سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

مزایا و معایب سبک شید را بررسی کنید


شاید اکنون به فکر ساختن یک کارخانه، ساختن انبار و قرار دادن یک دفتر چند منظوره باشید. اما شما از هزینه های بالای ساخت و ساز خسته شده اید. ما می دانیم که ساختن خانه آسان نیست و نیاز به هزینه و زمان زیادی دارد، به همین دلیل ما به کمک کارآفرینان خانه می آییم. میزان هزینه ای که برای ساخت یک خانه صرف می شود در مقایسه با ساخت یک واحد به روش سنتی بسیار کمتر خواهد بود. بنابراین استقبال بسیار خوبی از آن می شود. به طور کلی خانه ها به روش های زیر ساخته می شوند: نصب تیرآهن و قفسه های سبک ارزان و سریع است. در این مقاله به آنچه نور می گویند و مزایا و ویژگی های آن چیست پاسخ خواهیم داد. با ما بمان.

مسکن ارزان قیمت چیست؟

قبل از پاسخ به این سوال که سوله سبک چیست، بهتر است با تعریف سوله آشنا شوید. انبارهای صنعتی ساختمان های فلزی هستند که در کارگاه ساختمانی پیش ساخته و با پیچ و مهره در محل مورد نظر نصب می شوند. هزینه و مدت زمان ساخت سوله بسیار کمتر از ساخت یک واحد تولیدی است به همین دلیل بسیاری از شرکت ها به استفاده از سوله روی آورده اند. کانکس های صنعتی در دو نوع سوله تیرچه ای و سوله سبک که به آنها خرپا نیز می گویند وجود دارد. در ساخت سوله از فولاد کمتری استفاده می شود، بنابراین سبکتر از سوله است، سوله نور به دلیل استحکام، استحکام بالا و نصب فوری بسیار محبوب است.

روشنایی چیست؟

انواع ورق

ورق ها در سه طرح مختلف و در متریال های مختلف ساخته می شوند که با توجه به کارکرد مورد نظر می توانید آنها را سفارش دهید. این مدل ها عبارتند از:

نرده های UBM: در ساخت این نرده ها از سقف های گالوانیزه استفاده می شود و به دلیل طراحی در برابر عناصر طبیعی مانند باد شدید یا برف سنگین مقاوم هستند.

سوله های فارمخانه: سوله های فارمخانه که در اصل به عنوان کانکس های سبک شناخته می شدند، یکی از کاربردی ترین و پرطرفدارترین طرح های سوله در ایران می باشد. از آنجایی که این نوع سایبان ها را می توان با هر اندازه دهانه ای ساخت، محدودیتی از این نظر وجود ندارد. در ساخت سوله های تیرک از مقدار کمی فولاد استفاده می شود، بنابراین جابجایی و راه اندازی آنها آسان است.

سازه: این نوع ساخت که به خرپاهای سه بعدی نیز معروف است به صورت هندسی ساخته می شود. این سازه باز بسیار زیبا و تزیینی است و اغلب برای نمایشگاه ها یا ساختمان های مدرن استفاده می شود.

مزایا و معایب سایه لامپ

خرید و نصب سوله های نور نسبت به میزان سرمایه در نظر گرفته شده مقرون به صرفه تر از ساخت یک واحد ساختمانی در آن اندازه است. سایه های روشن را می توان برای اهداف مختلف استفاده کرد. این سایه ها مزایای زیادی نیز دارند که از جمله مزایای سایه روشن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هزینه کم، عملکرد خوب

هنگام ارزیابی هزینه، ساخت انبار ارزان تر از خرید مصالح و ساخت و ساز در نظر گرفته می شود. برای اسکلت این انبارها از فلزاتی استفاده می شود که بسیار بادوام، ارزان بوده و نیاز به نگهداری مداوم ندارند. یکی دیگر از مزایای سایبان سبک این است که پس از نصب، سایبان ها ارزان تر نمی شوند. بنابراین اگر قصد فروش انبار را در آینده داشته باشید، قیمت فروش بالاتر از قیمت خرید خواهد بود.

مزایا و معایب پوشش سبک

سایه بدون ستون وسط

اگر عرض دهانه چادر شما بیش از 18 متر باشد. اگر از سوله پرتو استفاده می کنید. ممکن است مجبور شوید برای ساختن یک سازه سنگین تر یا اضافه کردن ستون های اضافی در محل خود برنامه ریزی کنید. مزیت قابل توجه نورپردازی این است که نیازی به ستون مرکزی سالن به عرض 60 متر نیست.

آنها قابل تغییر هستند

برای تغییر دکوراسیون یا ایجاد اتاق دیگری در ساختمان اداری باید زمان و هزینه زیادی صرف کنید. اما تغییرات در بسته نور راحت تر است. شما به راحتی می توانید فضای سوله را تغییر دهید و آن را به یک فضای اداری چند اتاقه تبدیل کنید.

زندگی طولانی

یکی دیگر از مزایای سوله نور، فریم فلزی ساخته شده از مواد بادوام است. فلزات بسیار بادوام هستند و ساختار محکمی دارند. آنها مقاومت خوبی در برابر سرما و گرما دارند. بنابراین اگر قصد خرید سوله سبک را دارید از طول عمر و استحکام بالای آن مطمئن باشید.

نگهداری آسان

نگهداری سوله های سبک بسیار آسان است و نیازی به نگهداری زیادی ندارد. تنها نکته ای که در نگهداری از اجاره انبار می توان به آن اشاره کرد این است که لامپ هر از چند گاهی نیاز به رنگ آمیزی و نظافت دارد.

معایب تولید برق

به طور کلی لامپ ها محدودیت فنی ندارند و به راحتی با هر چیزی ساخته می شوند. اما در برخی موارد ممکن است پرداخت قسمت نصب فانوس زیاد باشد یا ساخت خانه هایی با دهانه کمتر از 18 متر ارزان نباشد. عموماً فانوس های دریایی برای شناورهای بالای 20 متر و به خصوص بالای 35 متر مقرون به صرفه هستند. یکی دیگر از معایب چراغ خانه یا تاسیسات در مقایسه با فانوس، قیمت تمام شده ملک است، به عبارت دیگر اگر صاحب چراغ قصد فروش خانه کار یا کارخانه را در آینده داشته باشد، نور بهتر خواهد بود. در مقایسه با نور (یا ساختمان های سنگین). صنعت) با قیمت کمتری فروخته می شود و شاید به همین دلیل خریدار به دنبال تخفیف و کاهش هزینه ها باشد. و از دیگر معایب نورپردازی می توان تایید کرد که در صورتی که خانه نیاز به پانل سقفی داشته باشد، ستون های سازه به صورت تیرآهن ساخته شود و جواب ستون روی پشت بام چیست. از نظر فشار وارد بر سازه.

ویژگی های نورپردازی

لامپ ها در اندازه ها و شکل های مختلفی وجود دارند و برای ذخیره سازی، ساخت و ساز و غیره استفاده می شوند. بسیاری از شرکت ها برای پیشبرد اهداف تجاری خود به نور نیاز دارند. این غارها جدا از استحکام و دوام، ویژگی های دیگری نیز دارند که آن ها را به یکی از پرطرفدارترین محصولات تبدیل کرده است. در زیر به برخی از ویژگی های نور می پردازیم:

اجزای یک سوله سبک وزن کمتر از سوله تیرچه ای دارند و در صورت نیاز می توان مواد را بازیافت کرد. بنابراین انبار سازگار با محیط زیست است.

ویژگی های سال نوری

یکی دیگر از ویژگی های سایه روشن این است که این سایه ها از قبل ساخته شده و با استفاده از پیچ در موقعیت مورد نظر قرار می گیرند. بنابراین در حین ساخت زباله کمتری تولید می کنند

در برابر خوردگی، رطوبت و نور خورشید مقاوم است.

به سرعت و در کمترین زمان ممکن نصب می شوند.

ضد زلزله هستند.

به دلیل وزن سبک این نوع انبارها، مونتاژ و مونتاژ قطعات بسیار آسان است.

یکی از ویژگی های لایت باکس این است که زمان ساخت به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و می توان پروژه را به سرعت راه اندازی کرد.

کنترل کیفیت به دلیل تولید مواد و قطعات در کارخانه امکان پذیر است.

امکان تغییر طرح و اعمال نظرات کارفرما وجود دارد.

استفاده از سایبان های سبک

همانطور که قبلا ذکر شد، پناهگاه ها برای مقاصد مختلفی از جمله ذخیره سازی یا فعالیت های صنعتی استفاده می شوند، اما این موارد به پناهگاه های سبک محدود نمی شود. در زیر به برخی دیگر از کاربردهای این ذخایر اشاره شده است:

انبار تجاری

سوله های تجاری بیشتر در اندازه های بزرگ ساخته می شوند. اصولاً شرکت هایی که این سایه را سفارش می دهند به صورت چند منظوره از آن استفاده می کنند. مثلا یک قسمت آن تبدیل به دفتر می شود و قسمتی دیگر برای نگهداری استفاده می شود.

سوله های کشاورزی

روستاییان و کشاورزان از سوله های سبک برای نگهداری محصولات کشاورزی یا نگهداری حیوانات اهلی استفاده می کنند.