سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

4 خطا وحشتناک برای دوری شما از دهکده جهانی دبی

بازار نایف یکی از مقاصد تجاری مشهور و جاهای دیدنی دبی به شمار میرود و از قدیمیترین مراکز خرید در این شهر است. در این مرکز خرید، پیست اسکی سرپوشیده، محدوده مخصوص پنگوئنها، تله سیژ، رستوران، سینما، سالن تئاتر و مجیک پلنت قرار دارد که باعث شده است همواره گردشگران زیادی، امارات مال را به عنوان یکی از مقاصد خود برای خرید و تفریح انتخاب کنند. یکی از بهترین انتخاب های شما در این رستوران، منوی چهار، پنج یا هفت وعده ای است که از آن لذت خواهید برد. در این مقاله جاباما تلاش کردیم تا شما را با بهترین هتل های پنج ستاره دبی آشنا کنیم. با توجه به تلاش های بسیاری که در این شهر برای جذب گردشگران صورت گرفته است، نباید تعجب کرد که دبی به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری مهم جهان شناخته میشود. خدمات حمل و نقل و تاکسی به مراکز خرید شهر دبی و جاذبه های دیدنی دبی، ترانسفر فرودگاهی در ازای پرداخت هزینه، پارکینگ رایگان، خدمات نگهبانی، صرافی، لاندری، صندوق امانات، فروشگاه شبانه روزی، ویلچر و امکاناتی برای افراد ناتوان و کم توان از ویژگیهای هتل کارلتون پالاس دبی است. در مجموعه آبی اسپلش پد، امکاناتی مانند رستوران، سرویس بهداشتی، کافیشاپ و فروشگاه برای خرید تجهیزات شنا و خوراکی وجود دارد. متوسط: برای اقامت در هتلهای 4 ستاره بهازای هر شب حدود 200 دلار به بالا هزینه دارد. در ساحل برستی می توانید روز خود را با موسیقی و غذاهای خوشمزه سپری کنید و تا شب به رقص و پایکوبی بپردازید. چرخ وفلک آبی برای بچه ها، رفتینگ آبی، جاده مخصوص اتومبیل سواری و انواع رستوران با غذاهای لذیذ فست فودی از دیگر تفریحات در پارک آبی دریم لند هستند. آدرس مرکز شهر میردیف: در جاده شیخ محمد بن زاید واقع شده است. این برج در سال 1999 افتتاح شده است و همانطور که ذکر شد در جزیره ای واقع شده است که با ساحل 280 متر فاصله دارد.جزیره ای که برج در آن واقع شده است به وسیله یک پل جاده ای به سرزمین اصلی متصل می گردد.

مرکز خرید ابن بطوطه دبی برج العرب یکی از مجلل ترین هتل های امارات است که در شهر زیبای دبی واقع شده است.این برج که در یک جزیره مصنوعی واقع شده است 280 متر از خشکی فاصله دارد.این هتل که 321 متر ارتفاع دارد نمادی از مظهر ثروت جهان عرب و مهمان نوازی حکومت امارات است هر چند در دنیا به عنوان مضحک ترین گزینه های اقامتی جهان شناخته شده است.برج العرب دبی را حتی اگر شده یک بار، باید ببینید. که به عنوان جواهری در تاج هتل از آن یاد می شود نگاه کنید. همچنین میتوانید به کمک AR (واقعیت افزوده) سفری به گذشته، حال و آینده دبی کنید. A4 کافهای است که کنار سرو نوشیدنی و آب میوههای لذیذ میتوانید با آرامش و در فضایی خلاقانه به انجام امور مختلف و پروژههای خود بپردازید، همچنین اینترنت رایگان را هم به دیگر امکانات این کافه اضافه کنید. هر اتاق مجهز به امکانات مدرن از جمله تهویه مطبوع، تختخوابهای راحت، تلویزیون صفحهتخت، و حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان است. صبحانه رایگان در هتل برج العرب دبی در دسترس است و هر روز صبح از ساعت 6:30 تا 10:30 صبح سرو می شود. از جمله نکات حائز اهمیت و عالی این ساحل، روزهای دوشنبه و چهار شنبه می باشد که مختص به بانوان در نظر گرفته شده و از ساعت 8 صبح تا 11 شب فعالیت می کند. این برنامهها شامل بیش از 200 اجرا در هر شب میشود که از برنامههای موسیقی تا اجرای دلقکهای کلمبیایی و گروههای کمدی را در بر میگیرند. روغن امارات علاوه بر بوی خوش فواید بسیاری برای انسان دارد. با ورود به بخش ویژه روسیه، عطر چای سماوری روسی و بوی تنور شیرینیهای مسکو شما را به هوس خواهد انداخت. در اوت لت میتوانید به جز لباس اجناسی همچون ابزارآلات، عطر را نیز میتوانید بخرید.

طراحی جنگل بارانی دبی را به شکلی بسیار هنرمندانهای زیبا انجام دادهاند. طراحی این موزه، الهامبخش هر مخاطب، برای مشارکت در شکلگیری آیندهای بهتر است.منبع عکس: deccan herladدر ابتدای ورود به موزه، با حیواناتی غولپیکر در لابی مواجه میشوید که به نظر میرسد در فضا شناور هستند. یک فرش بسیار زیبا با طرح و نقش دریا در این رستوران جذابیت خاصی به فضا بخشیده است. از تفریحات محبوب در این ساحل میتوان به قایق سواری، شنا، حمام آفتاب و جت اسکی اشاره کنیم. درنهایت باید اشاره کنیم که اتاقکهای این سازه عظیم را شرکت «هیوندای» ساخته و فضای درون آنها بسیار زیبا، مدرن و راحت است. اتاقهای مدرن هتل کراون پلازا دبی با فضای دلباز و چشمانداز زیبایی که از شهر دارند توجه همه میهمانان را به خود جلب میکنند. 4- رستوران Bab Al Yam: این بوفه و رستوران با ارائه غذا در فضای سبز و در حاشیه استخر، غذاهای بین المللی را برای صبحانه، ناهار و شام ارائه می دهد. دبی یکی از شهرهای حاشیه خلیج فارس است که در مدت زمان کوتاهی توانسته در زمینه اقتصادی، تجاری و گردشگری به موفقیت های زیادی دست یابد و به سرعت رشد کند. افراد مبتدی میتوانند داخل قفس بدون این که آسیبی ببینند از نزدیک کوسهها را ببینند و به مدت 30 دقیقه نحوه زندگی کوسهها و بچه کوسهها را تماشا کنند این برنامه غواصی سه بار در طول روز انجام میشود.

6- پارک بازی گاردن گلو: این پارک در مسافت 7 کیلومتری قرار دارد که برای رسیدن به آن توسط تاکسی حدود 17 دقیقه زمان نیاز دارید. با کالسکه سواری وارد جزیره برج العرب می شود: پس از اینکه تشریفات ورود برج العرب را در سالن فروش بلیط انجام دهید، توسط یک کالسکه سرپوشیده از طریق پل به جزیره خصوصی وارد می شوید.عکسهای اینستاگرامی بگیرید: قبل از رسیدن به هتل، توقفهای کوتاه داشته باشید و عکسهای جالب و شگفتانگیزی از خود بگیرید.ورود به هتل: با باز شدن درب اصلی، میزبان که به روش سنتی اماراتی با پاشیدن گلاب دستهایتان از شما از شما استقبال می کند.ورود به لابی : در حالی که میزبان شما را به سمت آسانسور راهنمایی می کند از لابی عبور کنید. غرفه ایران در دهکده جهانی دبی با نمادی از هنر معماری ایرانی همراه به جلوه هایی ازآجر کاری و کاشی کاری سنتی ایرانی در سال های گذشته همراه بوده که در دوره های اخیر معماری غرفه کشور ایران از معماری ایران باسنان و تخت جمشید الهام گرفته است. در گذشته این پارک بزرگترین سرسره آبی خارج از آمریکای شمالی را در خود جای داده بود، اما با آمدن وسایل بازی جدیدتر این سرسره حذف شد. و به شما امکان میدهد تا برخی از برجستهترین بخشها و جاذبههای هتل را که دسترسی به آنها پیش از این تنها برای مهمانان محفوظ بود، در این تور اطلاعات معتبری را به دست می آورید و داستان های ناشنیده درباره این هتل مشهور جهانی می شنوید. با توجه به اینکه چرخ و فلک دبی یکی از دیدنیهای دبی و جاذبههای پرطرفدار این شهر محسوب میشود، توصیه میکنیم که در تور دبی خود، حتما از این چرخ و فلک عین دبی دیدن کنید. مرکز خرید برجمان که با نامهای مرکز خرید بورجمان و مرکز خرید بورجومان نیز شناخته میشود، یکی از قدیمیترین مراکز خرید در دبی بهشمار میرود و بهروزترین مدلهای جهان را عرضه میکند.

مرکز خرید برجمان دبی که با نامهای مرکز خرید بورجمان هم شناخته میشود، یکی از قدیمیترین مراکز خرید شهر دبی است که در سال 1991 میلادی ساخته شده است و از آن زمان تاکنون، میزبان مسافران بوده است. این پکیج با کمی شکمگردی در دبی کامل میشود، برای این قسمت نیز ونهایی قرار داده شده تا بتوانید از آنها غذاهای خیابانی دریافت کنید و انرژیتان را تا حدودی بازگردانید. اطلاعات جمعآوریشده در موزه نمایش داده میشود، جایی که بازدیدکنندگان میتوانند توالیهای مختلف DNA را «مخلوط و تطبیق دهند» و ببینند چه گونههای منقرض شدهای میتوانند دوباره زنده شوند و همچنین کدی برای حفظ گونههای در معرض تهدید داشته باشند. این هتل پنج ستاره همچنین امکانات تفریحی بسیاری شامل یک استخر شنا بر روی پشت بام که از آنجا نمای زیبای شهر دبی قابل تماشا است و سالن بدنسازی کامل و مجهز به همراه سونا، و اتاق بخار دارد. دو طبقه از آن متعلق به بخشهای اداری بوده و پنج طبقه دیگر موزه آینده را تشکیل میدهند. هفت طبقه از این هتل در زیر دریا به صورت آکواریوم هستند. این پارک آبی هفت سرسره دارد که با سوار شدن هر کدام آدرنالین خون تان افزایش می یابد و همین تفاوت اصلی آتلانتیس با بقیه پارک های آبی است. وجود تفریحات آبی، هتلهای مختلف، رستورانهای متعدد، نزدیکی به مراکز خرید و داشتن فضاهایی برای استراحت و آرامش از ویژگیهایی هستند که سبب بیشتر شدن محبوبیت این ساحل شدهاند.

در میان سواحلی که تا کنون معرفی شد، ساحل الصفوح را میتوان سادهترین ساحل نامید؛ دلیل آن هم این است که تقریباً در این ساحل از رستورانهای گوناگون، تفریحات مختلف و موارد اینچنینی خبری نیست و در کل ساحل بسیار سادهای است. به دلیل متعدد بودن مراکز تفریحی دبی، ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا کمی راحت تر تصمیم گیری کنید، البته تنها انتخاب تعدادی از این تفریحات کار آسانی به نظر نمی رسد. اگر اهل اقامتگاههای لوکس هستید، ریزورت هتل ها هم یک انتخاب عالی برایتان هستند که در این مجله کامل معرفیشان کردهایم. یکی از سختیهای رزرو هتل در این است که نمیدانید اصطلاحات هتلی به چه معنا است و تفاوت اتاقهای هتل با هم چیست، در این نوشته این اصطلاحات و انواع اتاق ها را معرفی کردهایم. رستوران اسکای ویو در ارتفاع 200 متری از سطح دریا واقع شده است.این رستوران یکی از پرطرفدارترین رستوران های برج العرب است.مناظر خیره کننده ای که این رستوران از پس پنجره های از سقف تا کف کشیده شده، به نگاه مهمانانش هدیه می دهد بی نظیر است.این مناظر خیره کننده باعث می شوند غذا لذیذتر و دلچسب تر به نظر برسد. البته گلد آن 27 بیشتر از آن که یک رستوران باشد، محلی بسیار مناسب برای صرف انواع نوشیدنی های متنوع و خوشمزه است البته در منوی این رستوران غذا و قلیان هم دیده می شود اما اکثرا برای چشیدن طعم نوشیدنی های جذاب این رستوران به سمتش می آیند. اسم این مکان فلوتینگ مارکت است که محل فروش برندهای بین المللی و محلی است. یکی از ویژگی های این رستوران حساسیت سرآشپز این مجموعه است که بر تعادل بین طعم ها و جزئیات نظارت دقیق دارد به قدری که غذاهای فرانسوی این رستوران را به بالاترین سطح رسانده است. 10- فرودگاه بین المللی دبی: 1 کیلومتر فاصله تا این فرودگاه است که توسط تاکسی 22 دقیقه ای این مسیر طی می شود.

فاصله هتل کارلتون پالاس تا ایستگاه متروی الریگا و ایستگاه متروی یونیون 10 دقیقه است. این را هم بگوییم که تمامی نکات مختلف برای این حضور در ساحل باید در نظر گرفته شود تا دچار گرمازدگی، آفتابسوختگی یا آسیبهای مشابه نشوید. این باند فرود هلی کوپتر، میزبان اتفاقات مهمی بوده است از جمله بازی دو تنیس باز حرفه ای یعنی راجر فدرر و آندره آغاسی که در سال 2005 در باند فرود هلیکوپتر برج العرب برگزار شد و یا پرتاب توپ های گلف به خلیج فارس توسط گلف باز مشهور تیگر وودز. شلوارک? تی شرت? صندل?شلوار ورزشی? کفش ورزشی پیراهن یقه باز آستین بلند? شلوار پارچه ای (جین مجاز نمی باشد) و … این فرصت نادر را به شما می دهد تا در بزرگترین آتریوم (به فضای بزرگ و باز میان ساختمان گفته میشود) جهان با ارتفاع بیش از 180 متر بایستید.به طبقه 25 برج می روید: سوار بر پله برقی شیشه ای می شوید که شگفت انگیزترین مناظر خلیج فارس را به شما نشان می دهد. رستوران گلد آن 27 در طبقه بیست و هفتم برج العرب واقع شده است. قبل از این که در خصوص تور برج العرب دبی صحبت به میان بیاوریم بهتر است به حقایق الهام بخش برج العرب توجه کنیم و ببینیم چه مواردی این هتل را به مکانی عجیب در ذهن هر کسی تبدیل کرده است.

شاید اگر حدود یک هفته در دبی بمانید، فرصت کافی برای امتحان کردن بیشتر تفریحات دبی را داشته باشید؛ مثلاً شرکت در تورهایی مثل تور دبی 7 شب و 8 روز، زمان کافی برای امتحان کردن انواع تفریحات دبی را در اختیارتان قرار میدهد. هزینه یک شب اقامت در هتل 5 ستاره کارلتون پالاس از قیمت 2/156/000 تومان شروع میشود و با توجه به امکانات و نوع اتاق قیمتها تغییر میکند. هزینه یک شب اقامت در هتل کنراد دبی از قیمت 6/563/000 تومان شروع میشود. هزینه یک شب اقامت در هتل شرایتون از قیمت 5/318/000 تومان شروع میشود. است. برج العرب یک برج و یا هتل گران قیمت است که فقط افراد ثروتمند و سران کشورها توانایی اقامت در آن را دارند ولی برای کسانی که علاقه دارند از این برج دیدن فرمایند می توانند برای صرف شام و یا یک نوشیدنی به این مجموعه بروند و از معماری فوق العاده آن لذت ببرند. این فرصت توسعه گران گردشگری دبی را به فکر ساختن بزرگترین و معروفترین آکواریومهای جهان انداخت. یکی از بزرگترین آکواریومهای سرپوشیدهی جهان با طول 51 متر، عرض 20 متر و ارتفاع 11 متر که گنجایش 10 میلیون لیتر آب را دارد. اگر به عجایب دنیای زیر آب علاقهمندید، بهترین تفریحات دبی را در آکواریومهای این شهر خواهید یافت. شما به هر کجای این مرکز خرید که بروید، قطعا یک کافه یا رستوران را یافت خواهید کرد. در دهکده میراث و غواصی دبی می توانید شاهد ساختن کشتی های سنتی یا نحوه صد مروارید باشید. رستوران ال ایوان بهترین گزینه برای غذاهای سنتی عربی است. معماری خاص عربی و سنتی آن کاملا مشخصه قطر است.

این یکی دیگر از فروشگاه های آنلاین 1 تا 20 dhs در دبی است که طرفداران خاص خود را دارد. نکته قابل توجه این است که وقتی می خواهید جواهرات ارزان قیمت بخرید، می توانید از این فروشگاه دیدن کنید. افرادی که دوست دارند به این قسمت بروند و دارای سنی پایین تر از 15 سال می باشند به همراه یک بزرگسال می توانند به راحتی به این قیمت بروند. معماری این هتل به صورتی است که هر 1539 اتاق هتل دارای بالکن هستند و چشم انداز بسیار زیبایی دارد. هتل کارلتون پالاس دسترسی عالی به بسیاری از مراکز تفریحی دبی دارد و به راحتی میتوانید در کمترین زمان ممکن، خود را به مراکز خرید، موزهها و اماکن دیدنی دبی برسانید. در سفر به دبی، دیدن اماکن تاریخی در کنار هتلها و مراکز لوکس و یا جلوه و زیبایی خانههای گلی با بادگیر در کنار وسایل تهویه خودکار امروزی، زیبایی و جذابیت این شهر را برایتان چند برابر میکند. اگر میهمانان مقیم هتل به ورزشهایی مانند پرورش اندام یا فیتنس علاقه داشته باشند می توانند از باشگاه های مجهز هتل آتلانتیس استفاده کنند. برای افرادی که در هتل آتلانتیس اقامت دارند رفتن به آکواریوم راه دشواری نیست. هم چنین این نیرو جزو اولین گروه هایی بود که از سیستمGPS برای مکان یابی خودروهای مسروقه استفاده کرد. اولین چرخ و فلک در سال 1893 در نمایشگاه دنیای کلمبیا در شیکاگو به عنوان چرخ مشاهده معرفی گردید. به عنوان مثال، لولو و کارفور مطمئناً محبوبترین سوپرمارکتهای ارزان در دبی هستند، اما میتوان گفت سوپرمارکتهای ویوا در سالهای اخیر به مقصدی برای بسیاری از ساکنان دبی تبدیل شدهاند. از محبوبترین بازیها و فعالیتها در پارک برفی دبی هم میتوان به باب اسلید میدود، تلهکابین ( که سوار بر صندلیهای مخصوص پیست اسکی دبی از بالا، منظره برفی زیر پایتان را میبینید.)، راهپیمایی پنگوئنها، توپ غولپیکر یا zorb، هیجان کوهستانی، گلوله برفی، سپرهای برفی، زمینبازی برفی، دیوار صعود، تپه برفی و…

می باشد. این مجتمع تجاری به دلیل معماری هرمی شکل، مجسمه های خیره کننده ابوالهول، سقف شیشه ای و مجموعه ای از آثار هنری که در آن وجود دارد علاوه بر اینکه یک پاساژ فوق العاده برای خرید است بیشتر مورد توجه افرادی است که می خواهند عکاسی کنند. محیط این رستوران شما را به یک فضای اروپایی دعوت می کند.آشپزخانه آجری، سالن ها و تراس مجلل، پنجره های سقف تا کف لذت غذا خوردن را چند برابر می کنند. دکوراسیون این رستوران به گونه است که شما خود را در اوج آسمان حس می کنید و البته در به وجود آمدن این حس، سقف این رستوران نقش بسزایی دارد. در نزدیکی ساحل جمیرا مراکز خرید نیز قرار دارد. این ساحل به ساحل قصر سیاه نیز معروف است، زیرا در نزدیکی قصر امیر دبی قرار گرفته است. این ساحل سفید برای خیلی از گردشگران جذاب است و غیر از توریستها، خود ساکنین دبی نیز برای گذراندن اوقاتشان، آن را انتخاب میکنند. هتل لوکس فیرمونت دبی برای اقامت زوجهای جوان یک انتخاب خاص است که میتواند سفر رویایی به دبی را با اقامتی دلنشین همراه کند. شکل این هتل همانند بادبان کشتی های عربی است که جلوه ای خاص و بینظیری به این ناحیه داده است.