سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

برندهای ترانسمیتر فشار

ترانسمیتر فشار چیست؟ در بیشتر کاربردها، یک پمپ خلاء یا فشار به درستی توسعه یافته نیاز اصلی نیست. در عوض، فقط باید تفاوت بین خلاء و فشار اتمسفر را دریابید. در این موارد از ترانسمیتر فشار استفاده می شود. ترانسمیترهای فشار که اغلب فشارسنج نامیده می شوند، اندازه گیری فشار را نسبت به فشار محیط ارائه می دهند.

یک فرستنده فشار یا سنسور دارای پورت هایی برای اندازه گیری فشار محیط در زمان واقعی است. به عنوان یک فرستنده فشار، لوله به پورت متصل می شود و شیر به اتمسفر باز است. لوله سنسور فشار به سیستم اندازه گیری واقعی متصل است.

 

ترانسمیتر فشار ویکا

فرستنده فشار VICA یا سنسور فشار VICA (یا فرستنده فشار) "فشار" را که یک کمیت فیزیکی است به سیگنال استاندارد صنعتی تبدیل می کند. علاوه بر طیف گسترده ای از سنسورهای فشار برای کاربردهای عمومی صنعتی، VICA طیف ویژه ای از ترانسمیترهای فشار VICA را برای فناوری تبرید / تهویه مطبوع، صنایع غذایی، ابزارهای دستی، تهویه پزشکی و ساختمان ها، کارهای نیمه هادی ارائه می دهد.

محدوده سنسورهای فشار Vica شامل دقت 0.05?، محدوده 0.05 bar تا 15000 bar، رابط های دیجیتال مانند CANopen و IO-Link و تاییدیه های بین المللی مختلف از جمله مناطق خطرناک است.

 

سنسور آندرس

از ترانسمیترهای فشار Anders+Hauser برای اندازه گیری فشار مطلق و همچنین گیج و فشار دیفرانسیل در مدت زمان کوتاه و با کمی تلاش استفاده می شود. Anders ترانسمیترهای فشار Anders را با استفاده از سه اصل کلی اندازه گیری فشار در فناوری اندازه گیری صنعتی تولید می کند. ترانسمیترهای فشار لایه نازک اندرس، ترانسمیترهای فشار لایه نازک اندرس و ترانسمیترهای فشار پیزورزیستیو آندرس.

https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1316289-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%85%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

ترانسمیتر فشار آندرس چگونه کار می کند؟

انواع فرستنده فشار Anders معمولا از نظر محدوده اندازه گیری، زنجیره اتصال فشار، سیگنال خروجی و اتصال الکتریکی متفاوت است. یک اتصال فشار استاندارد شده، فشار اندازه گیری شده را به عنصر سنسور فشار می رساند. اتصال الکترونیکی سنسور فشار، سیگنال را به سیگنال مقیاس پذیر تبدیل می کند و آن را از طریق کانکتورها یا کابل های استاندارد به تحلیلگر سیگنال بعدی ارسال می کند.

 

فرستنده فشار یوکوگاوا

فرستنده های فشار دیفرانسیل یوکوگاوا (DP) تفاوت بین دو فشار را اندازه گیری می کنند. آنها از نقطه مرجعی به نام فشار پایین استفاده می کنند و آن را با فشار بالا مقایسه می کنند. درگاه های دستگاه در بالا و پایین مشخص شده است. بسته به اینکه مقدار بالاتر در سمت پایین یا بالا باشد، قرائت DP می تواند منفی یا مثبت باشد. فرستنده فشار Yokogawa DP را می توان به عنوان فرستنده مانومتر در صورتی که قسمت زیرین آن به اتمسفر باز باشد استفاده کرد.

 

فرستنده فشار دیفرانسیل Yokogawa EJA110E

سری فرستنده های EJA-E آخرین تکامل یوکوگاوا از خانواده فرستنده های فشار DPharp است. این محصول که در سال 2012 معرفی شد، قدرت و موفقیت سری EJA-A را با عملکرد سری اصلی Yokogawa EJX-A ترکیب می کند که فشار را برای ارائه نوع محصولی که از Yokogawa انتظار داشتید تغییر می دهد.

 

EJA110E فرستنده فشار دیفرانسیل استاندارد یوکوگاوا در این سری است. ویژگی های ترانسمیتر فشار Yokogawa EJA110E عبارتند از:

دقت 0.055% (0.04% دقت اختیاری)

0.1? تعمیر هر 10 سال

زمان پاسخگویی 90 ثانیه است

دارای گواهینامه Exida و TUV SIL 2 / SIL3

MBP 2300 psi (اختیاری MOP ξ600 psi)

تنظیم پارامترهای محلی (LPS)

عملکرد دیجیتال فرستنده فشار یوکوگاوا

 

فرستنده فشار DPharp Yokogawa دو برابر عملکرد و پایداری سنسورهای آنالوگ رقابتی را ارائه می دهد. فرستنده فشار Yokogawa DPharp از آخرین تکنولوژی ساخت و نوع تراشه آی سی استفاده می کند. سنسورهای آنالوگ مبتنی بر فناوری های طراحی قدیمی تر هستند. در حالی که سنسورهای آنالوگ عالی هستند، پیشرفته ترین سنسورهای Yokogawa DPharp آنها را ارائه می دهد. فرستنده‌های Yokogawa با سنسورهای دیجیتال DPharp اندازه‌گیری‌های منسجم، قابل اعتماد و دقیق مورد نیاز را ارائه می‌کنند.

 

دقت در تمامی شرایط کاری

فرستنده فشار DPharp Yokogawa قادر است فشار دیفرانسیل (DP)، فشار استاتیک (SP) و دمای سنسور را از یک سنسور اندازه گیری کند. با توجه به این سه قطعه از داده های فرآیند، فرستنده فشار Yokogawa می تواند اندازه گیری DP را برای اثر دما و اثر فشار استاتیک در زمان واقعی جبران کند. این به عنوان جبران پویا نامیده می شود و دقت اندازه گیری DP را در فرستنده فشار یوکوگاوا بهبود می بخشد.

سنسورهای آنالوگ رقبا فقط می توانند سنسور PD و دما را اندازه گیری کنند. بنابراین، آنها می توانند اثرات دما را جبران کنند. اما از آنجایی که اندازه گیری SP وجود ندارد، نمی تواند اثرات فشار ساکن را جبران کند.

برندهای ترانسمیتر فشار

ترانسمیتر فشار Rosemount

به عبارت دیگر، تمام فرستنده های موجود در بازار اندازه گیری ثابت دما و تغییر فشار ساکن را ارائه می دهند. اما چه اتفاقی می افتد زمانی که سنسور از قدرت خارج می شود (فشار > حد بالای سنسور (URL)) - در این حالت سنسورهای آنالوگ آسیب می بینند و فرستنده را برای عملکرد بهتر یا به جای آن تنظیم مجدد می کنند.

انواع ترانسمیترهای فشار Rosemount می توانند فشارهای شدید را تحمل کنند پس از بازگشت به فشار کاری عادی (فشار < URL حسگر)، فرستنده فشار Rosemond با دقت و ویژگی های پایداری مشخص به کار بازمی گردد - بدون نیاز به کالیبراسیون مجدد. اساساً ترانسمیترهای فشار رزموند پوشش عملیاتی بیشتری نسبت به سنسورهای آنالوگ دارند.