سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

5 بیشتر جالب ابزار برای طراحی حرفه ایی تابلو

 

امروزه تابلو حروف برجسته لاس وگاسی به طور قابل ملاحظهای مورد استقبال مشتریال قرار گرفته است. برندسازی به معنای استفاده از ویژگی هایی مانند نام ، طرح ها ، نمادها ، آرم ها و اصطلاحات برای ارائه هویت متمایز به شرکت شما از رقبا است. اما در دنیای کنونی تابلوسازی ، تابلو استیل به شیوه با نور نیز قابل پیاده سازی است که نام تابلوی ساخته شده نهایی تابلو استیل نور اندریک می باشد . از سوی دیگر برخی از تابلو ها از نظر برجسته سازی نیاز به طرح های سه بعدی دارند و باید در دنیای تابلوسازی به آن توجه ویژه ای صورت بگیرد. برای مثال شما میتوانید قسمتی از یک حروف و یا یک تابلو را از جنس تمام پلاستیک و قسمتی دیگر را از جنس فلز سفارش دهید تا ترکیب این دو ، نمای زیبایی را برای تابلوی شما به ارمغان بیاورد . مزیت بزرگ تابلو مغازه این است که پس از خرید و نصب اولیه آن ، دیگر هزینه ای به دنبال ندارد، زیرا به احتمال زیاد شما صاحب فضایی هستید که تابلو را در آن قرار می دهید. در مجموع با توجه به نکات و مطالبی که درباره تابلو استیل و تابلو فلزی مطرح شد می توان انتخاب درست تری نسبت به اینکه کدام یک مناسب برای کار شما است تهیه کرد.

 

قبل از اینکه به سراغ نحوه طراحی و ساخت تابلو چلنیوم برویم؛ بد نیست نگاهی به مزایای این تابلوی مدرن و زیبا، بیندازیم. یا اینکه بی تفاوت از کنار مغازه شما عبور میکنه؟ تفاوت این مدل از حروف چلنیوم با حروف چلنیوم ساده ، استفاده از دو پلکسی گلاس با رنگ های متفاوت می باشد ، که استفاده از پلکسی گلاس در دو رنگ متفاوت در تابلو چلنیوم ، باعث زیبایی و دید بهتر تابلو خواهد شد. استفاده از پلکسی گلاس در دو رنگ متفاوت سبب دید بهتر و در نتیجه زیبایی بیشتر تابلو مغازه میشود. یکی از این رنگها رنگ طلاییست که به آن تابلو استیل طلایی گفته میشود. از تابلوهای مغازه به روش های مختلفی می توان استفاده کرد. برخی از این نوع از تابلوها نیز به صورت ترکیبی طراحی و تولید میشوند که علاوه بر جذابیت ظاهری، از پرستیژ منحصر بفردی نیز برخوردار خواهند بود. تابلوسازی اختصاصی و طراحی منحصر به فرد تابلو نقش بسزایی در دیده شدن شما دارد. چلنیوم به نوعی از آلیاژ آلمینیوم و استیل گفته می شود، مقاومت و سبکی خود را از آلمینیوم گرفته و زیبایی، براقیت خود را از استیل. ترمووود در واقع روشی برای نیم سوز کردن چوب است، تا مقاومت آن را در برابر عوامل محیطی افزایش دهد و برای اولین بار توسط کشور فنلاند به کار گرفته شده است؛ در این روش چوب را با حرارت بسیار بالا در بخار آب خشک می کنند. 

 

این نوع چوب علاوه بر دوام و مقاومت بالا، ضد قارچ و ضد حشره بوده، امکان رنگ آمیزی بر روی آن وجود دارد سبک و مقاوم است، پوسیده نشده و یک نوع عایق حرارتی محسوب می شود و هیچ گونه ماده شیمیایی در ساخت آن به کار نرفته است. نحوه سفارش ساخت تابلو حروف چلنیوم : مشتریان محترم تابلو سازی راد با ارائه طرح و یا لوگوی مورد نظر می توانند اقدام به سفارش ساخت حروف برجسته مورد نظر خود نمایند و در صورت عدم وجود طراحی تابلو از پیش طراحی شده کارشناسان طراحی و فروش این مجموعه شما را در ارائه بهترین و مناسب ترین طرح مطابق با فضا و مکان شما راهنمایی خواهند کرد. در اینجا دلایل خوبی وجود دارد که ثابت می کند تابلوی مغازه از اهمیت بالایی برخوردار هستند. تابلو مغازه شما مانند یک بیلبورد تبلیغاتی برای تجارت شما عمل می کند و 24 ساعت شبانه روز و 7 روز در هفته برای شما کار می کند. از همان رنگ ها ، قلم ها و سبک های برند خود، بر روی تابلو مغازه و همچنین همه موارد بازاریابی مانند بنرها ، تابلو های تبلیغاتی و برچسب های قفسه استفاده کنید.

ساخت تابلو چنلیوم مغازه 

مارک تجاری شما همچنین به مصرف کنندگان در شکل گیری نظرات در مورد شغل شما کمک می کند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که این نظرات مثبت هستند و باعث جذب مشتریان جدید برای شما می شوند. این نوع تابلوها در فضای باز برای شرکت هایی مناسب خواهد بود که در درجه اول در مورد ادعای خود به طور جدی و قابل اعتماد فکر می کنند و سپس با طراحی بدون نقص تابلو چلنیوم توسط تابلو سازی، این نقش را توسط تابلوی خود به خوبی برآورده می کنند. مخاطبان در نگاه اول به طراحی تابلو فروشگاه، تصمیم می گیرند که مشتری شما باشند یا نباشند، پس طراحی تابلو فروشگاه نقش مهم و موثری در کسب و کار شما دارد. به همین دلیل مهم است که از سرمایه گذاری خود نهایت استفاده را ببرید. وقتی مارک خود را از طریق تابلوی مغازه می سازید، باید اطمینان حاصل کنید که تابلوهای سازگاری هستند. مبحثی که در این مطلب باید مطرح نمود تاثیر طراحی در ساخت یک تابلو تبلیغاتی توسط انواع حروف برجسته می باشد. شما باید به سلیقه و بودجه خود نیز برای انتخاب تابلو سردر مغازه توجه کنید. در محل های خلوت سعی کنید نسبت به رقبا برتر باشید.