سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

درباره امارات مال بیاموزید

 

جمیرا بیچ (Jumeirah Beach) آکواریوم دبی با گنجایش 10 میلیون لیتر آب و هزاران حیوان آبزی، یکی از بزرگترین آکواریوم های داخلی جهان است. آکواریوم های دبی یکی از مهمترین جاهای دیدنی دبی است که 140 گونه دریایی را در مخزن عظیم الجثه معلقی به گنجایش 10میلیون لیتر در دبی مال در خود جای داده است . به عنوان یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی درختان نخل بیشمار در کنار ساحل و در امتداد آن قرار دارند. در این جزیره که جاذبه توریستی محبوب و از جاهای دیدنی دبی محسوب میشود، مراکز تفریحی و هتلهای فراوانی وجود دارد که هتل آتلانتیس یکی از مشهورترین آنها است. اوت لت مال دبی مشهورترین فروشگاه اوت­لت دبی است که بیش از 1200 برند بین­المللی در آن شعبه دارند. به دلیل موقعیت و شرایط استثنایی و خاص، این هتل یکی از مشهورترین و محبوبترین هتلهای جهان محسوب میشود و به همین دلیل سالانه عده زیادی تنها برای سپری کردن تعطیلات خود در این هتل، به دبی مسافرت میکنند. از امکانات جالب توجه این قسمت، تعبیه کردن مکانی برای کودکان معلول است. استخر روباز هتل که تمام سال فعال است، علاوه بر شنا کردن در فضایی دلپذیر برای شما تختهای آفتابگیر و چشمانداز جذاب فراهم کرده است. اجرای موسیقی زنده و داشتن فضایی مخصوص بازی کودکان از دیگر ویژگیهای این رستوران معروف است. غذای مخصوص کودکان و انواع غذاهای رژیمی برای رژیمهای خاص غذایی موجود است و شما می توانید هر کدام را که خواستید انتخاب کنید. البته هر کدام از این ماهی ها زمان خاصی برای غذا خوردنشان دارند به طور مثال سفره ماهی ها ساعت 10:30 و کوسه های ساعت 14 غذا می خورند. شما گردشگران تور دبی از تبریز و تور دبی در ارتفاع حدود 40 متری بر روی سرسره های آبی قرار میگیرید و در حالی که در محاصره کوسه های خطرناک هستید به طرف پایین حرکت میکنید .

آکواریوم دبی دارای بیش از 33?000 ماهی، کوسه و گونه? آبزی است. پرداخت هزینه یک ماساژ و دریافت 2 ماساژ اختصاصی گردن و شانه و همچنین دسترسی نامحدود به آکواریوم لاست چمبرز و پارک آبی از دیگر امکانات ویژه است. این شهر امارات، دارای پارک آبی های بی شمار و بسیار خوبی است که در سراسر شهر دیده شده و هر کدام امکانات و تجهیزات مفرح خوب خود را دارند. برای گشت و گذار در شهر میتوانید از هتل، اتومبیل کرایه کنید و با استقلال بیشتری به تفریح بپردازید و در پایان از پارکینگ امن و رایگان هتل بهرمند شوید. برای اینکه بتوانید به راحتی در این شهر گشت وگذار کرده و از جاذبه های آن دیدن کنید، می توانید از طریق موسسات معتبر، اقدام به اجاره ماشین نمایید. یکی از زیباترین رستوران های مجلل شهر دبی رستوران نوبو شهر دبی می باشد . اقامت در این هتل مجلل و امکانات هیجانانگیز آن شما را شگفت زده خواهد کرد و خاطرهای فراموش نشدنی و رویایی از سفر به این شهر برای شما ثبت خواهد کرد. در این سوئیت مجلل 220 متر مربعی از اقلام بسیار لوکس و درجه یک استفاده شده و دکوراسیون جذاب آن در نگاه اول شما را شیفته خود خواهد کرد. برف پاشهایی روی سقف پیست نصب شده و آبپاشهایی قطرات ریز آب را به هوا میپاشند و سپس ذرات ریز یخ را بیرون میریزد؛ ذراتی بسیار ریز که با چشم غیر مسلح دیده نمیشود.

علاوه بر آن فناوری در سقف آن تعبیه شده که برف را به اطراف میپراکند و بدین ترتیب قطرات بسیار ریز آب در هوا متراکم است که با چشم به سختی ذرات آن قابل دیدن است در ضمن فصل حراج در دبی را از دست ندهید . به اهداف سلامتی خود دست خواهید یافت. تماشای این آکواریوم از بیرون آن به خوبی نمای داخلی نیست اما در نوع خود بسیار زیبا می باشد. یکی از خدماتی که در طول سفر بسیار مورد نیاز است سرویسهای زیبایی و سلامتی هستند. معماری خلاقانه و پیچیده این موزه یکی از دلایل زیبایی خیرهکننده آن به حساب میآید. همچنین 16 برند معروف در زمینه ی مواد غذایی دنیا شعبی در بخش تونسی ابن بطوطه دارند که می توانید بهترین و با کیفیت ترین مواد غذایی را از آن ها خرید کنید . برای دریافت اتاق هر روز از ساعت 3 بعد از ظهر و برای ثبت خروج تا ساعت 12 بعد از ظهر وقت دارید که اقدام کنید. چنانچه احساس خستگی یا گرفتگی در عضلات خود دارید و یا کسل هستید کافی است یک بار سری به مجموعه اسپای هتل بزنید تا انرژی از دست رفته خود را دوباره به دست بیاورید و با نشاط به کار و تفریح خود بپردازید. اگر شما هم تمایل دارید که تعطیلات خود را در این فضای مسحور کننده بگذرانید و یا قصد سفر کاری به این محل را دارید، باید از قبل از طریق آژانسهای مسافرتی اقدام به رزرو نمایید تا به دلیل حجم بالای درخواستها، شانس دریافت اتاق مورد نظرتان کم نشود. یک شرکت بینالمللی متخصص که در حوزه ساخت هتلهای لوکس فعالیت دارد، معماری خیره کننده آن را انجام داده است. کوچکترین سوئیت این هتل 169 متر و بزرگترین آن به 780 متر مربع می رسد .

برای ساکنان این سوئیت امکان استفاده رایگان از اتاق بخار، سونا، پارک آبی و اکواریوم لاست چمبرز فراهم است. جهت تهیه بلیط دبی پارک میتوانید به وبسایت دبی تیکت مراجعه کنید. با «غواصی آل بوم» ((Al Boom Diving) میتوانید تمام شگفتیهای آکواریوم دبی را کشف کنید.به آکواریوم دبی بیایید و لذت و هیجان غواصی اسکوبا را در آکواریوم و باغ وحش زیر آب تجربه کنید؛ هیجانی که ساعت یک ظهر، سه و پنج عصر در این آکواریوم آغاز میشود. 2021-1-20 بازارهای طلا در دبی به دلیل فروش ارزان شهرت زیادی در دنیا دارند ولی این دلیل نمی شود که طلای این بازار خالص نباشد. موزه دبی که به عربی " متحف دبی " نیز نامیده می شود ، یکی از مناطق تاریخی ، سنتی و همچنین یکی از نقاط دیدنی و مهم کشور امارات متحده عربی در بین گردشگران شهرت یافته است که سالیانه تعدادی زیادی از توریست ها و مسافران را از ایران و مناطق داخل و خارج کشور امارات به سمت خود جذب می کند . تجربه به خواب رفتن در کنار ماهیها و تلألؤ آبی دریا به داخل اتاق خواب لحظاتی سراسر از شگفتی و لذت برای شما خواهد بود. یک بالکن بزرگ با چشمانداز ساحل و خلیج فارس روبهروی اتاق نشیمن است و علاوه بر نورپردازی بسیار حرفهای، به دلیل نورگیر فوقالعاده از نور طبیعی روز و بازتاب آبی دریا به داخل سوئیت نیز لذت خواهید برد (2 بزرگسال 2 کودک). یکی از بهترین سواحل عومی و رایگان دبی، که در موقعیت مکانی بسیار خوبی از نظر نزدیکی به اماکن گردشی دبی دارد ساحل سانست میباشد. هتل معروف مدینه جمیرا که در نزدیکی این برج قرار گرفته است، هم شامل تفریحات آبی مختلف می شود که می توان از آن ها استفاده کرد.

بهعلاوه یک ارائه آموزشی ویژه نیز در مورد سمورها وجود دارد.سمور آبی پنجه کوچک آسیایی گونهای در معرض خطر انقراض است و وزن آن به پنج کیلوگرم نیز نمیرسد. بزرگترین چیدمان گل امارات (سازهای از گل به شکل هواپیمای A380 با پنج میلیون گل ساخته شده و 100 تن وزن دارد) در باغ معجزه دبی قرار دارد و در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است. این پارک آبی هر پنج شنبه از ساعت 19 تا 2 بامداد در انحصار بانوان قرار می گیرد. تعامل نزدیک با پنگوئنهای دوستداشتنی این پارک اسکی، شرایط زندگی آنها و آشنایی با محیط زیبایشان، تجربهای بینظیر و فراموشنشدنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این مجموعه ابی زیبا برای کودکان ایجاد شده است تا آنها بتوانند در محیطی امن و شگفتانگیز از امکانات متنوع پارک های آبی بهرهمند شوند. علاوه بر تفریحات آبی که در این مجموعه وجود دارد، می توانید به دیگر پارک آبی دبی یعنی وایلد وادی که خارج از محوطه هتل است نیز بروید. طیف گستردهای از ماساژهای ریلکسیشن و سلامتی مانند ماساژ دست، سر و گردن، کمر، کتف و پا در این سالن ارائه میشود. این پارک آبی که در عبارت به معنای سرزمین یخی میباشد؛ واقع در 120 کیلومتری از شهر دبی امارات میباشد. اما فقط معماری باشکوه این کشور نیست که آن را جذاب کرده است، بلکه کشور امارات و شهر دبی مکان های تفریحی و جاذبه های دیدنی بسیار زیادی نیز دارد. اسنک بار دارای میان وعدههای لذیذی است که بسیار اشتها برانگیزند. امکانات ویژه: دسترسی رایگان نامحدود به پارک آبی و آکواریوم لاست چمبرز، پرداخت یک هزینه و دریافت دو سرویس اسپا و همچنین دسترسی رایگان به کلوب کودکان، یک بار در عصر از امکانات ویژه ایست که با اقامت در این نوع اتاق ها بهرمند خواهید شد. مسیر پروازی، کلاس پروازی و مبدا و مقصد سفر، فاکتورهایی هستند که میزان بار مجاز و قابل حمل را برای گردشگران مشخص می کند.

هتل آتلانتیس دبی اولین سازهای بود که در جزیره جمیرا ساخته شد و همانطور که از نامش مشخص است در ساخت این بنا از افسانه آتلانتیس الهام گرفته شده است. موزه دبی: موزه دبی اصلیترین موزه شهر است که داخل قلعه الفهیدی به سال 1971 بنا شده و تمرکز آن بیشتر برای نشان دادن زندگی روزمره مردم قدیم امارات قبل از کشف نفت است. اما این موضوع جای نگرانی ندارد چرا که باید گفت که کسب درآمدهای بالای در این شهر بسیار راحت است و با داشتن مهارت در شغلی به راحتی میتوانید در این شهر به درآمد بالایی برسید. تماشای موجودات دریایی در کنار صخره های موجود در این آکواریوم بسیار لذت بخش می باشد. بیش از 2 هزار و 100 غرفهدار و نماینده از بیش از 150 کشور جهان در این نمایشگاه شرکت کردند تا بررسی کنند که چگونه صنعت گردشگری میتواند سفر پایدار را برای نسلهای آینده مهیا کند. گردشگران با استفاده از این قایق ها می توانند موجودات زنده را از نمایی دیگر مشاهده کنند. قایق های موجود در طبقه دوم آکواریوم دبی دارای کف شیشه ای بوده و ظرفیتی در حدود 10 نفر دارد. افراد لازم است بدانند که استفاده از این قایق ها برای کودکان زیر 3 سال ممنوع می باشد.

تمام وسایل و لوازم لازم از سوی آکواریوم در اختیار شرکت کنندگان گذاشته می شود. همچنین لازم به ذکر است مشتریان گرامی می توانند ضمن مراجعه به بخش مشاوره و فروش سایت، با مراکز فروش عمده انواع پارچه کیلویی در تهران نیز آشنا شده و نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام نمایند. یکی از محبوب ترین مراکز جهت استفاده و بازی کودکان می باشد که در فاصله 7 کیلومتری از برج العرب ساخته شده است و می توانید با طی مسیری 15 دقیقه ای از برج العرب برای سرگمی و بازی کودکان خود را به انجا ببرید تا خاطراتی به یاد ماندی را در آنجا برای خود داشته باشند. هتل آوانی تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله ای ندارد و پارکینگ رایگان در اختیار مسافران خود قرار می دهد. البته باید توجه داشته باشید که در روزهای معمولی این پارکینگ فقط در 4 ساعت اول صبح رایگان است و در روزهای جمعه و شنبه و سایر تعطیلات به طور کلی رایگان خواهد بود. را میبینید که در همه این هتلها در دسترس است. در صورتی که وسایل زیادی همراه خود دارید، جاگیر هستند و تمایل ندارید که همه را به اتاق محل اقامت خود ببرید میتوانید از اتاق نگهداری چمدان استفاده کنید.

عصرها به همراه خانواده در بالکن از تماشای دریا لذت ببرید (6 بزرگسال). و آیا حتما” بایست در روز مشخصی از بلیط استفاده شود و میشود هم بلیط و هم ووچر را بصورت یکجا خریداری نمایم؟ همچنین در این مرکز خرید رستورانهای زیادی هم وجود دارد که شما میتوانید خستگی خود پس از خرید را در این رستورانها در کنید. قهوه های این مجموعه زبانزد است و طرفداران زیادی دارد. مرکز خرید امارات مال دبی یک مرکز خرید بسیار بزرگ و پهناور است که حدود 223 هزار متر مربع مساحت دارد. پارک نمای بسیار زیبایی به برج العرب داشته و برای گذراندن یک روز جذاب و تفریحی گزینه خوبی است. سالن زیبایی هتل پاسخگوی تمام نیازهای شما در زمان اقامت است. علاوه بر بوتیکهای لوکس که دارای اقلام برندهای مشهور هستند، فروشگاههای مختلفی در این مجموعه اقامتی وجود دارد که پاسخگوی همه نیازهای شما هستند. شما با رفتن به دبی مال با یک تیر چند نشان می زنید، خرید از دبی مال یکی از بهترین مرکز خرید دنیا، بازدید از برج خلیفه، تماشای آبنمای دبی و جالب تر از همه این که در دبی مال به بازدید از دنیای زیر آبی می روید که جزو 10 آکواریوم بزرگ برتر دنیا می باشد. پارک آبی با امکانات هیجانانگیز و سرسرههای آبی که آدرنالین را به اوج خود میرسانند همه برای ساخت لحظاتی شاد و به یادماندنی برای شما گرد هم جمع شدهاند.

با پارک سافاری دبی بیشتر آشنا شوید! در ادامه بیشتر با این جاذبه آشنا می شویم. مرکز خرید اوت لت مال دبی یکی بهترین مراکز خرید دبی است که جز مراکز ارزان قیمت در دبی به حساب میآید و افرادی که به این کشور سفر می کنند این مرکز را به مهمترین مرکز دبی و ارزانترین مرکز دبی می شناسند که دارای بهترین طراحان مد و لباس است. گردشگران می توانند نمای بیرونی این آکواریوم را در داخل دبی مال مشاهده کنند. نورگیر فوقالعاده این سوئیت و بازتاب آبی رنگ دریا به داخل اتاق خواب در ابتدای روز، صبح دلانگیزی را برای شما رقم خواهد زد. داخل برج خلیفه، از طبقات 19 تا 108، آپارتمان های مسکونی زیادی هستند که خرید و فروش میشوند و اجاره نیز داده میشود و قیمت بسیار بالایی دارند. فروشگاه خرید هدیه تنوع بسیار بالایی دارد و محل مناسبی برای خرید سوغاتی محسوب میشود. این هتل لوکس علاوه بر امکانات اقامتی بسیار عالی دارای امکانات تفریحی متنوعی است که شما را از تفریحات خارج از هتل بینیاز خواهد کرد. برای اوقات فراغت میهمانان برنامهها و امکانات متنوعی وجود دارد تا احساس بیحوصلگی نکنید. کلاس بدنسازی و یوگا نیز برای میهمانان برگزار میشود. برای افرادی که به ورزش علاقمندند و یا روتین ورزشی خاصی دارند سالن بدنسازی مجهز به دستگاههای تناسب اندام فراهم است. امکانات ویژه: با اقامت در این سوئیت شما از 2 نمایش و بازی رایگان با دلفینها، یک جلسه تمرین تناسب اندام و ورزش به مدت 30 دقیقه و استفاده رایگان از اتاق بخار و سونا بهره مند خواهید شد. فعالیت های منحصر به فرد سرگرمی های ساحلی، خدمات اسپا لوکس، غذاخوری لذیذ، رویدادهای خاص، و ورزش های آبی. آبشار پنگوئن، بزرگترین آبشار دست ساز جهان و همچنین استخر فوتبال آبی و غواصی را از دست ندهید. هندی قرن 13 که هند در دست حکومت مغول ها بود، طراحی شده است.

ساحل اختصاصی هتل محل مناسبی برای لذت بردن از دریا و آفتاب گرم دبی است. حتی در حمام و اسپای اختصاصی این سوئیت، از زیبایی های چشمانداز دریا و آبزیان آن بهره خواهید برد (2 بزرگسال و 2 کودک). این سوئیت 165 متر مربعی سه طبقه است و یک آسانسور اختصاصی برای دسترسی به طبقات دارد. قلعهی الفهیدی که این موزه در آن قرار دارد در سال 1787 ساخته شده است. این مجموعه اقامتی لوکس در سال 2008 به بهره برداری رسید؛ Kerzner International Holdings Ltd و Istithmar سرمایه گذاران و سازندگان آن بودند. در قسمت جدید این مرکز خرید شما با یک مرکز خرید لوکس و شیک مواجه خواهید شد؛ که بیشتر نمایندگیهای برندها در این ناحیه نیز مرکزی برای فروش تولیدات خود دارند. مرکز مرکاتو به جاذبههای دیدنی بسیاری در دبی نزدیک است که شما میتوانید بعد از خرید به این مکانها نیز سر بزنید. با این حال، با وجود تمام مدرنیته های به نمایش درآمده، دبی توانسته است بسیاری از فرهنگ و میراث سنتی عربی خود را حفظ کند، به این معنی که خواه عاشق تاریخ، عاشق معماری، معتاد آدرنالین باشید (حتما به تپه های شنی صحرای اطراف بروید)؛ یا غذاخوری به راحتی گزینه هایی برای انتخاب پیدا خواهید نمود.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اجاره خودرو در دبی لطفا از صفحه ما بخواهید.