سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

معرفی 10 برند برتر پودر خارجی


1. کرم پودا استی لودر

ساخت کشور انگلستان و یکی از پرطرفدارترین کرم پودرهای خارجی موجود در بازار می باشد که یکی از بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی نیز محسوب می شود و فروشگاه عسل بانو فرم اورجینال را ارائه می دهد. به دلیل پوشش دهی بالا، مقاومت در برابر رطوبت و ماندگاری بالا برای مهمانی های طولانی مدت مناسب است. همچنین یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که در محیط های مرطوب زندگی می کنند. از این کرم حتی در تزیینات عروسی نیز استفاده می شود. ضد حساسیت و بسیار مرطوب کننده است، همچنین پوست را جوان می کند و از پیری زودرس جلوگیری می کند. تناژهای رنگی کرم پور استی لودر بسیار غنی است و حتی با تیره ترین رنگ های پوست هم می آید. وجود SPF10 در این محصول به این معنی است که همچنان خاصیت ضد آفتاب دارد.

2. کرم پوست MAC (MAC)

برند بعدی MAC است که خیلی ها از آن استفاده می کنند و افراد کمی از آن راضی نیستند. کرم پودر تولید شده توسط این برند به دلیل پوشش دهی بالا، بافت نرم و سبک و قوام آن بر روی پوست در لیست بهترین کرم پودرهای خارجی قرار گرفته است. کرم پودرهای MAC در دو کد NW، رنگ طبیعی گرم با پایه صورتی، و NC، رنگ طبیعی خنک با پایه زرد موجود است. این کرم پودر اغلب توسط آرایشگران و افراد مشهور استفاده می شود. ترکیب کرم پودر و آرایش پنکیک آرایشی جذاب ایجاد می کند.

3. Nars-jauhekerma

سازگاری با انواع پوست حتی حساس ترین دلیل اصلی قرار گرفتن کرم پودر نارس در لیست محبوب ترین و بهترین کرم پودرهای خارجی اصل است. یکی دیگر از نکات برجسته این کرم، پوشش 16 ساعته و ماندگاری آن است و سبک بودن آن هرگز باعث خشکی و چسبندگی پوست نمی شود. این کرم پودر حاوی مواد مضر مانند پارابن، الکل، عطر، چربی و روغن نیست. ساختار و فرمولاسیون این محصول مورد تایید متخصصین پوست بوده و اگرچه لوکس است اما برای استفاده روزمره نیز مناسب است.

4. کرم پودر زیبایی پوست

کرم پودر خارجی دیگر از برند معروف Heidi Beauty است که بدون چین و چروک بوده و فاقد هرگونه آزمایش حیوانی است. کرم پودر هدا مدل فیلتر مصنوعی ارائه شده در 30 عدد مناسب برای انواع پوست. استفاده از روغن آرگان در ترکیب این محصول باعث آبرسانی و آبرسانی به پوست می شود. از دیگر ویژگی های این کرم پودر می توان به ضد تعریق بودن، پوشش طبیعی، ماندگاری بالا و سازگاری با محیط زیست اشاره کرد.

 

5. کرم پودر سوپربالانس کلینیک

Clinique یک برند شناخته شده است که به عنوان یکی از بهترین برندهای مراقبت از پوست در جهان شناخته می شود. کرم پودر سوپربالانس این برند محصولی کامل است که توانسته رضایت مصرف کنندگان را جلب کند. ترکیب گیاهی این کرم پودر علاوه بر زیبایی سلامتی را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول ضد حساسیت بوده و برای انواع پوست مناسب است.

6. برای دیور برای همیشه عکس ارسال کنید

پوشش طبیعی جایی بین اثر مات و براقی است که این کرم پودر روی پوست دارد. با داشتن SPF35، ماندگاری و ماندگاری بالا (تا 24 ساعت) و خاصیت ضد تعریق برنده جایزه Allure 2019 نیز شد. می توانید با تکرار چندین بار روی پوست بدون ایجاد احساس سوزش یا خشکی و بدون ایجاد اختلال در جریان تنفس پوست، پوشش آن را افزایش دهید. فرمولاسیون این محصول تا 86 درصد پایه مراقبتی دارد و به پوست اجازه تنفس می دهد. در مورد این محصول استفاده چندباره و تکرار لایه ها دلیل تیرگی کرم پودر روی صورت است.

7. کرم پودر Loreal Infallible

یکی از معروف ترین روغن های فضای باز، برند L"Oréal است که در سال 1909 توسط یک شیمیدان فرانسوی تأسیس شد. مدل کاور مات لورآل Infallible 24H نیز محافظت زیادی دارد و پوست را نرم و یک دست می کند. طیف گسترده ای از محصولات به شما این امکان را می دهد که نزدیک ترین رنگ را به رنگ پوست خود انتخاب کنید. برای کسانی که پوست خشکی دارند بهتر است قبل از استفاده از این محصول از مرطوب کننده استفاده کنند تا روغن پودر به راحتی به داخل پوست آنها نفوذ کند. این کرم پودر ضد جوش بوده و از ایجاد جوش در زیر پوست جلوگیری می کند.

8. کرم پودر کانسیلر Doucce

کرم پودر کانسیلر معدنی با SPF 22 پودری دو طرفه برای اطمینان از آرایش و پوشاندن عیوب پوست است. این کرم می تواند انواع لک ها و جای جوش ها را بپوشاند و اثری روی صورت باقی نمی گذارد. این بدون عطر و بدون چربی است و توصیه بسیار خوبی برای پوست های چرب است. کرم پودر دوزا حاوی ویتامین E بوده و علاوه بر آبرسانی، خاصیت آنتی اکسیدانی نیز دارد. این برند آمریکایی از ابتدا استفاده از مواد ارگانیک را در بخش عمومی قرار داده و بسیاری از مواد شیمیایی سرطان زا را در تولید محصولات خود حذف کرده است.

9. کرم پودر فلورمار مدل MAT TOUCH

برند فلورمار ریشه در ایتالیا دارد اما محصولات خود را در ترکیه تولید می کند. کرم پودر فلورمار به دلیل داشتن ویتامین E، مرطوب کنندگی و پاک کنندگی برای استفاده روزانه نیز مناسب است. نتیجه نهایی این محصول به صورت شما ظاهری مات و کاملا طبیعی می دهد و پوست را تحریک نمی کند. این محصول یکی از بهترین کرم های پوست برای پوست های چرب با منافذ باز است و انتخابی مناسب برای این افراد می باشد. این کرم پوست در رنگ های مختلف بژ، خاکی و کاراملی تیره و روشن عرضه می شود.

10. Bourjois جامد خامه تاپ مخلوط

این کرم پودر از برند معروف فرانسوی بورژوا یکی از بهترین کرم پودرهای فضای باز با بافت آبکی است. خاصیت پوشش دهی بالا، مرطوب کننده، خشک کننده، ضد چروک و وجود ویتامین ها در این محصول نیز باعث تغذیه پوست می شود. این کرم پودر برای پوست های نرمال تا خشک مناسب است و این قابلیت را دارد که پوست را برای ساعت ها مرطوب نگه دارد.

 

رفرنس: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-خارجی/