سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

7 کاری که باید بلافاصله درباره دستگاه تصفیه آب انجام دهید

 

 

جهت اطلاعات بیشتر در ارتباط با قیمت تصفیه آب خانگی یا پک کامل فیلتر تصفیه آب پیشنهاد میکنیم با کارشناسان فروش مینروا فیلتر به صورت 24 ساعته تماس حاصل فرمایید. همچنین تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب نیز از دیگر خدمات این مجموعه می باشد. برخی از این فیلترها از نوع پوسته نارگیلی و برخی دیگر از نوع کربنی یا جامد هستند که در قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای تاثیر گذار میباشد. دستگاه تصفیه آب خانگی 9 فیلتر یکی از بهترین های بازار تصفیه آب در ایران است که دارای تمام فیلترهای موجود برای بدست آوردن آبی پاکیزه است ، عمر فیلترهای این محصول نسبت به مدلهای دیگر بیشتر بوده و زمان تعویض آنها توسط واحد خدمات پس از فروش به شما اطلاع داده میشود  . اصل بودن دستگاه تصفیه آب و رضایت مشتری یکی از باارزشترین نکات برای ما در تصفیه مارکت محسوب میشود. 5. فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی کلر و سایر طعم و بو شیمیایی، تجمعات آهن و رسوبات، آلودگی و غبار را از بین برده و باعث تمیزتر و شفاف تر شدن آب میشود. شاسی دستگاه از فایبرگلاس ساخته شده است، که همین امر باعث شده است از طول عمر بالاتری برخوردار باشد، علیالخصوص در مناطقی با رطوبت بالا که باعث تخریب اجزا دستگاه میشود.

دستگاه تصفیه آب زیر سینکی: همانطور که از نام این مدل مشخص است، این دستگاه در زیر سینک و داخل کابینت نصب می شود. فیلتر قلیایی بکار رفته درون این دستگاه شماره 7 نام دارد. فیلتر اصلی دستگاه تایوانی اسمز معکوس Minerva ، ممبران فیلمتک است که یک فیلتر آمریکایی بوده و توانایی حذف تمام املاح مضر آب آشامیدنی تا ریزترین ذرات را دارد . تعداد لایه ها در فیلتر ممبران نیز تا حدی تعیین کننده کیفیت آن است. فیلتر رسوبی میتواند از خاک، شن، ماسه و گل و لای در لولهها جلوگیری کند. برای مثال اگر می خواهید آب آشامیدنی شما از هر گونه میکروب و آلاینده ای کاملا پاک باشد باید نوع مناسب با این هدف را تهیه کنید و اگر تنها طعم و بوی بهتری از آب را انتظار دارید باید نوع و مدل دیگری از دستگاه های تصفیه کننده آب را انتخاب کند. بنابراین از طریق فروشگاه سل به سرعت و آسانی از مشخصات و قیمت روز انواع دستگاه تصفیه آب، براساس برندهای معتبری نظیر: آکواجوی، سام، مجیک و .. مطلع می شوید و همین امر به انتخاب و خرید محصولی متناسب با نوع نیاز و توان مالیتان کمک بزرگی می کند.

در نتیجه این امکان را به وجود میآورد که، 185 لیتر آب تصفیه شده در روز برای شما فراهم کند، ضمن اینکه به علت کیفیت بالای این فیلتر میتوانید مطمئن باشید که، آلاینده های مضر آن حذف شدهاند. اگر مشکل خاصی در آب وجود دارد، یک دستگاه تصفیه آب خانگی ویژه آن مشکل و آلاینده احتیاج دارید. 1. بهبود کیفیت آب، طعم و بو؛ کل سیستم دستگاه تصفیه آب خانگی بهبود کیفیت آب را در کل خانه با فراهم کردن آب بدون هرگونه آلودگی و بو تضمین میکند. الترافیلتراسیون: این دستگاه به نوع بدون برق و بدون محفظه معروف است. شرکت ها و کمپانی های معروف زیادی در حوزه تولید انواع دستگاه آب تصفیه کن فعالند، برای مشاهده محصولات آن ها می توانید به صفحه دستگاه تصفیه آب در فروشگاه زلال آب مراجعه کنید. همچنین شما می توانید با مراجعه به صفحه محصولات تصاویر، مشخصات و قیمت این نوع دستگاه ها را ملاحظه فرمایید.

لذا در صورت خرید و سفارش دقت کنید که جنس دستگاه تصفیه کن صنعتی باید از استیل باشند. این محصول علاوه بر گارانتی دارای 90 روز وارانتی بوده و چنانچه مصرف کننده بعلت نارضایتی، از خرید خود پشیمان شود میتواند آنرا مرجوع نماید. این مجموعه همیشه در خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز آماده است و در 24 ساعته شبانه روز پاسخگوی شما همراهان گرامی میباشد. این فیلترها قادر به حذف نمکهای معدنی، جامدات محلول، فلزات سنگین، املاح، نمک ها، سختی، آرسنیک، آزبست، مس، نیترات و نیتریت، سولفات از آب نیستند. این دستگاه، یکی از انواع دستگاههای تصفیه آب خانگی میباشد که در ایران مونتاژ می شود. این روزها با توجه به مشکل کمبود جا و محدودیت فضا که در اغلب خانه ها با آن روبرو هستیم انواع دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی تولید و در بازار عرضه شده است. انواع آلایندههایی که باید از آب حذف شوند بسته به اینکه آیا آب از سیستم شهری، چاه یا چشمه دریافت میشود متفاوت خواهند بود. این دستگاه دارای شیر میکس میباشد که جهت تنظیم میزان املاح آب (TDS) استفاده میشود. باعث تنظیم pH آب شده و از اسیدی شدن آب جلوگیری میکند. هنگام دوش گرفتن، گرما باعث باز شدن منافذ پوست و جذب کلر هم از آب و هم از بخار آب میشود.

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir خرید تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764