سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

دبی که به عروس خاورمیانه معروف است یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته دستخوش تغییرات بنیادی بسیاری شده است. این تغییرات به این معنی است که دبی سالانه پذیرای میلیون ها مسافر از سراسر جهان است. زمانی که به دبی سفر می کنید، سازه های خارق العاده ای مانند برج خلیفه، سواحل زیبا و صحراهای دست نخورده را خواهید دید که در هیچ جای دنیا نخواهید دید. توجه به نکات مهم قبل از سفر به دبی نکته مهمی است که باید بدانید که در ادامه سعی می کنیم به طور کامل آنها را توضیح دهیم.

 



در زیر لیستی از چند مقاله مهمی که قبل از سفر به دبی باید مطالعه کنید آورده شده است. با توجه به نکات ذکر شده در آنها سفر خوشی خواهید داشت:

· مقاله کرایه تاکسی در دبی

اجاره آپارتمان در دبی

· هزینه های سفر به دبی

برای مقاله سفر IHG اینجا را کلیک کنید

 



آب و هوای دبی بر اساس فصل

توجه به آب و هوا یکی از نکات مهم قبل از سفر به دبی است; این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و میزان بارندگی سالانه آن بسیار کم است. بنابراین هوای این شهر عموماً گرم و خشک است و برای کسانی که در آب و هوای کوهستانی و سرد زندگی می کنند، این هوا آزاردهنده است و رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. بنابراین هوا در اواسط بهار و تابستان بسیار گرم و قابل تحمل خواهد بود و میانگین دمای آن حدود 48 درجه سانتیگراد است.

 


بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا فوریه، از نوامبر تا پایان فوریه است. دمای هوا در این ماه ها بین 20 تا 27 درجه سانتی گراد است و می توانید در سواحل زیبا و جذاب دبی شنا کنید.

آب و هوای دبی در فصول مختلف


مدت زمان پرواز از تهران به دبی چقدر است؟

نکته مهم دیگر قبل از سفر به دبی دانستن مدت زمان پرواز است. پرواز تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.



بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد که رزرو آن ها قبل از سفر به دبی مهمترین چیز است. این شهر مدرن دارای بهترین هتل های دنیا برای اقامت مسافران است و در زیر بهترین هتل های این شهر را معرفی خواهیم کرد.


هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا یکی از هتل های پنج ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران خوب با غذاهای بین المللی می باشد. همچنین هتل جمیرا دارای سرویس رفت و برگشت رایگان به دبی مال، مرکز شهر دبی و ... می باشد.

آدرس: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق است و مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی این هتل و 15 دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد. هتل رافلز دارای امکاناتی مانند: سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی غذاهای رژیمی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP می باشد.

آدرس: دبی، بر دبی، وفی مال، جاده شیخ رشید


هتل تاج دبی

هتل تاج یکی از 5 هتل برتر دبی است. این هتل که در دیره واقع شده است دارای 296 اتاق است که هر کدام چشم اندازی زیبا از شهر دارند.

آدرس: مرکز شهر برج خلیفه، دبی



برج العرب جمیرا ایهوتلا

هتل برج العرب جمیرا چشم اندازی بی نظیر به خلیج فارس دارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و از امکانات آن می توان به 9 رستوران با انواع غذاهای بین المللی اشاره کرد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از مدرن ترین و منحصر به فردترین هتل های 5 ستاره دبی است که با 225 اتاق و 2 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی، 15 دقیقه با ماشین تا دبی مال و برج خلیفه و حدود 30 دقیقه تا دبی فاصله دارد. . ماشین در لبه است. همچنین امکاناتی که در این هتل در اختیار گردشگران قرار می گیرد، تجربه خوبی را در سفر به دبی به شما می دهد.

آدرس: دبی، قایق سواری و باشگاه گلف



هتل مینا سالم

هتل مینا السلام یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل دارای 292 اتاق مشرف به دریا و خلیج است به طوری که تماشای آب در شهر کویری دبی تضادی هیجان انگیز و منحصر به فرد ایجاد می کند. همچنین دارای اتاق های مخصوص معلولین و سالمندان می باشد.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه

در این متن سعی شده تا قبل از عزیمت به دبی برای تجربه یک سفر فراموش نشدنی تمامی نکات مهم را توضیح دهیم. اگر در طول اقامت خود در دبی به خودرو نیاز دارید می توانید از خدمات اجاره خودرو شرکت خوشنام و محبوب سعادت رنت استفاده کنید. اجاره ماشین در دبی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود.