سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

آهنگ جدید زانکو به نام «قشنگ شد»

متن آهنگ قشنگ شد زانکو

تو• چشمـــــــات نازه مثل گل?? گنـــــــدم

میگم •دوســــــت دارم ??برا بار چندم

تو میبری?? دل• مـــــــنو یه تنه

من درختم ??اگه تو باشــــــــی •برام یه تنه

این دلم ??بـــا نبض تو میـــــــزنه میــــــــــزنه •میزنه

راه میــام سرِ تو سَــــــرِ?? تو

پس بـــــــــذار?? تو هـــــــم برام ??صـَــــدِتو ?صـَـــــــدِتو

مـــــــن نمــــــــیذارم بگن?? بدتو بدتو مثل تو پیدا ?نمـــــیشه

راه?? مـــــــیام ??سر تو سر تو

پـــــــس ??بزار تو هم بـــــــرام?? صدتو صدتو

من نمــــــیزارم? بگن بدتو بدتـــــــو مثل تو پیدا?? نمـــــــیشه

 

قشــــــنگ شد هـــــمه روزای من با تو

قــــــــشنگ شد به اون چشـــــمای معروفت قـــــسم خب

بـــــیا مثل قدیــــــم بازم بزن به کــــــوچه قلبم یه سر تو

راه?? مـــــــیام ??سر تو سر تو

پـــــــس ??بزار تو هم بـــــــرام?? صدتو صدتو

من نمــــــیزارم? بگن بدتو بدتـــــــو مثل تو پیدا?? نمـــــــیشه

https://musicdel.ir/single-tracks/203656/