سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

روش های تبلیغات رپورتاژ آگهی و تولید محتوای مناسب

 

اگر بودجه مالی مناسبی دارید پیشنهاد می شود که از روش های تبلیغات رپورتاژ آگهی و تولید محتوای مناسب (که منجر به دریافت بک لینک به صورت طبیعی خواهد شد) در کنار هم استفاده کنید. راش وب مجموعه ای است که انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ مثل تولید محتوا، تبلیغات گوگل و… گرچه سایر روشهای تولید محتوا مانند پادکست و محتوا در چند سال اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، اما گوگل هنوز هم ارزش ویژه ای برای محتوای متنی قائل است.در رپورتاژ، از یک متن تبلیغاتی که کاربردی هم هست، برای ایجاد لینک خارجی استفاده میشود. رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روشهای ساخت بک لینک دارای مزایای زیادی است که یکی از مهمترین آنها استفاده از لینک سازی دائمی است. طراحی سایت در اصفهان اغلب مردم فکر میکنند که هزینه ساخت خانه چوبی بسیار بالا و سرسام آور است و امکان ساخت آن برای آن ها امکان پذیر نیست. اگر این لینک ها توسط ربات ها یا سایت های نامعتبر به سایت دیگری ارجاع داده شود، رپورتاژ آگهی مورد نظر نامعتبر و مضر می باشد.

بک لینکفا علاوه بر بک لینک های عادی، اقدام به فروش رپورتاژ و بک لینک های قالبی هم میکند. البته در صورتی که این راهنما بر مبنای تجربه واقعی و case study باشد. لینک سازی رو میشه پربحث ترین موضوع در سئو دونست و نظرات ضد و خلاف خیلی در مورد اثر بک لینک بر سئو و راه حل اجرای اون هست. بسیاری از سایتهای مختلف خدمات رپورتاژ آگهی ارائه میدهند که این موضوع میتواند انتخاب را دشوار کند اما شما میتوانید به صورت مستقیم یا به کمک وب سایتهای تخصصی که در این زمینه فعالیت دارند به راحتی رپورتاژ آگهی خود را در وب سایتهای معتبر قرار دهید. بدون شک سایتی که از ده ها سایت خبری یا مرتبط با موضوع خودش لینک گرفته است با سایتی که هیچ لینکی از سایت های مرتبط در زمینه خودش لینک نگرفته است متفاوت خواهد بود.پس سعی کنید برای سایتتان از وب سایت های خبری و البته سایت های مرتبط رپورتاژ تهیه فرمایید. البته نوع رپورتاژ آگهی از این مقوله جدا است. و در بیشتر مواقع بک لینک های ارزان، از سایت های بی کیفیت یا سایت هایی هستند که به تعداد خیلی زیادی سایت دیگر لینک فالو داده اند. وب سایت تسمینو بیشتر برای فروش ریپورتاژ شناخته میشود تا بک لینک…

همچنین هر چقدر متن رپورتاژ بیشتر و کاملتر باشد و دارای کلمات کلیدی باشد، اثرگذاری بک لینک را بیشتر میکند. شما می توانید براحتی چندین وب سایت و چندین کلمه کلیدی مشخص کنید و سیستم اتوماتیک روزانه عبارت هایی که مشخص کرده اید را آنالیز می کند و در یک نمودار افزایش رتبه یا کاهش رتبه کلمات کلیدی را به شما نشان می دهد و در صورت لزوم از طریق email و موبایل اطلاع رسانی می کند . بسیار دیده ایم که برخی از مدیران سایت ها یک مقاله مشخص را تهیه میکنند و آن را به صورت رپورتاژ در چندین سایت مختلف منتشر میکنند. توجه : سایت های زیر صرفا جهت مطالعه و بررسی در این مقاله آورده شده اند و هیچ قصد و نیت بدی از عملکرد ضعیف آن ها وجو ندارد. اگر Referring Domain های این سایت را بررسی کنید، متوجه می شوید که IP سایت هایی که به صورت انبوه به شهر کاغذی لینک داده اند، یکی است. همانطور که می دانید، حذف بک لینک فالو می تواند اثر منفی روی رتبه صفحه شما داشته باشد و در صورت تکرار مداو، منجر به پنالتی شدن سایت شما بشود.

همچنین مطمئن ترین راه برای استفاده از بک لینک و رپورتاژ اگهی این است که بک لینک و رپورتاژ آگهی خود را از طریق سایت های معتبر منتشر کنید؛ زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو بک لینک ها و رپورتاژهای منتشر شده توسط وبسایت های معتبر را به راحتی حذف نمی کنند و همچنین با انتشار بک لینک و رپورتاژ آگهی خود در سایت های معتبر، اعتبار سایت خود را بالاتر می برید. مهمترین نکته انتخاب سایتهای معتبر و پربازدیده و اطمینان از مجموعه شدن دائمی رپورتاژ، چون سایتهای تازه کار ممکنه پس از یه مدت خبر رو حذف کنن. چرا که قرار دادن تعداد زیادی بک لینک در متن رپورتاژ باعث حساس شدن گوگل خواهد شد. در حین واکشی شدن بک لینک خریداری شده خودتان هم روش هم ساده لینک سازی را پیش بگیرید و یا حداقل بصورت مداوم لینک سایت را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. نمیگویم لینک های No Follow به هیچ عنوان تاثیر ندارند، اما تاثیر آن ها مانند لینک های فالو نیست. از این جنس مثال ها تا دلتون بخواد تو فضای نت ایران زیاد هست و کافیه با ابزارهای MOZ و Ahrefs لینک های خارجی سایت ها را آنالیز کنید. دلیل آن هم این است که همیشه وب سایت هایی که بک لینک ارائه میدهند ، چند بک لینک مخلتف به سایت های مختلف میدهند و در همه صفحات این وب سایت ها این بک لینک ها تکرار میشود .

تبلیغات از طریق رپورتاژ:

https://www.tesmino.com/reportage/