سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

چگونه یک سالن عالی باز کنیم؟


افتتاح یک سالن زیبایی راهی عالی برای استفاده از مهارت ها و استعدادهای مو برای کمک به زیبایی دیگران است! برای اینکه آرایشگاهی که افتتاح می کنید برای منطقه، جذب مشتری و غیره بهترین باشد، باید روی برخی از جنبه ها و موضوعات مهم این بخش تمرکز کنید.

قبل از هر تصمیمی، باید بدانید که افتتاح یک آرایشگاه یک استارتاپ است! این تجارت ممکن است در ابتدا سود چندانی نداشته باشد و در ابتدا پس از این مدت به تدریج شروع به درآمدزایی و سودآوری می کند. به آکادمی زیبایی گلگیس بهترین آکادمی زیبایی تهران بپیوندید.

تمام هزینه ها را در نظر بگیرید

قبل از هر چیز باید در نظر بگیرید که چه مدت می توانید بدون هیچ درآمدی کار کنید و هزینه راه اندازی آرایشگاه را پوشش دهید.

هزینه اجاره آرایشگاه، هزینه اثاثیه، هزینه تهیه تجهیزات و لوازم اولیه و غیره را در نظر بگیرید.

هزینه های مربوط به اخذ مجوز، آموزش، حقوق کارکنان و غیره را محاسبه کنید.

هزینه های مربوط به هر خدمات زیبایی مانند رنگ کردن مو، کوتاه کردن، اصلاح، خدمات ناخن، براده کردن ناخن و غیره را محاسبه کنید و هزینه های خدمات مشتری را بر اساس آن محاسبه کنید.

برای تمامی خدمات ارائه شده در سالن زیبایی قیمت معینی تعیین کنید و برای مشتریان خود تعیین کنید.

بهتر است برای شروع خدمات خود هزینه زیادی نگیرید. در مورد قیمت خدمات سالن زیبایی مشابه در منطقه خود بپرسید و قیمت های خود را در همان محدوده تعیین کنید.

برای راه اندازی سالن زیبایی مجوز ویژه بگیرید

برای راه اندازی آرایشگاه و آرایشگاه باید دارای مجوز رسمی از اتحادیه های آرایشگران باشد. برای دریافت مجوز، باید گواهی معتبری داشته باشید که نشان دهنده مهارت شما در حرفه آرایشگری باشد.

مدارک لازم جهت ایجاد آرایشگاه

یک کپی تمام صفحه از سند اختصاصی معادل اصل. (مهم نیست که مالک آن را داشته باشد یا مستاجر.

یک کپی معادل اصل کار تجاری یا اداری تکمیل شده.

اجاره شرکتی (اجاره باید دارای کد رهگیری باشد.

طبق اصل (حرفه و صنف آرایشگر باید قید شود. اجاره نامه به نام متقاضی باید تاریخ معتبر داشته باشد و طبق شماره پلاک سند تنظیم شود).

فتوکپی گواهی مهارت

فتوکپی شناسنامه همه طرفین و فتوکپی شناسنامه مشابه اصل (پشت و رو).

گواهی رضایت همسر (در صورت مجرد بودن، رضایت پدر یا در صورت طلاق، کپی تمام صفحات طلاق یا کپی گواهی فوت پدر یا همسر).

آخرین کپی با کیفیت

8 عدد کوتاه 4*3

کپی شماره تلفن آرایشگاه

از کلیه اسناد مذکور باید نسخه اصلی تهیه شود. تمام هزینه های اولیه باید در دفتر انجام شود.

بهتر است برای تمامی خدماتی که می خواهید در سالن زیبایی خود ارائه دهید، گواهی معتبر و تایید شده از سازمان فنی یا حرفه ای داشته باشید. با این کار مشتریان اعتماد بیشتری به کسب و کار شما خواهند داشت.

به طور کلی تمامی افرادی که در آرایشگاه ها کار می کنند باید کارت سلامت داشته باشند و طبق دستورات اداره بهداشت برای این افراد و سالن های زیبایی عمل کنند.

انتخاب مکان مناسب برای افتتاح آرایشگاه

سایت و سالن زیبایی بخش بزرگی از درآمد شما خواهد بود! هنگام انتخاب مکان مناسب برای آرایشگاه باید به چند نکته توجه کرد.

آرایشگاه خود را در منطقه‌ای شلوغ یا نزدیک مغازه‌هایی که مردم، به‌ویژه زنان در آن رفت و آمد می‌کنند (مانند خواربار فروشی) باز کنید.

سعی کنید مکانی را برای افتتاح سالن زیبایی خود در نظر بگیرید که به راحتی در دسترس باشد. ترافیک زیاد در آن محله یا نبود پارکینگ مناسب جلوی آرایشگاه شاید دلیل انتخاب سالن زیبایی برای مشتریان باشد!

یک آرایشگاه را در منطقه ای باز کنید که در آن نزدیکی سالن زیبایی دیگری وجود ندارد، یا اگر آنها از یکدیگر دور هستند. به عبارت دیگر، محیط رقابتی برای خود ایجاد نکنید.

کادری مجرب و متخصص

افتتاح سالن زیبایی عالی در آموزشگاه آرایشگری گل گیس شرق تهران (تهرانپارس)

بهتر است کسب و کار خود را از ابتدای کار شروع کنید و افرادی را به کار بگیرید که متخصص و آموزش دیده در زمینه مراقبت از مو و سایر خدمات آرایشی هستند. هر چه خدمات آرایشی منحصربفردتر و اولیه به مشتریان خود ارائه دهید، مشتریان تکراری بیشتری خواهید داشت.

قبل از شروع کار یک کارمند خوب است در مورد شرایط کار، ساعات کار و نحوه دریافت دستمزد و مالیات با او صحبت کنید و در صورت لزوم توافق قطعی بین خود داشته باشید.

فضایی تمیز، مدرن و ایمن برای آرایشگاه ایجاد کنید

سالن های حرفه ای معمولا فضایی بسیار تمیز، شیک، آرامش بخش و امن دارند و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند. نظافت یکی از مهم ترین بخش های آرایشگاه است که می تواند نظر مشتریان را جلب کند. بررسی کنید که تمام تجهیزات، لوازم و غیره. تمیز کردن.

ابزار و تجهیزاتی را که برای کار با مو استفاده می کنید از بهترین و بهترین مارک ها انتخاب کنید و از مشتریان خود محافظت کنید.

استفاده از موسیقی ملایم، نورپردازی زیبا، سالن انتظار با ظرفیت کافی، دکوراسیون شیک و مدرن و .... نقش مهمی در جذب مشتری خواهند داشت.

ارائه انواع خدمات آرایش و زیبایی

بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند تمام کارهای آرایشی و زیبایی خود مانند کوتاه کردن مو، رنگ مو، ناخن، مانیکور و پدیکور و ... را در یک مکان انجام دهند و در نتیجه در زمان صرفه جویی کنند.

داشتن اتاق مجزا برای کلیه خدمات آرایشی از قبیل آرایش، شینیون، مانیکور، کوتاهی مو، رنگرزی و ... توصیه می شود. که می خواهید در سالن زیبایی خود اطمینان حاصل کنید. با این کار مشتریان بیشتری خواهید داشت.

مشتریان خود را راضی نگه دارید

حفظ رضایت مشتری مهمترین توصیه برای افزایش اعتبار سالن خواهد بود. بهترین ابزار بازاریابی آرایشگاهی استفاده از مهارت های زبانی است. به خوبی ارتباط برقرار کنید و آخرین دانش و اطلاعات در مورد مراقبت از پوست و مو، آرایش، مدل مو و ... را در اختیار مشتریان خود قرار دهید و به آنها کمک کنید تا بهترین انتخاب را با راهنمایی خود به مشتری بسپارند. در زیر فرم آمده است

 

بیشتر بخوانید: https://diyarmirza.ir/1402/02/بهترین-آرایشگاه-سعادت-آباد-تهران/