سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

چه پمادی برای درمان زگیل تناسلی خوب است؟

در برخی از افراد به دلیل قوس زیاد کف پا، فضا بیشتری برای رشد زگیل وجود دارد. زمان حدودی درمان برای زگیل ها حدود 20 دقیقه است. درمان به روش کرایو که مانند لیزر به صورت سرپایی در کلینیک متخصص انجام می شود، با اعمال نیتروژن مایع یا دی اکسید کربن در دما -196 درجه سانتی گراد صورت می گیرد. لیزر CO2 قادر است عفونت را از ریشه سوزانده و زائده را برای همیشه از بین ببرد. برای اطلاعات بیشتر در این مورد با پزشک متخصص بیماریهای زنان یا پزشک متخصص اورولوژی مشورت بفرمایید. زنان بیشتر از مردان در معرض مبتلا به این ویرووس هستند. همچنین روی دست به دلیل قرار گرفتن در معرض تماس با اجسام و افراد مستعد ابتلا می باشد. شما می توانید با انجام برخی از کارهای احتمال انتقال و ابتلا به زگیل را کاهش دهید. در نتیجه در استخر ها شانس انتقال این ویروس بالاست. می تواند شانس انتقال را کاهش دهد. یکی از بسترهای مناسب برای انتقال زگیل پا محیط های مرطوب می باشد. همچنین برای تشخیص هرپس معاینه فیزیکی یا نمونه گیری انجام می گیرد. سپس زائده های یخ زده، خشک شده و کنده می شوند. در این روش دهانه ی رحم به وسیله ی دستگاهی به نام اسپکولوم به آرامی باز می شود و سپس با یک برس استریل از سلول های دیواره ی رحم و واژن نمونه برداری های لازم را انجام می دهند.

نکته مهم دیگری که باید آن را جدی بگیرید، این است که وجود زخم های باز روی پوست در مواردی یکی از دلیل های اصلی ابتلا به ویروس hpv است. در حال حاضر بیش از 160 گونه­ ی شناخته شده­ ی مجزا از HPV وجود دارد که 40 گونه از آن­ها می­توانند در ناحیه­ ی مقعدی-تناسلی عفونت ایجاد نمایند. در صورت تشخیص سریع و درمان به موقع، به آسانی برطرف میشود؛ اما اگر تشخیص آن به تاخیر بیفتد و یا ویروس برای مدت طولانی نهان و بدون علائم باقی بماند، میتواند مشکل ساز شده و منجر به ایجاد سرطان دهانه رحم و یا نواحی تناسلی شود. این تومور در لایه رویی پوست ایجاد میشود و معمولا چند هفتهای از بین می رود. تمامی ضایعات پوستی زگیل نبوده و ناحیه تناسلی می تواند به انواع مختلفی از زگیل ها، برآمدگی ها یا جوش ها ابتلا یابد. به طور نادر ممکن است زگیل های روی دست نیز(از طریق تماس دست) به ناحیه تناسلی منتقل شود. HPV هم می تواند باعث زگیل های تناسلی و هم سرطان دهانه رحم شود، اما این وضعیت به ندرت دیده می شود.

از خاراندن محل زخم (زگیل) خودداری کنید، زیرا این کار باعث انتشار ویروس پاپیلوما میشود. خودداری از تماس فیزیکی با افرادی که زگیل دارند. 1. از لمس زگیل افراد دیگر خودداری کنید. کف پا ناحیه ای است که فشار وارد شده به آن نسبت به دیگر قسمت های بدن بیشتر است. احتمال ابتلا افرادی که سیستم بدنی نسبتا ضعیفی دارند، به زگیل دست و پا بیشتر است. عامل اصلی به وجود آمدن زگیل روی نقاط مختلف پا و دست نوعی از ویروس اچ پی وی یا همان پاپیلوم انسانی می باشد. موضوع اصلی این است که افراد معمولا از وجود آنها حس خوبی نداشته و خجالت می کشند. می توانند بیماری شما را تشخیص داده ولی چون تخصص در ارتباط با این موضوع ندارند، معمولا راه درمانی مناسبی پیشنهاد نمی کنند. ولی اگر با این موارد مشکل ندارید و درمورد شکل ظاهری آن نگران نیستید ، به مرور زمان این زگیل ها از بین میروند . ولی این امر کاملا احتمالی است. ممکن است که زگیل های پا اکثرا با میخچه یا پینه به اشتباه گرفته شوند. توصیه می شود برای درمان زگیل های تناسلی به پزشک مراجعه کنید.

روش های درمانی بسیاری برای از بین بردن این زائده ها وجود دارند که در ادامه به بررسی کامل آنها می پردازیم. از آنجا که هزینه درمان نسبت به تعداد زگیل ها و اندازه آنها متفاوت است، باید حتما توسط پزشک بررسی شوند. زگیل تناسلی مردان ممکن است اشکال متعدد، رنگ های متفاوت داشته باشد. همه افراد مبتلا به عفونت های ویروس پاپیلومای انسانی دچار زگیل تناسلی نمی شوند، اما بسیاری از افراد مبتلا به زگیل تناسلی، عفونت های ویروس پاپیلومای انسانی دارند. برخی از افراد که برای درمان به ما مراجعه می کنند، این سوال را دارند که آیا هر زخم تناسلی ، زگیل است؟ نسبت به تعداد زگیل ها ممکن است که پزشک چند جلسه را برای درمان آنها توصیه کند. یکی دیگر از قسمت هایی که امکان رشد زگیل در آنها زیاد است، پاشنه پا می باشد. این زگیل ها در اندازه های مختلف می توانند روی دست و پا یا بین انگشتان و کف پا رشد کنند. زگیل های تناسلی قابل درمان هستند ، اما ممکن است دوباره برگردند مگر اینکه عفونت زمینه ای نیز درمان شود. معمولا زگیل ها در این قسمت به صورت تکی یا خوشه ای رشد می کنند. ?

در مورد اینکه چه پمادی برای درمان زگیل تناسلی خوب است می توانید در سایت https://irurology.com مطالعه کنید.