سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

اسکان مجدد در قبرس شمالی


آیا می دانستید که مهاجرت به قبرس شمالی مانند دروازه ای به اروپا است؟ آیا می دانستید مهاجرت به قبرس شمالی یکی از ارزان ترین گزینه ها برای شروع یک زندگی جدید است؟ آیا می دانستید که مراحل اخذ اقامت قبرس شمالی نسبت به سایر کشورهای اروپایی ساده تر است؟برای مهاجرت به قبرس شمالی نیازی به ویزای تحصیلی قبرس شمالی ندارید. و فقط با ویزای فرودگاهی. (در بدو ورود) فقط کافی است. تحصیل در این کشور بدون مدرک زبان نیز امکان پذیر است!

تمامی موارد ذکر شده و البته مزیت های دیگر مانند امنیت قبرس شمالی، هزینه پایین تحصیل در قبرس شمالی، اقتصاد رو به رشد این کشور و ... قبرس شمالی را به مقصدی جذاب برای مهاجران در سال های اخیر تبدیل کرده است.اقامت قبرس شمالی موسسه مهاجرتی GO2TR در این مقاله تمامی راه های مهاجرت به قبرس شمالی را با اطلاعات مفیدی در مورد فرآیند مهاجرت برای شما شرح داده است. برای بررسی وضعیت واقعی خود برای مهاجرت به قبرس شمالی می توانید از جلسه مشاوره ما استفاده کنید.

راه های مهاجرت به قبرس شمالی

قبرس شمالی یکی از ساده ترین کشورها برای مهاجرت است! شما می توانید از طریق ویزای کار قبرس شمالی به این کشور خوش آب و هوا مهاجرت کنید، در قبرس شمالی تحصیل کنید، ازدواج کنید، در قبرس شمالی سرمایه گذاری کنید، ملکی بخرید و .... یکی از نکات جالب مهاجرت به قبرس شمالی این است که افراد بالای 60 سال که می خواهند در قبرس شمالی بازنشسته شوند نیازی به اجازه اقامت ندارند و می توانند پس از ورود به این کشور در آنجا اقامت کنند.

تحصیل در قبرس شمالی یکی از ارزان ترین راه های مهاجرت به این کشور است. یورومای بهترین دانشگاه های قبرس شمالی هر ساله پذیرای صدها دانشجوی بین المللی هستند و در سال های اخیر به دلایلی مانند هزینه های تحصیلی مقرون به صرفه، نداشتن آزمون زبان، خوابگاه های مجهز و اعطای مدارک معتبر به شهرت جهانی رسیده اند. یک دلیل جذاب برای تحصیل در این کشور امکان گرفتن بورسیه تحصیلی قبرس شمالی و تحصیل در این کشور تقریبا رایگان است.

برای مهاجرت به قبرس شمالی از طریق تحصیل، باید نامه پذیرش از یکی از دانشگاه های این کشور داشته باشید. پس از آن، به سفارت قبرس شمالی در کشور خود بروید و مدارک مورد نیاز مانند گذرنامه، صورت حساب بانکی، فرم درخواست و غیره را ارسال کنید. پس از اخذ ویزای تحصیلی قبرس شمالی و ورود به این کشور، پس از 90 روز باید برای اقامت اقدام کنید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی قبرس شمالی

کپی پاسپورت (حداقل برای یک سال اعتبار)

4 عکس

فرم درخواست تکمیل شده است

اجازه می دهد

ارائه مدارک اثبات تمکن مالی (بین 60 تا 70 میلیون تومان)

نامه پذیرش دانشگاه

مدرک تحصیلی دوره های قبلی + کارنامه