سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

همه چیز را در مورد مبل چستر بدانید

همه چیز را در مورد مبل چستر بدانید

یکی از محبوب ترین انواع مبلمان در دسته مبل راحتی، مبل چستر است. مبل چستر اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است، با توجه به اینکه مبل چستر برای دکوراسیون کلاسیک طراحی شده است، طراحان صنعت مبلمان با تولید مبل چستر امکان استفاده از آن را برای سایر دکوراسیون ها فراهم کرده اند + این مطلب حاوی نکات جالب و آموزشی برای مبل چستر اگر به این مدل مبلمان علاقه دارید با ما همراه باشید.

تاریخچه جالب مبل چستر

مبل چستر یا چسترفیلد یک مبل بسیار راحت و جذاب با پیشینه تاریخی و ظاهری جذاب و شکیل است. در تاریخچه تولید این مدل مبلمان گفته می شود که طراح اصلی این مبل لرد فیلیپ هوپ بوده است و کلمه چسترفیلد همانطور که در آکسفورد ذکر شده مربوط به نام نوع چرم است. . پلاکی که 800 سال پیش ساخته شده است.

مبل چستر برای جلوگیری از چروک شدن لباس آقازاده ها و ایجاد آرامش و راحتی در هنگام نشستن به آنها اختراع شد. طرح های اولیه این مدل مبلمان چرمی با ارتفاع کم، پشتی یکنواخت، لبه های گرد و شیب دار به بیرون و چرم دکمه دار بود. همانطور که در گذشته از این مدل مبلمان توسط اشراف و ثروتمندان استفاده می شد، امروزه نیز مبل چستر اصالت خود را حفظ کرده و به دکورهای باکلاس و مجلل تعلق دارد.

ویژگی منحصر به فرد مبل چستر

مبل چستر ظاهری دارد که آن را از سایر مدل های مبلمان متمایز می کند، بازوهای پهن و تکیه گاه با لبه های گرد که حالت تکیه دارند، ارتفاع کم و نشیمن گاه پهن از جمله ویژگی های ظاهری این مبل است، با این حال بیشتر به آن شهرت دارد. ویژگی مبل چستر. یعنی تاچ دوزی به دوخت های الماسی شکلی اطلاق می شود که به طور مرتب در بدنه مبل چستر ایجاد می شود، گاهی از دکمه ها یا نگین های براق در قسمت های پشت تاچ دوزی برای زیباتر شدن آن استفاده می شود. ، که آن را چندین بار زیبا می کند.

در فرم کلاسیک مبل چرم از جنس چرم است اما امروزه از پارچه های جیر، مخمل، ابریشم و کتان نیز ساخته می شود و در تولید این مبلمان شاهد تنوع طرح ها و رنگ های بسیار زیادی هستیم، مبل های چرم چرم رسمی تر هستند و در محیط های رسمی و اداری استفاده می شوند.

برای اینکه مبل چستر راحت و آرامش بخش باشد باید به تراکم آن توجه کرد، هر چه تراکم در مبل های چستر بیشتر باشد، مبل با کیفیت و راحتی بیشتری دارد.

مبل چستر برای استفاده در چه سبک چیدمانی مناسب است؟

با توجه به وجود مبل های جدید و مد روز در صنعت مبلمان و ترکیبی از طرح ها، نمی توان مبل چستر را متعلق به سبک خاصی از دکوراسیون داخلی دانست. ارتفاع آن کوتاه است، بیشتر در دکوراسیون لوکس و کلاسیک استفاده می شود، اما سبک های دیگر مبل چستر از جمله مبل ال، طرح چستر یکی از محبوب ترین انواع مبل چستر است که به عنوان دکوراسیون مدرن و راحتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. مبل از آن استفاده کرد. ماهیت اصیل مبل چستر به ما این امکان را می دهد که از این مبل در دکوراسیون سنتی و حتی روستیک استفاده کنیم.

چیدمان ست مبل چستر چگونه است؟

مبل چستر جزو مبل های کلاسیک است به همین دلیل معمولاً به صورت 7 نفره ساخته می شود بنابراین چیدمانی که برای مبل هفت نفره استفاده می شود برای مبل های چستر نیز مناسب است. وقتی صحبت از قرار دادن مبل می شود، استفاده از آن نیز باید مورد توجه قرار گیرد، مبل چستر می تواند یک چیدمان عالی بین آتش ایجاد کند و یک کتاب کوچک در کنار صندلی های چستر فیلد به جذابیت آن می افزاید. در مجموع باید گفت که عناصر طبیعی و چوبی در دکوراسیون باکیفیت بر زیبایی مبل چستر تاکید دارند.

چه نوع پارچه مبل برای تولید چسترفیلد مناسب است؟

همانطور که در قسمت قبل گفته شد شکل رسمی و کلاسیک مبل چستر از چرم است اما در سال های اخیر استفاده از مخمل و کتان مرغوب در تولید چستر نیز دیده می شود. تنوع رنگ پارچه باعث می شود مبل چستر در بسیاری از تم های رنگی و سبک های تزئینی کار کند. به دلیل وجود گلدوزی، بهتر است پارچه را برای ساخت مبل چستر ساده در نظر بگیرید، وجود نقش و نگار یا استفاده از پارچه طرح دار باعث شلوغی طرح مبل می شود و جلوه خوبی نخواهد داشت. .

انتخاب رنگ مناسب برای مبل چستر

اگر از شکل کلاسیک مبل چستر استفاده می کنید، باید قوانین رنگ را در دکوراسیون کلاسیک رعایت کنید، معمولا از رنگ های خنثی یا کرمی استفاده می شود و در این سبک دکوراسیون از رنگ های کاراملی، قهوه ای، قرمز تیره و قرمز استفاده می شود. مبل های چرمی چستر نیز معمولا در رنگ های قهوه ای و مشکی دیده می شوند.

اما وقتی صحبت از مبل چستر ال یا مبل چستر می شود، می توانید رنگ ها و سبک های مختلفی را با توجه به مدرن یا سنتی انتخاب کنید. استفاده از کوسن های رنگی، رنگ های روشن و طرح های مختلف در دکوراسیون مدرن رایج است.

نکات مهم برای انتخاب و خرید مبل چسترفیلد

اگر قصد خرید مبل چستر را برای منزل خود دارید، بهتر است این قسمت را با دقت بیشتری مطالعه کنید. در این قسمت به نکاتی اشاره می کنیم که خرید مبل چستر را به یک انتخاب هوشمندانه برای شما تبدیل می کند.

به مشخصات آن دقت کنید

یکی از نکات مهم در انتخاب و خرید مبلمان، توجه به ابعاد آن، پشتی و بازوهای مبل چستر است و به دلیل طراحی بیرونی مبل چستر نسبت به سایر مبل ها بزرگتر به نظر می رسد، بنابراین پیشنهاد می کنیم. . . اگر فضای کافی برای قرار دادن این سبک دارید، آن را انتخاب کنید، در غیر این صورت تزیینات بیشتری خواهید داشت.

به کیفیت پارچه ها و درزها توجه کنید

نکته مهم بعدی مبل چستر، توجه به کیفیت پارچه و دوخت لمسه ها است. دقت کنید که دکمه ها خوب و منظم دوخته شده باشند، کیفیت دوخت بالا باشد و پارچه صندلی از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

با توجه به سبک دکوراسیون انتخاب کنید.

اگر از روکش کلاسیک استفاده می کنید و فضای کافی دارید می توانید از مبل های چستر کلاسیک استفاده کنید، اگر فضای کمتری دارید یا از روکش های مدرن استفاده می کنید مبل های چستر و مبل های ال چستر بهتر هستند.

نتیجه گیری نهایی

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، انتخاب و بررسی انواع مبل برای یک خرید آگاهانه و هوشمند کار سختی نیست. قبل از انتخاب مبلمان می توانید اطلاعات کاملی در مورد مبل چستر، ویژگی ها، انواع و قیمت آن به دست آورید. یک جستجوی ساده در اینترنت شما می توانید مبلمان را به صورت آنلاین خریداری کنید زیرا فروشگاه های مبلمان آنلاین وجود دارد.

 

مشاهده رفرنس: https://farazandefurniture.com/مبل-ال-ترک/