سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

چگونه اکانت اسپاتیفای غیرفعال یا دیسیبل شده را بازیابی کنیم؟!

امروزه Spotify حساب کاربری را به دلایل مختلف از جمله غیرفعال بودن طولانی مدت یا استفاده از اپلیکیشن های اندروید غیرقانونی و اصلاح شده یا پرداخت های غیرمجاز مسدود می کند. اما این مشکل با راه حل های زیر تا حدودی قابل حل است.

فروشگاه اکسل یک سرویس خرید اکانت اسپاتیفای را ارائه می دهد تا به شما کمک کند با دنبال کردن مراحل زیر و ... با شما اکانت اسپاتیفای حذف شده خود را بازیابی کنید.

دلایل غیرفعال کردن اکانت Spotify

اکانت Spotify را می توان به دلایل مختلف غیرفعال کرد. این دلایل عبارتند از:

  • یکی از دلایل غیرفعال شدن اکانت اسپاتیفای عدم استفاده از اکانت برای مدت طولانی است. در این صورت می توانید به پشتیبانی Spotify پیامک ارسال کنید و در نهایت مشخصات ایمیل خود را برای پشتیبانی ارسال کنید. در این صورت سرویس پشتیبانی از شما سوالاتی می پرسد و پس از بررسی های مکرر حساب شما را فعال می کند.

  • یکی دیگر از دلایلی که می تواند اکانت اسپاتیفای شما را غیرفعال کند استفاده از اپلیکیشن های غیرمجاز است. برای حل این مشکل، باید یک پیامک برای پشتیبانی و تکمیل ایمیل خود ارسال کنید. در این صورت همانطور که در بالا ذکر شد پس از درخواست و تایید مجدد اکانت خود فعال می شود.

  • سومین دلیل برای غیرفعال کردن حساب شما، تراکنش های غیرمجاز است. برای حل این مشکل باید یک متن تهیه کنید و برای پشتیبانی ارسال کنید. در این صورت، پشتیبانی Spotify اطلاعات کارت را می خواهد. در این صورت باید به سوال راهنما به طور کامل پاسخ دهید تا اکانت خود فعال شود. اگر تمام موارد بالا را دنبال کنید، نیازی به بازیابی حساب غیرفعال شده Spotify خود نخواهید داشت.

نکاتی برای استفاده از Spotify

اگر از کاربران سنگین Spotify هستید، ترفندهای زیر را در نظر بگیرید:

1 - یک لیست پخش در Spotify ایجاد کنید.

یکی از ساده ترین راه ها برای استفاده از Spotify ایجاد یک لیست پخش است. می توانید با کلیک بر روی گزینه Add to Playlist موسیقی مورد علاقه خود را در لیست قرار دهید و تا حد زیادی از غیرفعال شدن حساب Spotify خود جلوگیری کنید.

2 - نام لیست پخش را انتخاب کنید.

Spotify نام لیست پخش شما را بررسی می کند و آهنگ هایی را برای استفاده از آن توصیه می کند. بنابراین سعی کنید یک نام خوب برای لیست پخش خود انتخاب کنید.

3 - مدیریت لیست پخش Spotify

می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را به لیست پخش اضافه کنید. حتی می توانید لیست های پخش را در یک پوشه جداگانه قرار دهید. برای ایجاد یک پوشه، به سه نقطه سمت چپ بروید و فایل/پوشه جدید را انتخاب کنید. در این حالت می توانید لیست پخش را در پوشه بکشید و رها کنید.

4 - قابلیت Spotify را کاوش کنید

بخش Discover Spotify هر هفته به روز می شود و موسیقی های جدیدی را بر اساس سلیقه شما ارائه می دهد. با کلیک بر روی سه نقطه کنار آهنگ و سپس کلیک روی گزینه Add to Playlist می توانید آن را دانلود کنید.

5 - لیست پخش حذف شده را بازیابی کنید

اگر لیست پخش خود را به طور ناگهانی و ناگهانی حذف کرده اید، می توانید از نسخه آنلاین برنامه وارد شوید و روی گزینه Restore Playlist کلیک کنید و لیست پخش حذف شده را انتخاب کنید و روی گزینه Restore کلیک کنید.

6 - چگونه یک آهنگ از Spotify را در اپلیکیشن اینستاگرام به اشتراک بگذاریم؟

اشتراک گذاری آهنگ مورد علاقه خود در اینستاگرام به آسانی نوشیدنی است. برای این کار می توانید روی سه نقطه ضربه بزنید، سپس روی گزینه اشتراک گذاری ضربه بزنید و سپس روی گزینه استوری های اینستاگرام کلیک کنید.

7 - چگونه در Spotify دوستان پیدا کنیم؟

اگر هنگام ثبت نام در Spotify در فیس بوک ثبت نام کنید، می توانید به راحتی دوستان خود را پیدا کنید و بفهمید که آنها چه چیزی را در موسیقی دوست دارند. با استفاده از این سرویس، می توانید دوستانی را نیز بیابید که علایق موسیقی مشابه شما را دارند. اپلیکیشن اسپاتیفای قابلیت جستجو نیز دارد. بنابراین می توانید با مراجعه به بخش تنظیمات و جستجوی دوستان، دوستان خود را پیدا کنید. به یاد داشته باشید که با استفاده از شماره موبایل دوست خود را به راحتی می توانید پیدا کنید.

8 - بلوتوث Spotify را وصل کنید

یکی از بزرگترین مزیت های Spotify این است که می توانید موسیقی مورد نظر خود را از طریق بلوتوث به سایر دستگاه های اطراف متصل کنید و به موسیقی مورد علاقه خود در آن دستگاه گوش دهید.

یک حساب غیر فعال Spotify را بازیابی کنید

غیرفعال کردن اکانت اسپاتیفای به دلایل مختلفی می تواند باشد. برای بازیابی اکانت غیرفعال شده اسپاتیفای می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا به support.spotify.com/us/contact-spotify-anonymous مراجعه کنید.

  • در مرحله دوم بر روی گزینه Account کلیک کنید.

  • سپس روی گزینه دیگری کلیک کنید.

  • در مرحله بعد بر روی Inactive Account کلیک کنید.

  • در مرحله بعد صفحه را به پایین بکشید. در پایین صفحه، روی سبز رنگ I still need help کلیک کنید.

  • در مرحله بعد روی گزینه Start Chat کلیک کنید تا بتوانید با پشتیبانی Spotify ارتباط برقرار کنید. بهتر است بدانید که برای شما ایمیلی ارسال می شود که دلیل غیرفعال شدن اکانت اسپاتیفای شما را توضیح می دهد.

هزینه اینترنت Spotify برای ما چقدر است؟

به طور کلی می توان گفت استفاده از اینترنت از طریق اسپاتیفای به کیفیت موسیقی که گوش می دهید مرتبط است. در صورت نرمال بودن کیفیت آهنگ، میزان مصرف اینترنت برای گوش دادن به موسیقی به مدت یک ساعت حدود پنجاه مگاوات است.

اگر کیفیت آهنگ نرمال باشد، گوش دادن به موسیقی برای یک روز کامل تقریباً یک گیگابایت اینترنت مصرف می کند. همچنین اگر کیفیت موسیقی خیلی خوب باشد و به مدت هفت ساعت به طور مداوم به موسیقی گوش دهید، حدود یک گیگ اینترنت مصرف خواهید کرد. توجه داشته باشید که ویدیو بیشتر از موسیقی اینترنت مصرف می کند.

 

همچنین شما عزیزان به سادگی می توانید با کلیک بر روی این لینک و مراجعه به فروشگاه اکانتی شاپ اقدام به خرید اشتراک اسپاتیفای پریمیوم نمایید.