سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

پمپ کارواش و نحوه عملکرد آن را بشناسید


پمپ کارواش (واتر جت) دستگاهی است که از پمپ پیستونی برای پاشش آب به صورت پودر بر روی سطح استفاده می کند و می توان از آن برای شستشوی اتومبیل، راهرو، کف راهرو، پنجره، چمن مصنوعی، روف گاردن، چمن، زمین های ورزشی استفاده کرد. و چیزهای دیگر. . . این پمپ ها در مدل های تک فاز و سه فاز موجود هستند و شما می توانید هر کدام را متناسب با هدف خود تهیه کنید. ظرفیت پمپ های کارواش صنعتی بیشتر از پمپ های خانگی است، از این پمپ ها برای چربی زدایی، رنگ زدایی، لکه برداری، تجهیزات شستشو و تاسیسات صنعتی استفاده می شود.

پمپ کارواش چگونه کار می کند؟

فرقی نمی کند پمپ شستشو صنعتی یا خانگی بخرید، اما مهم این است که هر دو پمپ دارای مکانیزم عملکرد یکسان باشند. وقتی این دستگاه را روشن می کنید پمپ شروع به کار می کند و سپس آب با جت آب با سرعت بسیار بالا از نازل دستگاه خارج می شود. از آنجایی که سرعت جریان آب بسیار زیاد است، می تواند به عمق سطح نفوذ کند و آلاینده ها را از اعماق آن حذف کند. برای کارکرد این پمپ به هیچ ماده شوینده ای نیاز نیست و ناخالصی ها با استفاده از آب با سرعت بالا که به سطح جریان می یابد از بین می روند.

مزایای استفاده از پمپ خودرو

پمپ های کارواش ویژگی های زیادی دارند و به افراد کمک می کنند تا با استفاده از آنها به اهداف پاکسازی و چربی زدایی خود برسند. در ادامه به معرفی مزایای این پمپ ها می پردازیم:

موتور قدرتمند

پمپ کارواش دارای موتور قدرتمندی می باشد. در واقع همه این پمپ ها مدیون موتورهای پرقدرت هستند و می توانند آب را با سرعت بالا به سطح پمپ کنند. توصیه می شود قبل از خرید این پمپ ها مشخصات فنی دستگاه را به دقت بررسی کنید.

سرعت بالای حذف آلودگی

یکی دیگر از مواردی که سوال استفاده از پمپ کارواش را مطرح کرده است سرعت بالای حذف کثیفی است. برای مثال تصور کنید می خواهید سطح زمین ورزشی را با دستگاه واتر جت بشویید. برای این کار لازم است دستگاه را با جت آب وصل کنید و دست خود را با زاویه 30 درجه نسبت به زمین بگیرید و سپس از گوشه زمین شروع به شستشو کنید. هنگام شستشو نیازی به مواد شوینده نیست. پس از شست و شو، کف صاف می شود و احساس تازگی می کنید.

بدون آسیب سطحی

یکی دیگر از دلایل استفاده از پمپ کارواش عدم آسیب به سطح آن است. برخی ممکن است نگران باشند که دستگاه باعث خراشیدگی سطوح شود زیرا آب با سرعت زیاد خارج می شود. خوب است بدانید که این نظر کاملا اشتباه است و زمانی که آب از این دستگاه خارج می شود، پودر و خراش روی سطح ایجاد نمی کند.

صدای کم

پمپ های مدرن کارواش امروزی که مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده اند، هیچ صدایی تولید نمی کنند. نسل اول این پمپ ها سر و صدای زیادی به پا کرد و همین امر باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شد. اما این مشکل در نسل بعدی برطرف شد و امروزه این محصول با نویز کم عرضه می شود. در نتیجه می توانید به راحتی از آن برای مصارف خانگی یا صنعتی استفاده کنید و سطح مورد نظر خود را تمیز کنید.

هزینه نگهداری کم

پمپ کارواش تعمیر و نگهداری پایینی دارد و هزینه زیادی برای نگهداری آن پرداخت نخواهید کرد. پس از استفاده، این دستگاه باید در محیطی بدون رطوبت قرار گیرد تا از آسیب به ساختار داخلی و بدنه آن جلوگیری شود. همچنین توصیه می شود برای جلوگیری از آسیب دیدن قسمت های داخلی پمپ از ضربه زدن به این دستگاه خودداری کنید. هرچه بیشتر به این موارد پایبند باشید، مدت بیشتری می توانید از آنها استفاده کنید.

نکات مهم هنگام استفاده از پمپ های فشار

برای به دست آوردن بهترین نتیجه از پمپ کارواش، نکاتی وجود دارد که باید هنگام استفاده از آن در نظر بگیرید. این شرایط به شرح زیر است:

برای گرفتن بهترین نتیجه از این پمپ ها باید از سطح فاصله داشته باشید و نازل دستگاه را خیلی نزدیک به سطح قرار ندهید.

از صابون برای شستشو استفاده نکنید. https://sandalikhabar.ir/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%be%d9%85%d9%be-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%d9%88-%d8%b9%d9%85%d9%84%da%a9%d8%b1%d8%af-%d8%a2%d9%86/

اگر در منزل از دستگاه واتر جت استفاده می کنید، بیش از سه ساعت از این دستگاه به طور مداوم استفاده نکنید.

پمپ کارواش را از کجا بخریم؟

تا کنون سعی شده است اطلاعات کاملی در رابطه با خرید پمپ کارواش در اختیار شما قرار دهیم. این پمپ ها آب را با سرعت بالا به سطح می رسانند و در منازل و صنعت کاربرد دارند. اگر به دنبال مرکز خرید پمپ کارواش مورد اعتماد هستید. شما می توانید به هر فروشگاه پمپ ایران مراجعه کرده و از خدمات متنوعی بهره مند شوید.