سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

چگونه بلیط هواپیما ارزان ایران ایر را بخریم؟

ایرلاین ایران ایر، از قدیمی ترین ایرلاین های ایران بوده که در سال 1944 تاسیس شد. این ایرلاین دارای خدمات متنوع بوده و تمام مسیرهای داخلی و تعدادی مسیر خارجی را پوشش می دهد. ایران ایر یکی از ایرلاین های خرید بلیط ارزان بوده که دارای امکانات زیادی می باشد. شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما ارزان جانبازان، کودکان و نوزادان از این ایرلاین اقدام نمایید.

بلیط هواپیما ایرلاین ایران ایر

معرفی ایرلاین ایران ایر

ایران ایر با نام رسمی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، حامل پرچم ایران است و مقر و پایگاه اصلی آن در فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران دارد. فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران نیز قطب مهمی برای ایران ایر است. این ایرلاین در سال 1944 با عنوان شرکت ایرانیان ایرویز تأسیس شد و امروزه به بیش از 56 مقصد داخلی و خارجی در آسیا و اروپا پرواز دارد. ایران ایر دارای سه شرکت تابعه به نام های ایران ایر کارگو، ایران ایر تورز و گروه هتل هما می باشد. این ایرلاین عضو هیچ یک از ائتلاف خطوط هوایی نیست، اما قراردادهای مشترک با آئروفلوت، خطوط هوایی اتریش، خطوط هوایی آذربایجان، لوفت هانزا و ترکیش ایرلاینز دارد.

غذا، میان وعده و نوشیدنی در تمامی پروازهای ایران ایر رایگان است. تمام وعده های غذایی طبق قوانین اسلامی (حلال) تهیه می شود و هیچ گونه نوشیدنی الکلی در هواپیما سرو نمی شود. در پروازهای بین قاره‌ای، همه هواپیماها دارای صفحه‌نمایش ویدیویی یا سیستم‌های سرگرمی شخصی هستند که از جمله، فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی روی آن‌ها قابل مشاهده است. علاوه بر این، ایران ایر دارای یک مجله داخلی است که مملو از اطلاعات مفید و نکات مفید سفر است. در تمامی پروازهای ایران ایر، مسافران زن و خدمه کابین ملزم به رعایت پوشش اسلامی هستند. در پروازهای داخلی این به شدت اجرا می شود، در پروازهای بین المللی این کمی انعطاف پذیرتر است.

ایران ایر

خرید بلیط ارزان ایران ایر برای کودکان

همانطور که می دانید، هنگام خرید بلیط هواپیما، معمولا بهای کمتری برای کودکان دریافت می شود. ایرلاین های مختلف با توجه به سیاست ها و اهداف خود، نرخ های متفاوتی را برای بلیط کودکان تعیین کرده اند. معمولا ایرلاین ها، تخفیف های متفاوتی از 20 درصد الی 70 درصد را برای کودکان مشخص می کنند. اما جالب است بدانید، ایرلاین ایران ایر، برای بلیط کودکان بهایی دریافت نمی کند.

البته این مورد تنها برای بلیط های سیستمی ایران ایر امکان پذیر است. بدین منظور یا باید از سایت ایرلاین ایران ایر بلیط خود را خریداری کنید، و یا در سایت های فروش بلیط، به دنبال بلیط این ایرلاین باشید. بلیط های سیستمی مستقیما از سوی ایرلاین ها ارائه شده و دارای قیمت ثابتی می باشند و برای کودکان شامل هزینه نمی باشد.

در سوی دیگر بلیط هواپیما چارتری ایران ایر نیز وجود دارد. این بلیط ها توسط برخی شرکت ها خریداری شده و با قیمت متفاوتی ارائه می شوند. جالب است بدانید در صورتی که بلیط هواپیما ایران ایر را چارتری بخرید، باید بهای کامل بلیط را برای او پرداخت کنید. پس توصیه می کنیم هنگام خرید بلیط هواپیما ارزان از ایران ایر، نوع سیستمی را برای کودک در نظر بگیرید.

بلیط کودکان

بلیط هواپیما ارزان ایران ایر برای نوزادان

علاوه بر تخفیف بلیط هواپیما برای کودکان، ایرلاین ها برای مسافران نوزاد نیز تخفیف هایی را در نظر گرفته اند. در این رابطه نیز می توان تخفیف های متنوعی از 60 الی 90 درصد برای نوزادان مشاهده کرد. این هزینه دریافتی به منظور بیمه مسافر می باشد.

ایرلاین ایران ایر برای نوزادان نیز بهایی دریافت نمی کند و گزینه مناسبی برای خرید بلیط هواپیما ارزان می باشد. این تخفیف هم برای بلیط های سیستمی و هم بلیط های چارتری ایران ایر امکان پذیر می باشد. البته در خرید بلیط هواپیما چارتری هر ایرلاینی، نیازی به پرداخت هزینه بلیط نوزاد ندارید. اما در بلیط های سیستمی نرخ های متفاوتی برای بلیط هواپیما کودکان ایرلاین های مختلف تعیین شده است. 

بلیط هواپیما ارزان ایران ایر برای جانبازان

یکی دیگر از خدمات ایران ایر برای مسافران محترم، ارائه تخفیف به جانبازان می باشد. البته در این میان ایرلاین آسمان و ایرلاین ماهان برای برخی مسیرها، این تخفیف را ارئه می دهند. بدین منظور فرد جانباز باید با ارائه کارت شناسایی و کارت جانبازی نسبت به خرید بلیط هواپیما برای جانبازان اقدام کند. این تخفیف ها برای جانبازان بین 25 الی 70 درصد ارائه می شود.

برای خرید بلیط هواپیما ارزان ایران ایر برای جانبازان باید وارد سایت ایران ایر شده و از آنجا پس از انتخاب مبدا و مقصد و زمان رفت، گزینه جانباز هستم را انتخاب نمایید. پس از تایید مراحل، تخفیف نهایی بلیط برای شما محاسبه شده که این تخفیف برابر 50 درصد می باشد.

علاوه بر این می توان به صورت حضوری و از طریق نمایندگی های مجاز ایران ایر، با ارائه کارت جانبازی یا معرفی نامه بنیاد شهید، بلیط هواپیما ارزان خریداری کنید. همچنین جانبازان می توانند با ارائه معرفی نامه از سوی بنیاد شهید، برای یک مرتبه در سال، بلیط هواپیما خارجی با 50 درصد تخفیف خریداری کنید.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ارزان ایران ایر

این ایرلاین به دلیل خدمات گسترده، ناوگان هوایی با کیفیت و ارائه تخفیف های متنوع، طرفداران زیادی داشته که به همین دلیل در بیشتر اوقات پرواز آن سریع رزرو می شود. توصیه می کنیم زمان مناسبی را با توجه به زمان مسافرت، روز هفته و ساعت شبانه روز انتخاب کنید.

ایران ایر در مسیرهای پر تردد دارای فعالیت بیشتری بوده که یکی از این مسیرها، تهران مشهد می باشد. برای خرید بلیط هواپیما ارزان ایران ایر به منظور سفر به مشهد از تهران، زمان هایی از سال که مسافران کمتری به مشهد می روند را انتخاب کنید. بطور مثال در ایام مذهبی و روزهای تعطیل که مسافران بیشتری به مشهد می روند، تقاضا برای خرید بلیط هواپیما ارزان ایران ایر بالا بوده و قیمت های آن افزایش پیدا می کند.

برای خرید بلیط هواپیما ارزان ایران ایر، روزهای بعد از ایام نوروز، اواسط پاییز الی اواسط زمستان را انتخاب کنید. در این ماه ها به دلیل سرد شدن هوای مشهد، مسافران کمتری به این شهر سفر می کنند و زمان مناسبی برای خرید بلیط هواپیما ارزان می باشد.

سفر ارزان

 سخن نهایی

در این مقاله روش های خرید بلیط هواپیما ارزان ایران ایر را مفصل توضیح دادیم. شما می توانید بلیط هواپیما ارزان ایران ایر را برای کودکان، نوزادان، جانبازان، افراد بالای 60 سال، افراد تحت حمایت بهزیستی و جوانان دریافت کنید. بدین منظور باید وارد سایت ایران ایر شده و نسبت به خرید بلیط ارزان اقدام نمایید.