت از بین نمی‌روند. در واقع رینوپلاستی روشی برای تزریق فیلرها برای رفع گودی یا عیوب بینی و بهبود فرم بینی است. این روش معمولا برای کسانی مناسب است که نیاز به تغییرات جزئی در بینی خود دارند، کسانی که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند اما بعد از آن نتیجه خوبی کسب نمی کنند و یا کسانی که بعد از مدتی در فرم بینی خود مشکل دارند.



فیلرهای دائمی لب

از فیلر دائمی لب برای افزایش زیبایی لب ها، حجم و تاکید آنها استفاده می شود، ماده ای که در این روش استفاده می شود فیلر نام دارد و با سرنگ های مخصوص به لب ها تزریق می شود. از آنجایی که پرکننده لب دائمی ماندگاری بیشتری نسبت به ژل و بوتاکس دارد، کسانی که از آن استفاده می‌کنند می‌توانند بدون نیاز به تجدید و تزریق مجدد برای مدت طولانی‌تری از نتایج آن لذت ببرند.



آخرین کلمه

علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، انواع دیگر خدمات سالن زیبایی وجود دارد که بررسی و تشریح آنها از حوصله این مقاله خارج است. اما در نظر داشته باشید که خدمات زیبایی پوست و مو یکی از مهم ترین خدمات آرایشی برای خانم ها محسوب می شود که بیشترین تاثیر را در افزایش زیبایی چهره خواهد داشت.

ادامه:https://www.rokna.net/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-171/887256-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%86-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%AF%D9%88%D9%87%D8%B1%D8%AF%D8%B4%D8%AA