سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

لوازم جانبی را از Ticuma بخرید

خرید قطعات از Ticum

لوازم جانبی خودرو برای صاحبان خودرو ضروری است. مالک خودرو ممکن است پس از مدت معینی از مالکیت به دلیل آسیب دیدگی یا پایان عمر مفید آنها مجبور به تعویض قطعات خودرو شود. در ادامه به بررسی لوازم دستی خودروهای اچ سی کراس و جیلی می پردازیم.

 

قطعات خودرو HC Cross

H30 Cross تا حد زیادی شبیه به سدان S30 است، اما فضای بیشتری دارد. جلوپنجره رادیاتور فورج، سپرهای فولادی و سایر سپرها و قسمت پشتی بدنه بازطراحی شدند. با این حال، این خودرو با یک کراس اوور تمام عیار فاصله زیادی دارد. لوازم یدکی خودرو دانگ فنگ را می توان به راحتی در بازار ایران خریداری کرد.

تصاویر دانگ فنگ H30 نشان می دهد که این خودرو ظاهر بسیار خوبی دارد. طبق بررسی ها، پشت خودرو زیباترین قسمت است، دارای دم پنجم با شیشه کوچک پشت آن است. طراحی زیبا با جلوپنجره رادیاتور کاملا تکمیل شده است که در ترکیب با سپر، شخصیت و قدرت مهمی به خودرو می بخشد. تمامی لوازم یدکی دانگ فنگ در ایران قابل خرید است.

https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1316168-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%DB%8C%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88

لوازم یدکی خودرو مربوط به فضای داخلی دانگ فنگ

اولین چیزی که راننده هنگام تست کراس اوور دانگ فنگ H30 متوجه می شود، چیدمان پنج نفره آن است و کاملا از کابین S30 چینی گرفته شده است. در دکوراسیون جدید از جلوه خاصی با پارچه استفاده شده است. اما پنل جلویی خودرو بسیار خوب است و دارای ارگونومی عالی و فضای کافی برای سرنشینان با هر قد و وزنی است. شاید تفاوت اصلی بین کراس اوور H30 و سدان، فضای بار کوچکتر باشد.

 

خرید لوازم یدکی اچ سی کراس از تیکوما

به طور کلی، فضای داخلی H30 Cross کلاسیک است و بیگانه نیست. صندلی ها با پارچه مرغوب پوشانده شده اند که سازنده آن را در سخت ترین شرایط آزمایش کرده است. در این صفحه تمامی اطلاعات لازم در مورد وضعیت فنی خودرو در هنگام رانندگی وجود دارد. این خودرو به یک مرکز چند رسانه ای مستقل با کنترل های صفحه نمایش لمسی مجهز شده است. لوازم یدکی H30 Cross از جمله قطعات داخلی را می توان به راحتی از بازار ایران خریداری کرد.

صندلی های دانگ فنگ H30 کراس را می توان در شش جهت مختلف تنظیم کرد. بسته به تجهیزات، ماشین برای کارهای مختلفی مجهز شده است. برای حداکثر راحتی راننده، دوربین عقب در بالاترین دنده وجود دارد.

به طور کلی، کابین H30 کراس راحت و جادار است. به جرات می توان گفت که حتی پنج نفر در کابین راحت خواهند بود. فضای جلوی پایه صندلی عقب برای فردی با قد حدود 185 سانتی متر مناسب است.

 

قطعات یدکی خودروهای H30 Cross

لوازم جانبی خودرو H30 Cross مربوط به چراغ ها شامل چراغ چپ، راست دانگ فنگ و پروژکتور جلو می باشد.

قطعات خودرو H30 دارای چراغ هشدار شامل چراغ هشدار عقب چپ، چراغ هشدار عقب راست، چراغ مه شکن عقب H30 Cross، چراغ هشدار ستون عقب چپ و چراغ هشدار ستون عقب راست است.

از دیگر قطعات خودروی کراس H30 می توان به ایربگ خودروی کراس h30، چراغ مه شکن جلو سمت راست، چراغ مه شکن جلو سمت چپ، آینه سمت چپ و آینه سمت راست اشاره کرد.

قطعات خودرو H30 Cross مربوط به سپر شامل سپر جلو، توری سپر جلو، سپر راست و چپ و سپر عقب، سپر راست و چپ و سپر نقره ای عقب می باشد.

 

لوازم یدکی خودرو جیلی

جیلی اتو یک شرکت کوچک اما جا افتاده در دنیای خودرو است. این شرکت پرفروش‌ترین خودروی داخلی را در بازار چین به فروش می‌رساند و خودروهای توربوشارژ کوچک را برای ارائه بهترین‌ها بین قدرت و اقتصاد تولید می‌کند. جیلی یک استراتژی انرژی جدید دارد که هدف آن استفاده بیشتر از وسایل نقلیه انرژی جدید است و متعهد به توسعه راه حل های انرژی جدید برای همه محصولات خود است. لوازم یدکی خودروهای جیلی به راحتی در ایران موجود است.

جیلی یکی از 10 شرکت بزرگ خودروسازی چینی است. جیلی گروه هلدینگ جیلی را در سال 2003 تاسیس کرد. در 23 مارس 2021، جیلی برند خودروی الکتریکی Zeekr را برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد چین برای این خودروها اعلام کرد. اولین مدل Zeekr بر اساس خودروی مفهومی Zero خواهد بود که در سپتامبر 2020 توسط Lynk & Co متعلق به جیلی رونمایی شد.

 

لوازم یدکی خودروهای جیلی

لوازم یدکی جیلی برای چراغ های مدل های مختلف این خودرو چراغ جلو سمت راست جیلی، چراغ سمت چپ، چراغ جلو، پایه چراغ سمت چپ، پایه چراغ سمت راست، پروژکتور جلو و چراغ ترمز عقب است.

قطعات خودرو جیلی موجود در بازار مربوط به چراغ خطر مدل های مختلف آن شامل موارد زیر است:

چراغ خطر عقب چپ، چراغ خطر سمت راست، چراغ خطر شیشه عقب، چراغ مه شکن عقب راست و چراغ عقب چپ

لوازم یدکی خودرو جیلی مربوط به آینه بغل می باشد

اکثر خودروهای جیلی دارای یک راهنمای جانبی هستند که در آینه بغل تعبیه شده است. قطعات یدکی خودرو وارداتی مربوط به آینه بغل برای انواع مدل های جیلی موجود در بازار مانند آینه سمت راست، آینه بال چپ، آینه آینه جیلی و غیره.

https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1316164-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%DB%8C%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%DB%8C%DA%A9%D9%88%D9%85%D8%A7

قطعات یدکی خودروهای جیلی مربوط به سپر جلو

قطعات خودرو جیلی مربوط به سپر، از جمله سپر جلو، ساپورت سپر جلو سمت راست، ساپورت سپر جلو چپ، ساپورت سپر جلو، فوم داخلی سپر، مش سپر بزرگ برای جیلی، مش سپر کوچک جلو، میله سپر، سپر مش داخلی جلو، سیم نقره ای جلو سپر و سپر جلو با فیرینگ.

لوازم یدکی خودرو جیلی مربوط به سپر عقب

قطعات خودرو جیلی مربوط به سپرها شامل سپر عقب، براکت سپر عقب راست، براکت سپر عقب چپ، چراغ مه شکن داخلی سپر عقب، پایه پایین سپر عقب، براکت سپر عقب و سپر عقب باله بال جیلی است.

خرید لوازم یدکی خودرو از فروشگاه تیکوما

فروشگاه تیکوما در زمینه تهیه لوازم یدکی خودروهای داخلی و خارجی فعالیت می کند و لوازم یدکی اورجینال را برای دارندگان خودرو تهیه می کند. خرید لوازم یدکی خودرو با کیفیت در این فروشگاه در سایت ticoma.ir.