سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

مانیتور ایسوس ProArt PA248QV سایز 24 اینچ


مانیتور 24 اینچی ایسوس ProArt PA248QV با پنل IPS می تواند وضوح 1920 در 1200 پیکسل با نسبت تصویر 16:9 را ارائه دهد. مانیتور طراحی و ویرایش Asus PA278QV با روشنایی 300 کاندلا/متر مربع به طور خاص برای برنامه های طراحی و ویرایش حرفه ای طراحی و تولید شده است. این محصول از ساختار طراحی منحصر به فرد سری حرفه ای ایسوس با پایه ثابت و گزینه نصب روی دیوار بهره می برد، بنابراین کاربران با سبک طراحی آن آشنا هستند.

دارای قابلیت چرخش پایه در زوایای مختلف عمودی و افقی و قابلیت چرخش محور، نسبت کنتراست 1000 به 1، پوشش بازتابنده روی پنل، حالت های مختلف نمایش تصویر و پشتیبانی 100% از رنگ دیگر sRGB. طیف ویژگی های مانیتور Asus ProArt PA248QV که اندازه آن 24 اینچ برآورد شده است. برای خرید مانیتور ایسوس به سایت دیجی چه مراجعه نمایید.


PA278QV از پورت DisplayPort، پورت VGA و پورت HDMI برای اتصال مانیتور به دستگاه های مختلف استفاده می کند. به این ترتیب می توان دستگاه های مختلفی از جمله کامپیوترهای جدید و قدیمی یا لپ تاپ و کنسول های بازی را به این محصول متصل کرد. در سمت راست جلوی پنل، کلیدهای فیزیکی برای تنظیمات OSD برای انجام تنظیمات مورد نظر وجود دارد.

ایسوس به عنوان یک برند شناخته شده در صنعت تولید صفحه نمایش سال هاست که با استفاده از فناوری های نوین در محصولات خود جایگاه ویژه ای در بین مصرف کنندگان ایرانی به دست آورده است. مانیتور ProArt PA248QV یک انتخاب ایده آل برای طراحان نیمه حرفه ای و حرفه ای است که روی قیمت، کیفیت تصویر و طراحی بصری با ویژگی های مختلف تمرکز می کنند. یکی از ویژگی های خاص این مانیتور حداکثر نرخ رفرش 75 هرتز آن است که این محصول را برای گیمرها نیز مناسب می کند.

مشخصات مانیتور Asus ProArt PA248KV سایز 24 اینچ

سایز 24 اینچ

وضوح تصویر 1920x1200 پیکسل (WQHD)

دو ورودی HDMI

نمایش شماره ورودی پورت

یک ورودی VGA

حداقل پنل های IPS

نسبت تصویر 16 به 9

شدت نور 300 کاندلا

قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ

زمان پاسخگویی 5 میلی ثانیه است

نرخ تازه سازی 75 هرتز

طراحی و ویرایش چند منظوره، بازی، اداری و خانگی