سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

همه چیز درباره بازی Minecraft

یکی از محبوب ترین، محبوب ترین و سرگرم کننده ترین بازی های فکری است که توسط Mojang Game Studio تولید شده است. این بازی توسط Markus Persson (Natch) ساخته شده و با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا توسعه یافته است. نسخه های مختلف این بازی ها توسط همین استودیو برای سیستم عامل های کامپیوتر و موبایل منتشر شد.

Minecraft یک بازی sandbox و جهان باز است و شما هدفی در بازی ندارید و شما آن اهداف را ایجاد می کنید. نسخه PC بازی Minecraft به صورت نسخه آلفا در سال 2009 منتشر شد و پس از آپدیت به نسخه آلفا نسخه اصلی و نهایی آن در سال 2011 منتشر شد و در همان سال نسخه بازی برای اندروید و iOS نیز منتشر شد. و در Next نسخه ای از Minecraft بر روی Xbox 360 منتشر شد که Xbox Live نام دارد. دانلود بازی ماینکرافت اصلی بر روی سیستم‌های مختلف (مانند کامپیوتر، تلفن همراه، کنسول و غیره) قابل اجرا است.


اطلاعاتی در مورد بازی Minecraft

در Minecraft، بازیکنان سرزمین‌های بی‌پایان را در دنیای سه بعدی (البته در بخش خانه‌سازی) می‌سازند و کاوش می‌کنند. به طور پیش فرض، بازی به صورت اول شخص انجام می شود. دنیای بازی به صورت زبری سه بعدی نمایش داده می شود و مکعب ها و مایعات موجود در بازی نشان دهنده مواد مختلفی مانند خاک، سنگ، تنه درختان، آب و گدازه هستند. هدف بازی ترکیب این اجسام و قرار دادن آنها روی هم است (در نسخه های قدیمی بازی این مشکل را داشت که زمین پس از میلیون ها یا میلیاردها متر به پایان رسید). این بلوک ها در بازی توزیع می شوند و در حالی که بازیکن آزادانه در جهان حرکت می کند، باید این بلوک ها را از محل قبلی برداشته و در جایی قرار دهد که بتواند سازه ای بسازد، در غیر این صورت می توانند مواد خام، ابزار و تجهیزات را پیدا یا استخراج کنند. تا آنها را به ساختارهای متفاوت و متفاوت تبدیل کنیم. می توان گفت که دنیای بازی عملا نامحدود است و به اندازه کاوش و تلاش بازیکن ساخته می شود. در دنیای بازی بوم های مختلفی وجود دارد که در این بوم ها می توان به جنگل و کویر، مناطق برفی، دشت، کوه، دشت، غار، دریا، رودخانه، مواد مذاب، دره اشاره کرد.

سیستم زمانی بازی Minecraft دارای دو چرخه روز و شب است که در دنیای Minecraft هر کدام تنها بیست دقیقه طول می کشد. در بازی، بازیکنان با موجودات مختلفی که به عنوان اوباش شناخته می شوند، مانند حیوانات، روستاییان یا شخصیت های دشمن مواجه می شوند. حیوانات گروه های مطیع هستند که در طول روز تخم ریزی می کنند و برای غذا و مواد تشکیل دهنده شکار می شوند. گروه های دشمن مانند عنکبوت ها، اسکلت ها و زامبی ها در شب یا در مکان های تاریک مانند غارها ظاهر می شوند.

حالت ها در بازی موجود است

نسخه خرده فروشی Minecraft دارای دو حالت اصلی است. یکی حالت بقا و دیگری حالت خلاق. بسته به حالت بازی، حالت بقا به بازیکنان نیاز دارد که سعی کنند منابعی را برای ساختن جهان و حفظ سلامت و گرسنگی خود به دست آورند. در حالت Creative که بازیکنان منابع و زندگی نامحدودی دارند و آزادند هر کجا که می‌خواهند پرواز کنند، این حالت سطح سلامت و گرسنگی بازیکن را در نظر نمی‌گیرد. بازیکنان می‌توانند از افزونه‌ها (مدها و افزونه‌ها) برای ایجاد مکانیک، آیتم‌ها و منابع استفاده کنند و از یک بسته بافت یا بسته منبع برای اشکال بلوک، آیتم‌ها و بلوک‌ها استفاده کنند. حالت سومی به نام هاردکور نیز وجود دارد که شبیه حالت Survival است اما درجه سختی آن متفاوت است. در این حالت بازیکن فقط یک زندگی دارد و پس از مرگش باید دنیایی را که ساخته است حذف کند. برای آپدیت برنامه های اندروید با ما تماس بگیرید.


در سال 2014، مایکروسافت Mojang را از Markus Persson (مالک Mojang) به مبلغ 2.5 میلیارد دلار خریداری کرد.

Minecraft موبایل را می توانید از Myket (برنامه) یا Farserroid دانلود کنید. کامپیوتر Minecraft در مجموع بیش از 24 دلار قیمت دارد، اما Minecraft کرک شده (Tlauncher) را می توان به صورت رایگان خریداری کرد، اما با Tlauncher، بازیکنان به Minecraft Realms و Minecraft سرورهای Minecraft اصلی دسترسی ندارند، می توانید Minecraft اصلی را از سایت خرید دانلود کنید. . محصولات ایرانی با قیمت 369 تومان.

ویژگی های بازی Minecraft

Minecraft دارای فعالیت هایی مانند اکتشاف، جمع آوری منابع، کاردستی و مبارزه برای گیمر است. یکی از ویژگی های بازی Minecraft خلاقیت آن است. بدین ترتیب در بازی Minecraft گیمر می تواند به راحتی هر چیزی را که در ذهن و سلیقه خود است با تمام امکانات بسازد و به دست آورد و با مکعب هایی که در اختیار دارد زیباترین شکل ممکن را ایجاد کند. .

یکی از ویژگی های دیگر بازی صدای عالی و آهنگ های مختلف برای پخش است. این بازی در مقایسه با سایر بازی ها بسیار متفاوت و جالب است. در بازی Minecraft می توانید به صورت گروهی با دوستان خود از طریق Wi-Fi بازی کنید. بازی Minecraft گرافیک بالایی ندارد اما طراحی منحصر به فرد آن باعث جذب بازیکن خواهد شد.

گروه های ماین کرافت

از آنجایی که اوباش موجودات زنده ای در Minecraft هستند، مستعد تغییرات فیزیکی و محیطی مشابهی هستند که بر بازیکنان تأثیر می گذارد، مانند سوختن یا غرق شدن. آنها را می توان با سلاح کشت. در حالت خلاقانه، اوباش Minecraft هرگز به شما حمله نمی کنند، اما در حالت Survival و Survival به دسته های رفتار منفعل، خنثی و خصمانه تقسیم می شوند. (برای خرید اکشن فیگورهای Minecraft کلیک کنید.)