سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

بطور کلی رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که در سایتهای خبری منت

ابتدا از روی جدول بالا نوع بک لینک خود را مشخص کنید که خارجی یا ایرانی و سپس از هر کدام دائمی مد نظرتون هست یا ماهیانه و روی آن کلیک کنید. بک لینک های به صورت رپورتاژ بدلیل اینکه از قدرت صفحه اصلی بهره نمی برند بنابر این دارای اثربخشی کمتری بوده و مدت زمان لازم برای ثبت و تاثیر دادن موتورهای جستجو بسیار بیشتر از نوع اول خواهد بود. چنانچه گزینه بک لینک ماهیانه مد نظر شما هست آن هم به همین منوال انجام می گردد و پس از خرید و پرداخت وجه می توانید وارد پنل مدیریت خود شده و زمان پرداخت بعدی را به صورت کاملا دقیق مشاهده نمایید. این مورد میتواند در مدت زمان ماندگاری ربات در صفحات شما نیز تاثیر مثبت داشته باشد. که باید بگم این حالت خاصی از رپورتاژ است، چرا که مثلا رپورتاژ می تواند تبلیغ محصولی - شرکتی- شخصی (مثبت یا منفی) در تلویزیون و یا سایر رسانه ها باشد.

خرید رپورتاژ از سئوسل

و خوب روبوت های گوگل زمانی که شاهد حذف بک لینک از سایت ها هستند این را به منزله خرید بک لینک محاسبه میکنند و به سایت تبلیغ دهنده نمره منفی میدهد. بطور کلی رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که در سایتهای خبری منتشر میشود و در متن خبر چند کلمه کلیدی به وب سایت تبلیغ دهنده لینک فالو میشود . این نوع بک لینک ها به صورت دائمی ارائه می گردند و کاربر با یکبار هزینه کردن می تواند یک بک لینک دائمی از سایت لینک دهنده داشته باشد. بدلیل اینکه این بک لینک ها در تمامی صفحات سایت تکرار می شوند دارای اثربخشی بسیار بالایی بوده و از نظر قیمتی گران ترین نوع بک لینک به حساب می آیند. میزان ورودی این سایت خبری از موتور جست وجوی گوگل سبب شده است که میزان بازدید کاربران از این سایت در مقایسه با دیگر سایتهای خبری قابلتوجه باشد. در صفحه بعد سوالاتی از شما می شود که در همه سایت های فروشگاهی دیده می شود ولی در اینجا باید 3 گزینه دیگر را پر کنید یک نام سایت شما 2 کلمات کلیدی شما و 3 سایت هایی که می خواهید لینک شما در آنها درج شود.

بیشتر بخوانید: https://seocell.ir/buy-reportage

در بالا قواعدی را برای ثبت رپورتاژ آگهی حرفه ای بیان کردیم که باید بگوییم استفاده از سه تا پنج کلمه کلیدی در متن ضروری می باشد و باید در آن کلمه کلیدی ها سایت شما لینک شود که مخاطبان بتوانند به وسیله آن لینک به سایت شما مراجعه نمایند. معمولاً هیچ شرکتی این نوع بک لینک را به صورت دائمی نمی فروشد و اکثراً به صورت ماهیانه- سه ماهه و 6 ماهه قابل ارائه هستند. این نوع بک لینک ها در سایدبار سایت و یا فوتر درج شده و صفحه ای که لینک شما در آن واقع می شود دارای اتوریتی است. سپس وارد فروشگاه بک لینک سایت می شوید که در آن فقط محصولات مورد نظر شما قرار دارد و می توانید از انواع مختلف بک لینک مثلا خارجی دائمی یک و یا چند محصول را انتخاب و خریداری کنید. همچنین به کمک افزونهها یا سایتهای تعیین تعداد بکلینک، ببینید که خود سایت فروشنده، چه تعداد بک لینک دارد. مثلاً بک لینک خارجی دائمی یا بک لینک ایرانی ماهیانه روی کادر دائمی سمت راست پایین و یا ماهیانه سمت چپ پایین جدول باید کلیک کنید.

5- سایت های ایرانی دارای لیست هستد که باید شماره ردیف آنها را در هنگام خرید در کادر نام سایت مورد نظر درج کنید مثلا ردیف 4 ، 8 ، 12، 29 و… این نوع بک لینک ها شامل بک لینک های سایدبار و فوتر سایت ها هستند که با درج آنها شما می توانید از تمامی اتوریتی صفحه بهره ببرید. از بین آنها باید وبسایتی را انتخاب کنید که انواع بکلینکها را ارائه میکند و از این نظر جامعیت دارد. √ گرفتن لینک با کلمات کلیدی خود چالش های بسیار بزرگی دارد و هرگز خود این ریسک را نکنید. شامل فاکتورهای On-page همچون انباشتن کلمات کلیدی و تگ عنوان، استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی و معماری نامناسب است. همانند بک لینک های ایرانی ماهیانه برخی از سایت های خارجی اقدام به فروش بک لینک در صفحات دارای اتوریتی و صفحه اصلی سایت خود می نمایند. در واقع برخی ها از اخرین آپدیت این الگوریتم قدرتمند ایراد گرفته اند که اهمیت آن کم شده است ولی هنوز هم بسیار مهم میباشد. اگر به لیست بهترین سایت های ایران که در صفحه اول گوگل قرار دارند دقت کنید خواهید فهمید که اکثر آن ها لینک های قوی از سایت های قدرتمند خبری کسب کرده اند پس می توان گفت که رپورتاژ یکی از دلایل مهمی است که برای رتبه گرفتن سایت مؤثر می باشد.

منبع: سئوسل