سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

چه کسی دیگر میخواهد برای رسیدن به موفقیت با بهترین ردیاب خودرو

بله. کریوت علاوه بر دستگاه سخت افزاری ، هم نرم افزار قابل نصب روی رایانه شخصی را طراحی کرده و هم اپلیکیشن نرم افزاری قابل نصب روی گوشی های تلفن همراه اندرویدی. وجه مشترک این دستگاه های ردیاب این است که برای خودروهای شخصی طراحی شده اند و سیستم امنیتی به شما اجازه می دهد که تنها به یک تلفن همراه یعنی تلفن همراه صاحب خودرو متصل شوید. سیستم موقعیت یابی جهانی GPS یک سیستم ناوبری رادیویی در سراسر جهان است که از صورت فلکی 24 ماهواره و ایستگاه های زمینی آنها تشکیل شده است و در هر لحظه و هر ساعت قادر به نشان داد موقعیت هر وسیله ای است که مجهز به سیستم ردیاب باشد. دقیق و کاربردی، بزرگترین مزیتش اینه که نیاز به نصب و سیم کشی نداره و به راحتی میشه هر جایی جاش داد. بله قطعا زمانی که شما انواع ردیاب را بشناسید در زمان خرید میتوانید تصمیمی صحیحتر و دقیق تر داشته باشید. هوشمند نصب می شود، مکان دقیق خودرو را کشف کرده و با خاموش کردن به وسیله ردیاب خودرو را متوقف کرده و خودرو را بازپس گیرند. من این ردیاب رو از بازار با قیمت بالاتری خریداری کردم.ولی درکل ردیاب بسیار خوب و دقیقی هستش و روی خودروهام متصل کردم و همرو یکجا روی یک نرم افزار روی گوشیم میبینم و با یک فرمان ماشینمو از راه دور خاموش میکنم.تو خریدش شک نکنید.https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/

 

سلام ی چند روزی است جی پی اس خریدم خیلی راضیم خصوصا از پشتیبانی بسیار محترم و دلسوزشون ک تا ساعت 12 شب هم پاسخگو بودن و تا مشکلم رفع نشد جوابدهی خیلی خوبی داشتن دستگاه خوبیه با انتن دهی خوب و مطمئنن با این قیمت موتور و ماشین ارزش خریدن داره… من این ردیاب رو چند ماهی میشه که خریدم و بر خلاف نظر بعضی دوستان بسیار خوب و کار آمد هستش البته به شرطی که درست رو وسیلتون نصبش کنید. ولی این چند وقته که استفاده کردم عیب و ایرادی ازش ندیدم، واقعا از هر نظر عالیه. سلام. من اون ردیاب آهنربایی که قبلا داشتین خریدم زیاد از باطریش راضی نبودم وقتی این محصول اومد خریدمش و واقعا راضی بودم. ردیابی و سابقه رفت و آمد کامل خودرو و تمام آپشنهایی که نوته رو داره و واقعا کار میکنه و مفیده… منم قبل از نصبش دیدم بعضیا نوشتن باتری رو داغون میکنه یا چیزای دیگه. 

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/personal-tracker/

عملکرد G19S با باتری داخلی خیلی عالی هست و حدود 10 ساعت میشه اما مدل G18 سریع شارژ تموم میکنه. ردیاب سیمی دارای باتری قابل شارژ نیز هست که در صورت قطع برق ماشین، از کار نیافتد. در مورد اپ هم از خود سایت وایزر و یا کافه بازار میشه دانلود کرد.و در مورد باطری ماشین اینکه همه ی ردیاب ها برای تامین برق از باطری ماشین استفاده میکنن حتی زمانی که ماشین خاموشه.اگر استفاده نکنه که نمیشه ردیابی کنه. ردیابهای دیاگی با استفاده از برق خودرو کار میکنند و از طریق نرم افزارهای موبایلی یا ویندوز اطلاعات خودرو را برای مالک آن ارسال میکنند. ردیاب خودرو: استفاده از ردیاب خودرو از آن جهت اهمیت دارد که با افزایش سرقت خودرو در کشور،دیگر هیچ ماشینی در امان نیست! رشد بیش از حد سرقت در خودروها باعث شده است تا افراد بیش از هر موقعی به دنبال بهترین ردیاب خودرو باشند. که امروزه بسیاری از افراد به دنبال خرید باکیفیت ترین این تجهیزات هستند. پیشرفته ترین و جدیدترین ردیاب های خودرو دارای نرم افزار و اپلیکیشن مخصوص می باشند. امروزه با توجه به افزایش سرقت خودرو،خرید ردیاب و نصب آن بر روی خودرو از الزامات می باشد.ردیاب خودرو یکی از قوی ترین سیستم های حفاظتی و امنیتی برای ماشین محسوب می شود.

 

گروه نرم افزاری آفتاب مجری پروژه های حمل و نقل هوشمند در جهت پیاده سازی سیستم ردیاب وسایل نقلیه گام برداشته و به شرکتها و مراکز مختلف امکان می دهد تا بتوانند به واسطه این سامانه بارها و محموله های خود را کنترل و ردیابی نمایند. از این رو این سامانه در تمامی زمینه هایی که حمل و نقل در آن جریان دارد کاربردی داشته و سودمند است. من یکی برای خودم خریدم، دستگاه خوبی هست یه دونه دیگه برای برادرم سفارش دادم، علاوه بر افزایش ایمنی خودرو (در مورد سرقت) با نرم افزار هایی که داره خیلی سرگرم کننده است. قابلیت نصب نرم افزار هایی از جمله WAZE - GOOGLE MAP و… خیلی راحت و سریع نصب میشه و با یه برنامه روی گوشی همه کار میشه کرد باهاش… GPS ارزان قیمتی که مسیر حرکت وسیله نقلیه را با بالاترین دقت ممکن نمایش می دهد. در بسیاری از این نرمافزارها قابلیت نمایش اطلاعات در چندین قالب وجود دارد. در آغاز این راه با تمرکز بر روی وسایلنقلیهی شخصی در تلاشیم تا با کیفیت و استاندارد بالای محصولات و خدمات خود، سطح بالایی از اطمینان را در میان کاربران به وجود بیاوریم. چند تا خرید داشتم .

https://radyabeman.com/