سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

کف کش راد

آشنایی با پمپ های کف میله ای و ویژگی های آنها

پمپ کف چوبی را بشناسید:

پمپ تراز میله ای یکی از محصولات شرکت پمپ میله ای می باشد و برای انتقال آب از سطح پایین به تراز بالاتر استفاده می شود. پمپ میله ای شناور نوعی پمپ گریز از مرکز است و انرژی جنبشی آب را افزایش می دهد و باعث جریان و روان شدن آن می شود. از محصولات اصلی این شرکت می توان به پمپ سانتریفیوژ، پمپ شناور، کف کش 3 اینچی، اسکرید 2 اینچ، کف کش 1.1/4 اینچ اشاره کرد. از این پمپ ها برای کاشت فاضلاب و سپتیک تانک، انتقال آب از عمق چاه های کشاورزی به سطح، انتقال آب از رودخانه به مزارع، استخرها، مزارع پرورش ماهی، صنایع مختلف مرتبط با مایعات و ... استفاده می شود. به طور گسترده ای برای حمل و نقل استفاده می شود. برای آشنایی بیشتر با پمپ کفی لازم است با مشخصات و انواع این گروه پمپ آشنا شوید. این پمپ ها برای کارکردن در فشار بالا و برای مدت طولانی طراحی شده اند. مواد آلیاژی مورد استفاده در انواع پمپ های کف کف، از جمله پمپ های میله ای، بسته به کاربرد مورد نظر پمپ، می تواند پلاستیک فشرده، فلز یا فولاد ضد زنگ باشد.



پمپ کف جاده چگونه به حرکت آب کمک می کند؟

حرکت موتور داخلی پمپ باعث ایجاد انرژی جنبشی در آب می شود و این انرژی باعث می شود آب از سطح پایین تر به سطح بالاتر حرکت کند. این خروجی پمپ فشار آب را افزایش می دهد و به این ترتیب می توان از آن برای مکان هایی که نیاز به پاشش مقادیر زیادی آب است استفاده کرد. برای نشان دادن این مشکل می توان به استخرهای پرورش ماهی قزل آلا اشاره کرد. در استخر می توان از پمپ میله ای شناور برای ایجاد یک آبنما مصنوعی برای پایین آوردن آب و گردش آن در آب استخر استفاده کرد. نکته جالب توجه در طراحی و ساخت این سری پمپ، جدا شدن محفظه سیل از موتور الکتریکی است. این جداسازی از ورود آب و آسیب رساندن به اجزای الکتریکی پمپ جلوگیری می کند. گروه صنعتی راد با تیمی متشکل از کارشناسان طراحی صنعتی، مهندسین مواد و کارشناسان مکانیک و برق همواره در تلاش برای تولید پمپ کف میله ای با کیفیت بالا می باشد. با توجه به اینکه پمپ شناور باید بتواند به مدت طولانی در عمق آب کار کند، کیفیت ساخت بالای قسمت پوششی بدنه پمپ یکی از مهمترین نکات در ساخت و طراحی آن می باشد.


در چه شرایطی از پمپ کف استفاده شد؟

پمپ های کف میله ای را می توان در موارد زیر استفاده کرد:

چاه های عمیق برای مزارع و مزارع: به دلیل کمبود آب، متاسفانه در سال های اخیر مجبور به احداث چاه های عمیق برای به دست آوردن آب با کیفیت برای مزارع شده ایم. البته لازم است میزان آب استحصالی از سطح آب زیرزمینی تنظیم شود تا کمترین آسیب را ببیند و بتوان منابع آب را تعمیر و تعویض کرد. اما در شرایط امروزی که مجبوریم آب را از اعماق زمین به سطح زمین منتقل کنیم، چاره ای جز استفاده از پمپ های شناور مرغوب از جمله پمپ های شناور راد نداریم. . استفاده از محصولات این شرکت باعث جلوگیری از تنش آبی در کشاورزی و کشاورزی، اطمینان از در دسترس بودن آب برای مدت زمان آنها و در کشاورزی و بهبود عملکرد اراضی کشاورزی، مزارع و غیره می شود.

انتقال آب رودخانه به مزرعه پرورش ماهی و ...: آیا فواره های بزرگ و زیبا بین استخرهای پرورش ماهی دیده اید؟ آب این آبنماهای جذاب از چشمه ها یا نهرهای مجاور مزرعه پرورش ماهی با قدرت پمپ های اسکیمر یا پمپ های گریز از مرکز شرکت های معتبر و با کیفیت از جمله شرکت راد به حوض منتقل می شود و آب حوض را متعادل می کند. ، هوادهی بهتری را برای ماهی ها و رشد و تغذیه آنها فراهم می کند. با توجه به حساسیت ماهیان سردآبی مانند سالمون به سطح کم اکسیژن آب و نیاز به تامین آب سالم و ثابت این مزارع، استفاده از پمپ شناور برای این منظور توصیه می شود.

مخازن صنعتی و مسکونی: پمپ های شناور برای پمپاژ انواع مخازن مورد استفاده برای دفع یا ذخیره فاضلاب خانگی و صنعتی استفاده می شود. از ویژگی های خاص پمپ های میله ای که باعث استفاده گسترده از این محصول برای این منظور شده است، بدنه ضد خوردگی و زنگ زدگی آن می باشد که باعث دوام بالای محصولات این شرکت می شود.در ساخت چنین مصالحی کاربرد دارد.

صنعت نفت و گاز: صنعت نفت و گاز یکی از بزرگترین صنایع کشور و جهان است. پمپ های گریز از مرکز را می توان برای پردازش انواع نفت سفید، روغن و سایر فرآورده های نفتی استفاده کرد.

تاسیسات صنعتی: پمپ های شناور قرمز را می توان در تاسیسات مختلف صنعتی برای انتقال هر نوع آب از مخازن به خطوط تولید و یا بالعکس استفاده کرد.

ادامه مقاله:https://abniro.com/water-pump/raad-pump/