سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

5 استراتژی سئو در 2023 که نباید فراموش کنید

5 استراتژی سئو در 2023 که نباید فراموش کنید

در صنعت پر سرعتی مانند سئو، اتفاقات زیادی در طول یک سال ممکن است بیفتد، به همین دلیل برای این که بتوانید با این سرعت و روند رقابتی پیش بروید، لازم است به خوبی در مورد استراتژی های جدید سئو تحقیق کنید. بنابراین، چگونه می توانید در سال 2023 یک مزیت رقابتی به دست آورید؟ چه استراتژی ها و تاکتیک های سئو به شما کمک می کند تا بر SERP ها تسلط داشته باشید و درآمد بیشتری کسب کنید؟ در این نوشتار استراتژی سئو در 2023 را بررسی کرده ایم که با مطالعه آن نکات مهمی برای تأثیرگذاری بر روش بهینه سازی جستجو پیدا خواهید کرد.

هوش مصنوعی در استراتژی سئو

یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در سال 2023 برای SEO پیشرفت زیادی خواهد کرد. هوش مصنوعی در حال حاضر در جنبه های مختلف SEO، از بهینه سازی محتوا تا پیوند ساختمان و تحقیقات کلمات کلیدی مورد استفاده قرار می گیرد. حتی در حال حاضر محتواهایی با هوش مصنوعی تولید می شوند؛ اما مطابق با دستورالعمل های وب مستر موتور جستجو، جان مولر، مسئول جستجوی Google، محتوایی که به طور خودکار با ابزارهای نوشتن AI تولید می شود، هرزنامه در نظر گرفته می شود.

تنها راه برای تضمین اینکه محتوای شما به خوبی مورد استقبال قرار خواهد گرفت، شناخت مخاطبان در داخل و خارج و استفاده از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی به عنوان دستیار برای افزایش بهره وری است.

به روزرسانی های Google

Google هنوز هم در حال به روزرسانی الگوریتم های خود است. شما به عنوان یک متخصص سئو باید خود را با این روند به روز نگه داشته و در مورد آخرین تغییرات گوگل اطلاعات لازم را کسب نمایید تا اطمینان حاصل شود که این استراتژی ها در سال 2023 و بعد از آن مفید است.

به روزرسانی های Google مانند Bert (NLP) 3 سال پیش راه اندازی شده و انتظار می رود که E-A-T (به معنای تخصص، اقتدار و اعتماد به نفس) در سال جدید تغییر کند.

صفحات با کلیک صفر Google

تقریباً نیمی از کل جستجوها بدون کلیک بر روی نتیجه جستجوی ارگانیک به پایان می رسد. اینها جستجوهای با کلیک صفر نامیده می شوند و در موتورهای جستجو مانند Google، Bing یا Yandex رخ می دهند. با وجود ویژگی های SERP بیشتر که به کاربران امکان دسترسی به انواع ابزارک ها را در کنار نتایج ارگانیک می دهد، جستجوهای با کلیک صفر بسیار رایج تر شده اند.

چگونه بازاریابان می توانند تضمین کنند که هنوز هم ترافیک ارگانیک دریافت می کنند؟ اگر کلمه کلیدی هدف شما قبلاً با یک ویژگی SERP، مانند یک پاسخ مستقیم یا پانل دانش همراه است، ممکن است بخواهید بر سایر موارد SEO تأکید کنید. اضافه کردن محتوایی که نیازهای مختلف کاربر را برآورده کرده یا استفاده کلمات کلیدی طولانی این نیاز شما را برآورده می کند. نوشتن مطالبی که برای خوانندگان ارزشمند است، از مهم ترین نکات استراتژی سئو در 2023 محسوب می شود.

چطور با سایت های بزرگ در سئو رقابت کنیم؟

امروزه رقابت در سئو در حال افزایش است و پیدا کردن متخصصان با تجربه سئو که می دانند چگونه می توانند از استراتژی سئو در 2023 استفاده کنند، مهم تر از همیشه است. شرکت ها باید اطمینان حاصل کنند که اگر بخواهند در سال 2023 رقابتی بمانند، منابع مناسبی را در اختیار دارند. SEO یک تلاش تیمی است. برای به دست آوردن بهترین نتیجه ممکن، به نویسندگان، استراتژیست های محتوا، توسعه دهندگان و طراحان UX نیاز خواهید داشت. برای به دست آوردن بهترین نویسندگان، آژانس دیجیتال مارکتینگ آداس یک سکوی قوی برای تولید محتوای با ارزش است، این گروه با دربرداشتن متخصصین ماهر، تولید محتوای متناسب با نیازهای 2023 شما را تضمین می کنند.

چگونه می توان در سئو پیشرفت کرد؟

سئو برای کسانی که تلاش می کنند وب سایت های خود را در اینترنت قابل مشاهده نگه دارند، یک نبرد مداوم است. همیشه چیز جدیدی برای یادگیری در مورد افزایش دید و رتبه بندی با سئو وجود دارد. پیشرفت در SEO با تحقیق مداوم در مورد تحولات جدید در این زمینه، انتشار پست در برخی از وبلاگ ها و خبرنامه های کلیدی، شرکت در کنفرانس های مربوطه و ارتباط با سایر متخصصان امکان پذیر است.

چه تکنیک های سئو هنوز در سال 2023 مؤثر خواهد بود؟

درک این مسئله که آیا هنوز هم استراتژی های گذشته کار می کند یا خیر، دشوار است. با این حال ما پیش بینی می کنیم که هنوز هم این پنج تاکتیک در سال 2023 ضروری خواهد بود:

1.      محتوای خوب

محتوای با کیفیت باید در پایه و اساس هر استراتژی سئو باقی بماند. اطمینان حاصل کنید که با ایجاد محتوای اصلی با کیفیت بالا که نه تنها حاوی عبارات کلمات کلیدی مربوط به صنعت شما باشد، بلکه بیشتر نیازها و خواسته های خوانندگان شما را به روشی جذاب هدف قرار دهد.

2.      سرعت بارگیری سریع

در حال حاضر، گوگل تأکید بیشتری بر سرعت بارگیری وب سایت، به ویژه در تلفن همراه دارد. این یکی از اصلی ترین جنبه های کمک به یک تجربه خوب کاربر است. هیچ کس دوست ندارد یک وب سایت را باز کند، به یک صفحه خالی خیره شود و منتظر بارگیری آن باشد.

3.      پیوندها و بک لینک

چگونگی پیوند وب سایت ها به یکدیگر یکی از مهمترین جنبه های سئو باقی خواهد ماند و این کاملاً منطقی است. Google از پیوندها به عنوان نوعی اعتماد استفاده کرده و هنگامی که وب سایت های دیگر به شما پیوند می دهند، نشان می دهد که محتوای شما با ارزش است.

4.      طراحی سایت با پشتیبانی سریع

داشتن یک وب سایت با پشتیبانی سریع ضروری است و این قطعاً در سال 2023 تقویت می شود. Google سایت هایی را با طراحی دوستانه با تلفن همراه ترجیح می دهد، بنابراین اطمینان حاصل کنید که از راهی سریع برای پاسخدهی به سوالات مشتریان خود در سایت استفاده می کنید.

5.      بهینه سازی جستجوی صدا

جستجوی صوتی به طور فزاینده ای محبوب شده و پیش بینی می شود که در سال 2023 حتی بیشتر رشد کند. بهینه سازی وب سایت شما برای جستجوی صوتی به معنای اطمینان از محتوای شماست که شامل کلمات کلیدی طولانی و زبانی شبیه به زبان انسان است. بهینه سازی جستجوی صوتی، اطمینان حاصل می کند که موتورهای جستجوی صوتی به راحتی می توانند محتوای شما را پیدا کنند.

چرا استراتژی سئو در 2023 مهم است؟

در پایان، اصول سئو برای موفقیت در بازاریابی ضروری بوده و همچنان ضروری خواهد بود. در حالی که فناوری اطراف ما به سرعت در حال تغییر است، بسیاری از عناصر اصلی مانند کیفیت محتوا، سرعت صفحه، پیوندها یا بک لینک، پاسخگویی سریع، بهینه سازی جستجوی صدا و موارد دیگر تا حد زیادی بدون تغییر باقی می مانند.

با وجود برخی از پیچیدگی هایی که ممکن است طی چند سال آینده اضافه شود، بهینه سازی وب سایت و محتوای شما، با دانستن اینکه اگر به درستی انجام شود، راحت است. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ آداس، در نهایت به نفع کاربران خود عمل کرده و اطمینان حاصل می کنیم که آن ها نتایج دلخواه خود را دریافت کنند. آداس می تواند در سفر سئو به شما کمک کند، شما می توانید با اعتماد به تیم دیجیتال مارکتینگ آداس، از داشتن یک بلاگ قدرتمند، خدمات سئو در اصفهان، تولید محتوای مفید، طراحی سایت و اپلیکیشن، تبلیغات دیجیتال و گوگل ادز، مدیریت پیج و تبلیغات در اینستاگرام و باشگاه مشتریان بهره ببرید.

امیدواریم این نوشتار توانسته باشد شما را به موفقیت SEO در سال 2023 برساند! در سفر سئو خود موفق باشید...!

منبع: 5 استراتژی سئو در 2023 که نباید فراموش کنید