سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

چای چیست؟ ویژگی های یک چای ساز خوب


سال‌ها است که ما از کتری یا سماور استفاده می‌کنیم، اما چای‌ساز خودکار فرآیند تهیه چای را با یک دم‌پز تعبیه‌شده در قابلمه ساده‌تر می‌کند، بنابراین چند دکمه را فشار داده و در زمان کمتری یک فنجان میل کنید. 10 دقیقه. دقایق. چای داغ خوشمزه خواهید داشت. در این مقاله توضیح می دهیم که چای ساز چیست. ویژگی های چای ساز خوب و نکاتی را قبل از خرید چای ساز توضیح می دهیم. امیدوارم تا پایان مقاله با نوامال همراه باشید.

کتری چیست؟

اگر قبل از خرید چای سازها را با هم مقایسه کنید، انواع لوازم خانگی را خواهید دید. با این حال، همه آنها چای ساز هستند. بله، شاید شنیده باشید که چای صدها سال است که به طور گسترده در تهیه چای استفاده می شود و هنوز هم محبوب است. کتری های برقی نیز به طور گسترده ای برای تهیه چای استفاده می شود. اما چای ساز اتوماتیک دستگاهی است که علاوه بر تهیه چای، چای هم درست می کند و در زمان تهیه چای داغ صرفه جویی می کند.

در واقع، کتری های اتوماتیک به شما کمک می کنند تا زمانی که احساس خستگی می کنید و به یک فنجان چای نیاز دارید تا در طول روز انرژی داشته باشید، چای درست کنید.

10 عامل اصلی که قبل از خرید کتری اتوماتیک باید در نظر بگیرید

با دانستن این موارد در مورد مزایای خود دستگاه چای ساز، وقت آن است که به نکاتی که در هنگام خرید این دستگاه باید در نظر گرفته شود، توجه کنید.

1- چای ساز قابل تنظیم است.

اگر قصد خرید چای ساز اتوماتیک را دارید. با این حال، می دانید که همه چای سازها برابر نیستند. آنها به روش های مختلف پخت و پز نیاز دارند. برخی از آنها به آب بسیار داغ نیاز دارند و برخی از چای سازها به آب گرم نیاز ندارند.

بنابراین اگر به فکر استفاده از یک قهوه ساز برای تهیه انواع چای هستید، اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که آیا دستگاه تنظیمات قابل تنظیمی دارد یا خیر. در صورت امکان می توانید سطوح را بسته به نوع چایی که در قوری درست می کنید تنظیم کنید.

2- امکان ذخیره تنظیمات

چای ساز علاوه بر اینکه به شما امکان می دهد دماهای مختلف و تنظیمات دیگر را برای نیازهای مختلف تنظیم کنید، قابلیت ذخیره تنظیمات را نیز دارد. می توانید به سرعت به تنظیمات ذخیره شده بازگردید. بنابراین لازم نیست هر بار که از چای استفاده می کنید دمای آب را یادداشت کنید. بنابراین این یک ویژگی مهم است که باید در نظر بگیرید.

3- آیا امکان بررسی یک برنامه وجود دارد؟

امروزه، بسیاری از چای سازهای خودکار در حال توسعه چای سازهای هوشمند هستند که می توانید از طریق یک برنامه در تلفن هوشمند خود آنها را کنترل کنید. به محض کنترل چای ساز از طریق برنامه مرتبط، می توانید به راحتی دستگاه را از طریق برنامه کار کنید و زمان دم کردن، دما و مقدار آب را مستقیماً بر اساس تعداد فنجان های مورد نیاز تنظیم کنید. از گوشیت بلند شو

این بدان معناست که شما می توانید چای را در نزدیکی خانه سفارش دهید، بنابراین می توانید به محض اینکه بعد از کار در دفتر به خانه رسیدید، از یک فنجان چای داغ از چای ساز مورد علاقه خود لذت ببرید.

4- کنترل کاربر پسند

اگر کنترل برنامه را نمی‌خواهید، یا اگر یک دستگاه چای‌خوری خودکار می‌خواهید که از طریق یک برنامه قابل کنترل باشد، کنترل‌های دستگاه باید به راحتی قابل استفاده و درک باشند. البته از طریق برنامه هم قابل کنترل است.

اما، نمی توانید انتظار داشته باشید که گوشی شما همیشه بهترین عملکرد را داشته باشد. همچنین گاهی اوقات ممکن است برنامه غیرفعال شود و در چنین مواردی باید بتوانید با استفاده از کنترل های ارائه شده بر روی خود دستگاه از دستگاه استفاده کنید.

این کنترل ها باید به راحتی قابل درک و مدیریت باشند. این ممکن است یک دستگاه لمسی یا فشاری باشد، اما رابط کاربری باید واضح و کاربرپسند باشد.

5- مکانیزم تمیز کردن خودکار

ممکن است پس از هر بار استفاده، زمان تمیز کردن دستگاه خود را نداشته باشید. بنابراین بهتر است بررسی کنید کتری اتوماتیکی که انتخاب می کنید دارای دستگاه خود تمیز شونده باشد. این به شما کمک می کند تا از یک کتری ایمن بدون هیچ گونه موادی استفاده کنید زیرا دستگاه تمیز کننده اتوماتیک دستگاه را تمیز و مرتب نگه می دارد.

6- ایمنی نشتی

از آنجایی که یک دستگاه چای خوری اتوماتیک قرار است همیشه یک فنجان چای داغ برای شما درست کند، سازنده باید از ایمنی در برابر نشت برای مصرف کنندگان اطمینان حاصل کند. اکثر چای سازها به دلیل نشتی که ایجاد می کنند، متوجه نمی شوند، که گاهی اوقات می تواند خطرناک باشد. بنابراین به دنبال یک چای ساز خودکار باشید که به درستی از نگرانی های امنیتی شما مراقبت کند.

7- شرح کامل

البته قصد دارید هر بار چای دم کرده بنوشید. بنابراین، چای ساز خریداری شده باید از دم کردن کامل آن اطمینان حاصل کند. با خودروهایی با سبدهایی روبرو می شوید که بالا و پایین می روند. این مکانیسم به تحریک برگ های چای و رسیدن به دم کشیدن کامل کمک می کند.

8- استفاده از انواع چای

می دانید که برخی از چای ها با برگ های تازه چای درست می شوند، در حالی که برخی از آنها از برگ های خشک شده استفاده می کنند. حتی گاهی اوقات از کیسه های چای برای دم کردن چای مورد علاقه خود استفاده می کنید. بنابراین قوری اتوماتیکی که انتخاب می کنید باید مکانی را برای استفاده از انواع چای از جمله پودر برگ چای، برگ های خشک یا برگ های تازه فراهم کند.

9- تایمر آبجو

اگر کتری خودکار با کنترل برنامه نمی‌خواهید، می‌توانید دستگاهی بخرید که به شما امکان می‌دهد زمان دم کردن را از پیش تعیین کنید.

به عنوان مثال، اگر ساعت 7 بعد از ظهر به خانه رسیدید، می توانید فرآیند دم کردن را حدود 10 دقیقه قبل از آن زمان شروع کنید. به نوبه خود، به محض رسیدن به خانه، یک فنجان چای داغ از چای مورد علاقه خود را آماده می کنید و از استرس یک روز کاری خلاص می شوید.

این ترتیب زمانی می تواند به شما کمک کند صبح که از خواب بیدار می شوید یک فنجان چای داغ بنوشید تا روز خود را از نو شروع کنید.

10: اندازه دستگاه

اگر فضای کمی روی میز آشپزخانه دارید، قبل از خرید باید به اندازه چای ساز توجه ویژه ای داشته باشید.

همچنین، اکثر مردم بر این باورند که هر چه دستگاه بزرگتر باشد، فنجان های چای بیشتری تولید می شود. این احتمالاً درست نیست زیرا برخی از مدل ها ارتفاع بیشتری دارند.

برداشت شده از: https://www.entekhabcenter.com/tea-maker