سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

بالا بردن ممبر کانال روبیکا

آیا جدیدا کانال روبیکا را راه اندازی کرده و می خواهید تجارت خود را گسترش دهید؟ آیا می خواهید اعضای کانال روبیکای خود را افزایش دهید؟ آیا کیفیت ممبرها یا همان اعضا برایتان اهمیت دارد؟ پس اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره افزایش ممبر روبیکا داشته باشید با ما همراه باشید.

چرا شبکه های اجتماعی مهم است؟

امروزه شبکه‌های اجتماعی به ابزار ضروری زندگی اکثر مردم تبدیل شده‌اند، و توانسته اند میلیاردها نفر را در سراسر جهان جذب خود کنند و از این شبکه‌ها برای تفریح و سرگرمی، تبادل ایده و اطلاعات و کسب اطلاعات به روز، استفاده می‌کنند. همچنین امکانات تماس صوتی و تصویری، ارتباط مالی و خرید و فروش کالا و خدمات و ... برای بسیاری کاربرد دارد.

با توجه به تنوع و نیز گستردگی کاربران، شبکه های اجتماعی به ابزاری مفید برای معرفی و توسعه مشاغل تبدیل شده اند.

شبکه های اجتماعی ایران چه اهمیتی دارند

در سال های اخیر تعداد کاربران و اعضای شبکه های اجتماعی رشد قابل توجهی داشته است. اینستاگرام، واتساپ، تلگرام، ایتا، بله، سروش و روبیکا جزو پرطرفدارترین های ایران هستند.

پس از فیلترینگ تلگرام و اینستاگرام در ایران، روبیکا توانست کاربرانی را از هر دو جذب کند زیرا ابزارهای مشابه تلگرام و اینستاگرام را ارائه می دهد.

علاوه بر پیام رسان بودن روبیکا همانند تلگرام، با قابلیت برقراری ارتباط متنی، صوتی و تصویری، ایجاد کانال و گروه، همانند اینستاگرام، امکان ایجاد صفحات را برای کاربران خود ارائه می دهد.

در حال حاضر چند میلیون کاربر جذب روبیکا شده اند، ده ها هزار پیج و کانال در این پلتفرم از آموزشی و سرگرمی گرفته تا کانال های تجاری ایجاد شده و می شود و البته هدف همه آنها جذب بیشتر اعضا می باشد.

راه انداختن و مدیریت کردن کانال ها و صفحات در روبیکا بسیار آسان است. برای این منظور از سایت روبیکا یا مارکت هایی مثل بازار اپلیکیشن روبیکا را دانلود کنید، با ثبت نام با شماره تلفن خود، عضو این سرویس می شوید.

با کلیک بر روی نماد پایین سمت راست و انتخاب گزینه کانال جدید، می توانید به سرعت یک کانال ایجاد کنید و شروع به ارسال مطالب دلخواه کنید. با رفتن به گزینه روبینو، صفحه خود را ایجاد کنید و محتوای مورد نظر خود را ارسال کنید.

چرا بالا بردن ممبر کانال روبیکا مهم است؟

شاید شما هم شنیده باشید که کانال ها برای افزایش بالا بردن ممبر کانال روبیکا با هم رقابت می کنند و هر چه تعداد اعضای کانال بیشتر باشد آن کانال از اعتبار و محبوبیت بیشتری برخوردار می شود و اعتماد مخاطب را راحت تر جلب می کند. همچنین این اعضا هر کدامشان می توانند خریدار آن کانال شوند و فروش آن کانال را افزایش دهند.

برای افزایش ممبر روبیکا و افزایش فالور روبیکا راه های مختلفی وجود دارد که به معرفی آن ها می پردازیم، اما بهتر است به این نکته اشاره کنیم که ممبر روبیکا و فالور روبیکا هم معنی و به معنی عضو روبیکا هستند که یکی برای کانال و دیگری برای پیج به کار می رود.

ممبر فیک ممبری غیر فعال بوده و بازدیدی از کانال ندارد. ممبر غیرفعال واقعی که ویو پست ندارند و ممبر واقعی فعال روبیکا.

بعضی راه های جذب ممبر روبیکا مانند ممبر فیک و واقعی غیرفعال فقط ارزش عددی داشته و برای افزایش تعداد استفاده می شود. اگر به دنبال جذب ممبر واقعی می باشید، می توانید از طریق تبادلات و تبلیغات اعضای واقعی و فعال را جذب کنید.

جذب اعضای فعال در روبیکا

یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغاتی برای افزایش تعداد اعضای کانال، تبلیغات پاپ آپ روبیکا می باشد. در این شیوه تبلیغات شما به کاربران نشان داده می شود و کاربران به دلخواه خود عضو کانال شما می شوند و از آنجایی که این ممبرها واقعی هستند و امکان خرید توسط آنها وجود دارد، پس برای کانال های روبیکا کاربران مفیدی به حساب می آیند.

حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا افزایش دادن اعضای روبیکا اهمیت دارد؟ در بالا گفتیم که ایجاد و ارسال پست در کانال و صفحه خیلی آسان می باشد اما افزایش تعداد اعضای کانال یا صفحه خیلی مشکل است. راه مناسب برای بالابردن اعضا، ارسال محتوای جذاب به صورت مستمر و در زمان های مشخص است. در این صورت مخاطب می داند که چه زمانهایی به کانال یا پیج شما مراجعه کند و مطمئناً محتوای مناسب را پیدا می کند و در صورتی که هر یک از پست ها را پسندید، آن را با دوستان خود به اشتراک می گذارد.

همچنین تعامل با دیگران و معرفی صفحه و کانال خود به افراد دیگر سبب افزایش اعضا و بازدیدکنندگان شما می شود اما روند زیاد شدن اعضای کانال یا صفحه از این طریق بسیار طولانی است. به همین دلیل بسیاری به دنبال یافتن یک راه سریع و میانبر هستند.

به دلیل اینکه ممبر جعلی و غیرفعال عملا هیچ تاثیر دیگری به جز بالا بردن آمار ندارند، برای رشد کانال استفاده از تبلیغات در کنار ارسال پست های جذاب و منظم را برای جذب ممبر واقعی توصیه می کنیم.