سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

کاربردهای سرشیر متحرک چرخشی

 

با کمک سرشیر متحرک چرخشی و نقاط می توان این شیر آب را تقریباً به هر جهتی باز کرد و با این شیر آب به تمام نقاط آب و آب می رسید. این دوش حتی قابلیت دوش گرفتن را نیز دارد. این صندلی در بزرگترین فروشگاه اینترنتی زنبیل خمتان با بدنه ای غیر قابل تخریب و ضد زنگ و سفارش و استفاده آسان عرضه شده است.
این شیر آب دارای سه محور می باشد که کیفیت ساخت مشترک بسیار قوی دارد و به مرور زمان دچار شل شدن و نشتی نخواهید شد، علاوه بر این این شیر دارای دو نوع اسپری آب قابل تنظیم و استفاده می باشد. شیر آب:
1- جت آب با حباب:
در این نوع آب اسپری به صورت فوم غنی از اکسیژن مناسب برای شستن دست، چشم، صورت و ... از شیر آب خارج می شود. در این نوع خروجی آب شکی نیست که آب تحت فشار خارج می شود.
2- پاشش قوی و پرفشار:
این نوع ترشحات برای دوش گرفتن سریع مناسب است. البته نگران مصرف بیش از حد آب در این حالت نباشید. اگرچه خروجی آب کمی بیشتر از حالت حباب است، اما آب کمتری نسبت به حالت آزاد مصرف خواهید کرد. این موضوع. این پمپ با داشتن فیلترهایی که دارد این آب پرقدرت و قوی را با نشتی کم آب در دسترس قرار می دهد.
در کمال تعجب، این شیر آب دارای سه مفصل است که می تواند 360 درجه بچرخد. این شیر آبکاری بسیار قوی دارد که عملا از زنگ زدگی جلوگیری می کند. همچنین دارای چهار مرحله فیلتراسیون برای تحویل آب کاملاً تصفیه شده و آشامیدنی است. این فیلترها نیاز به تمیز کردن با باز کردن شیر هر شش ماه یکبار دارند و به راحتی قابل تعویض هستند. همانطور که می بینید فیلتر اول بیشترین آلودگی را دارد و فیلتر چهارم کمترین آلودگی را دارد.