سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

ورق استیل دکوراتیو چیست و چه کاربردی دارد؟ | مواد فولادی


شاید این روزها نام صفحه فولادی یا مواد تزئینی را شنیده یا دیده باشید. باید بدانید که ورق فلزی یکی از رایج ترین انواع ورق هایی است که می توان از آن برای مصارف تزئینی استفاده کرد. در این مطلب از سایت سامان تجارت به توضیح ورق فلزی تزیینی و مواد آن می پردازیم، از سامان تجارت می توانید انواع فویل مشکی، فویل رنگی، کاغذ روغنی، پارچه طلای نرم و ... را خریداری نمایید. و هر روز از قیمت آنها مطلع شوید.

ورق استیل دکوراتیو چیست و چه کاربردی دارد؟

ورق فولادی تزئینی نوعی ورق استیل مهفا است که از فولاد ضد زنگ ساخته می شود. از ویژگی های این ورق تزیینی سطحی براق، صیقلی، براق و مقاوم در برابر خط و خش و خوردگی است که در بازار ورق استیل دکوراتیو به صورت رول یا ورق به فروش می رسد. ورق فولادی تزیینی از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و یکی از محصولات تخت فولادی صفحه گالوانیزه ای است که با فلز چند میلی متری پوشانده شده است.

در ترکیب شیمیایی ورق فولادی تزیینی (ورق فولادی نازک، ورق فولادی طلا) از ترکیبات شیمیایی مانند نیکل، کروم، مولیبدن استفاده می شود که مقدار هر کدام را کم یا زیاد می کند و قیمت و کیفیت ورق های فولادی متفاوت است. . . ورق های فولادی در اندازه ها، ابعاد و کیفیت های مختلف در بازار موجود است که اکثر آنها ضخامت نازک، صیقلی و سطحی صاف دارند، دوام و کیفیت بالای آن ها را تنها زمانی می توان تشخیص داد که در معرض شرایط سخت قرار گیرند.

ورق فلزی دکوراتیو چیست؟

در مورد توضیحات کاغذهای تزیینی و کاربرد آن باید بگوییم که این کاغذ انواع زیادی دارد که هر کدام برای جای خود مناسب است. انواع فلزکاری های تزئینی شامل فلزکاری مشبک، فلزکاری طرح دار و فلزکاری آینه ای است که کاربرد تزئینی دارند. اگر بخواهیم به شما بگوییم مبلمان دکوری چیست بستگی به نوع تولید این محصول دارد که برای نمای بیرونی ساختمان از 300 قطعه فولاد ضد زنگ استفاده شده است.

نمونه هایی از ورق استیل دکوراتیو که این روزها در نمای بیرونی ساختمان ها استفاده می شود عبارتند از فولاد سوراخ دار یا ورق فلز که ضد خش بوده و با قیمتی مقرون به صرفه در دسترس است.


همچنین به جای فولاد ضد زنگ می توان از ورق گالوانیزه استفاده کرد که قطعا هزینه گالوانیزه را بسیار کمتر از هزینه فولاد می کند. بنابراین خرید ورق های گالوانیزه به صرفه تر از فولادهای تزئینی است و کیفیت این ورق های تزئینی نیز توسط مهندسان ارزیابی می شود.

استفاده از ورق استیل در دکوراسیون

همانطور که گفته شد ورق های دکوری استیل بسیار محبوب شده اند و به همین دلیل این ورق های استیل به دلیل طرح ها و رنگ های متفاوت در بین طراحان محبوبیت زیادی پیدا کرده اند چرا که می توانید نمای داخلی و خارجی را با ورق های استنلس استیل تزئین کنید. ساختمان ها و انواع تزیینات را نمایان کرد. ورق های فولادی به دلیل طرح های مختلف از جمله چرم، طرح های براق و طرح دار، مسی، آبی و راه راه، در فضای داخلی ساختمان ها بسیار شیک به نظر می رسند.

با توجه به پیشرفت زیاد صنعت دکوراسیون و ساختمان، خرید ورق های فولادی تزیینی نیز بسیار افزایش یافته است و به همین دلیل روز به روز این ورق های فولادی با طرح ها و رنگ های مختلف عرضه می شوند و تغییرات بسیار و قابل توجهی به وجود می آید. با افزودن این ورق های فولادی می توان نما و محیط خانه را ساخت. از ورق های دکوراتیو استیل در دکوراسیون منازل، مکان های دیدنی، آسانسور، هتل ها و ... استفاده می شود که جلوه ای عالی و منحصر به فرد به مکان می بخشد.

آخرین کلمه:

همانطور که می دانید فرآیند تولید ورق استنلس استیل با کار با کیفیت بسیار دشوار است و بسته به ترکیبات مختلف این ورق های فولادی، قیمت ورق استیل طلایی، قیمت ورق فولادی براق، نازک، رنگی، پانچ یا The توری به دلیل تفاوت در ساختار با سایر محصولات متفاوت است و هر یک از این ورق ها برای مکان های خاصی مناسب است. در این مطلب از فروشگاه اینترنتی سامان تجارت توضیح داده ایم که ورق استیل دکوری چیست و چه کاربردی دارد تا بتوانید بهترین محصول را با کیفیت خریداری کنید.