سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

راهنمای خرید کفش اسپرت دخترانه

بیشتر دخترها تمایل دارند از یک کفش خاص برای مکان‌های مختلف مانند پیاده روی، مهمانی و سرکار استفاده کنند. بنابراین آن‌ها به کفشی نیاز دارند که علاوه بر انعطاف پذیری از طراحی زیبا و کیفیت خوب هم برخوردار باشد.با خرید کفش اسپرت دخترانه علاوه بر این که استایل شیک و مدرنی پیدا میکنید، به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی در طولانی مدت پیاده روی کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی‌ها، انواع، نکات و مزایای کفش اسپرت دخترانه آشنا کنیم

.

کفش اسپرت دختونه و زنونه در کتپوش :

https://katpoosh.com/

 

معرفی کفش اسپرت دخترانه

کفش اسپرت دخترانه ظریف و شیک است و به دلیل رنگ و طرحی که دارد به افراد اجازه می‌دهد تا آن را با انواع مانتوها و لباس‌های مختلف ست کنند. برخی از این کفش‌ها زیره‌ی آجدار دارند و باعث می‌شوند تا افراد در سطوح لغزنده لیز نخورند. همچنین رویه‌ی آن‌ها از مقاومت و جنس خوبی برخوردار است. اکثر آن‌ها گونه‌ای طراحی شدند تا ضد آب باشند و باران به داخل کفش نفوذ پیدا نکند. جنس این کفش‌ها نیز معمولا از پارچه، کتان و چرم مصنوعی است و انعطاف پذیری بالایی دارند.

 

یکی دیگر از ویژگی‌های کفش اسپرت دخترانه راحت بودن آن است. این کفش‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند تا قوس کف پا را کاملا بپوشانند و بنابراین هنگام پیاده روی‌های طولانی کم‌تر به پا آسیب وارد می‌کنند. برخی از زیره کفش‌ها در شب می‌درخشند و ظاهر کفش را زیباتر می‌کنند. ممکن است برخی از افراد به دلیل زمان کمی که برای بستن بند کفش دارند، کفش اسپرت را انتخاب نکنند. خوشبختانه از این نوع کفش، مدل چسبی یا ترکیبی از چسب و زیپ نیز در بازار وجود دارد که طرفداران زیادی نیز دارد.

 

آشنایی با کاربردهای کفش اسپرت دخترانه

1. استایل زیبا و رنگی داشته باشید

این کفش‌ها به دلیل ظاهر ظریف و کوچکی که دارند حتی در مهمانی‌ها هم استفاده می‌شوند. شما می‌توانید رنگ‌های شاد و روشن مانند صورتی، سبز یا آبی این نوع کفش‌ها را بپوشید. با این کار استایل مدرن و شیکی خواهید داشت. البته صندل‌ها و کفش‌های پاشنه بلند نیز برای مهمانی مناسب هستند. اما در طولانی مدت ممکن است در پا تاول یا زخم‌های مختلفی ایجاد کنند‌. بنابراین اگر با کفش‌های خیلی رسمی نمی‌توانید راحت باشید،

 

2. هنگام ورزش بسیار انعطاف پذیر هستند

کفش‌های اسپرت یکی از بهترین کفش‌ها برای ورزش هستند. حتی دانش آموزان، دانشجویان و ورزشکاران نیز برای تمرینات و اجرای حرکات ورزشی از این کفش استفاده می‌کنند چون این کفش‌ها کم‌تر ساییده می‌شوند و جلوی ضربه‌ها را می‌گیرند. همچنین به علت مقاومت و انعطاف پذیری بالایی که دارند به شما کمک می‌کنند تا راحت‌‌تر والیبال، بدمینتون یا سایر ورزش‌ها را اجرا کنید.

 

3. در کوهنوردی دوام زیادی دارند

اگر اهل رفتن به کوه هستید یا به طور حرفه‌ای این کار را انجام می‌دهید باید به نوع زیره کفش‌های خود بیش‌تر دقت کنید. کفش‌های تخت یا بدون آج برای کوهنوردی مناسب نیستند و به دلیل وجود سنگ و صخره زیره کفش راحت‌تر آسیب می‌بینند. این بخش باید به گونه‌ای طراحی شده باشد تا سنگریزه به راحتی به داخل کفش نفوذ نکند. خانم‌ها و دخترانی که عاشق کوهنوردی هستند باید حتما از کفش‌های اسپرت آجدار استفاده کنند تا راحت‌تر بتوانند از کوه بالا بروند یا قدم بردارند.

 

4. در محل کار شیک و لوکس به نظر می‌رسند

شما می‌توانید در محل کار نیز از کفش اسپرت دخترانه استفاده کنید. شما می‌توانید رنگ‌های خنثی مانند مشکی یا سفید را انتخاب  کنید. این رنگ‌ها با هر لباس یا مانتویی ست می‌شوند. علاوه بر این رویه چرم کفش ظاهر زیبایی به شما می‌بخشند.

 

هنگام خرید کفش اسپرت دخترانه این نکات را رعایت کنید:

1. سایز پای شما مهم است

بعضی از دختران تنها به زیبایی و مدل کفش  توجه می‌کنند. همین باعث می‌شود تا بعد از خرید کفش اسپرت پشیمان شوند. شما باید هنگام پوشیدن کفش به اندازه آن دقت کنید. سایز بسیاری از کفش‌ها بعد از خرید بزرگ‌تر نمی‌‌شود بنابراین فریب جمله ” کفش جا باز می‌کند” را نخورید. بهتر است رویه و جلوی کفش را فشار دهید اگر بین شصت پا و نوک کفش به اندازه کافی فاصله بود این کفش اسپرت برای شما مناسب است.

2. برند خوب را بشناسیم

کفش‌های برند اسپرت به دلیل کیفیت خوبی که دارند از طرفداران بسیاری هم برخوردار هستند. کفش‌های نایک، آدیداس، ریبوک و اسکچرز چند نمونه از برند معروف این کفش‌ها هستند که شما می‌توانید به سراغ نمایندگی‌های این کفش‌ها بروید و کفش‌های مقاوم‌تری تهیه کنید.

3. به فرم پای خود توجه کنید

شما باید به مدل پای خود نیز توجه داشته باشید. اگر پای شما کشیده است، می‌توانید از کفش‌هایی با قالب‌های بلندتر و کشیده‌تر استفاده کنید. اما اگر پای شما در قسمت میانی پهن‌تر است باید کفشی بپوشید که مناسب پای شما باشد. همچنین اگر سایز کفش برای شما بزرگ است می‌توانید یک کفی اضافی داخل کفش قرار دهید و اندازه ان را مناسب‌تر کنید.

 

4. چند قدم بردارید

گاهی هنگام پوشیدن کفش ممکن است در قسمت پاشنه یا نوک کفش احساس درد کنید. این نشان می‌دهد که کفش اسپرت برای شما کوچک است یا از طراحی مناسبی برخوردار نیست. بنابراین بهتر است همیشه چند قدم بردارید تا متوجه بزرگی یا کوچکی کفش شوید. هیچگاه در خرید کفش اسپرت عجله نکنید.

 

مدل‌های متنوع کفش اسپرت دخترانه

1کفش اسپرت دخترانه ساق بلند

این کفش‌ها ساق بلندی دارند و به همین دلیل بهتر می‌توانند از مچ پای شما محافظت کنند. شما می‌توانید با این کفش‌ها یک ساپورت یا شلوار جین بپوشید تا استایل زیباتری داشته باشید. کناره‌های برخی از ‌کفش‌های ساق بلند زیپ دارد که باعث جلوه‌ی زیبای آن‌ها می‌شود‌.

 

2کفش اسپرت دخترانه ساق متوسط

ساق این کفش زیاد بلند نیست و می‌تواند به عنوان پیاده روی و کارهای روزمره استفاده شود‌. اگر شما به کفش اسپرت ساق بلند علاقه ندارید و و شلوار جین بلند می‌پوشید می‌توانید از این کفش‌ها استفاده کنید. البته این کفش‌‌ها بیش‌تر در زمستان استفاده می‌شوند اما شما می‌توانید در تابستان هم از آن‌ها بهره ببرید.

 

3کفش اسپرت دخترانه ساق کوتاه

 

این کفش‌ها بسیار سبک و راحت هستند و ارتفاع آن‌ها تا زیر مچ پا است. بنابراین شما می‌توانید به راحتی این کفش را با جوراب‌های فانتزی مورد علاقه خود بپوشید و از استایل زیبای خود لذت ببرید. این کفش‌ها مطابق مد روز هستند و اگر شما طرفدار مد و فشن هستید برای شما بسیار مناسب هستند. شما حتی می‌توانید این کفش‌‌ها را در تابستان هم بپوشید چون هوای کافی به تمام پای شما می‌رسانند و از عرق کردن پای شما هم جلوگیری می‌کنند.

 

 

مزایای کفش اسپرت دخترانه

1. کیفیت و مقاومت زیاد

کفش‌های اسپرت به گونه‌ای ساخته می‌شوند که علاوه بر ضربه گیر بودند فشار وارد شده را کاهش می‌دهند و باعث می‌شوند تا پای شما تاول نزند. این کفش‌ها نسبت به صندل‌ها و کفش‌های معمولی از کیفیت بیش‌تری برخوردار هستند و عمر بیش‌تری می‌کنند.

 

2. گردش هوای مناسب

یکی از دغدغه‌های دختران عرق کردن پای آن‌ها در کفش است. کفش اسپرت مدل چرم می‌تواند به خوبی گردش هوای داخل کفش را حفظ کنند. بنابراین پای شما عرق نمی‌کند. این قابلیت به علت رویه مناسب کفش ایجاد می‌شود‌ و از رشد باکتری‌ها و میکروب‌ها جلوگیری می‌‌کند. شما می‌توانید ساعت‌ها این کفش‌ها را بپوشید و از راه رفتن لذت ببرید.

 

3. راحتی بیش‌تر

کفش اسپرت دخترانه از یک بالشتک میانی و نرم تشکیل شده که کاملا قوس کف پای شما را می‌پوشاند و باعث می‌شود تا شما هنگام راه رفتن دیرتر خسته شویدو دیگه نیاز به خرید کفش پیاده روی به صورت جداگانه نداشته باشید.  انعطاف پذیری کفی داخلی و نرم بودن یکی از امتیازات مهم این کفش است و به همین دلیل افراد زیادی ترجیح می‌دهند تا در مکان‌های مختلف از کفش اسپرت استفاده کنند.