سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

محصولات هیوندای

شرکت تجهیزات الکتریکی هیوندای، زیرمجموعه هیوندای کره جنوبی، تولید کننده انواع تجهیزات الکترونیکی است. از مهم ترین این دستگاه ها می توان به کنتاکتور، اینورتر و کلید اتوماتیک اشاره کرد که در این مقاله به آنها می پردازیم.

با هیوندای تماس بگیرید

یکی از محبوب ترین محصولات هیوندای، کنتاکتور هیوندای است که می توان آن را یک دستگاه کنترل قدرت در نظر گرفت، کنتاکتورها در دستگاه های الکتریکی که اغلب روشن و خاموش می شوند مانند چراغ ها و موتورها یافت می شوند. کنتاکتور هیوندای را می توان در کلیدهای نور کوچک در تجهیزات پیچیده صنعتی خودکار یافت. کنتاکتورهای هیوندای برای ساخت تمام خطوط و بارهای الکتریکی استفاده می شوند و یا می توان آنها را به عنوان قطع کننده مدار الکتریکی تعریف کرد. کنتاکتور هیوندای به عنوان رله ای عمل می کند که می تواند بارهای سنگین را با جریان کار کم باز و بسته کند.

تابلو برق هیوندای یک تابلو برق الکترومکانیکی کنترل از راه دور است که قادر به حمل و قطع جریان در شرایط عادی و جریان اضافه بار است. این دستگاه در نزدیک ترین مکان به ایستگاه های شارژ قرار دارد و از نظر مکانیکی و الکتریکی از قابلیت اطمینان بالایی برخوردار است. کنتاکت های هیوندای شبیه رله ها هستند با این تفاوت که کنتاکت ها جریان بیشتری دارند. کنتاکتورهای هیوندای می‌توانند از نظر اندازه از آنهایی که جریان‌های قطعی بسیاری از آمپر تا هزاران آمپر دارند، و از یک واحد به اندازه‌ای کوچک که با یک دست برداشته می‌شود تا یک واحد بزرگ تقریباً یک متر در طرفین متفاوت باشد. برای کنترل موتورها و سایر بارهای الکتریکی می توان از کلید گردان استفاده کرد

 

کنتاکتور هیوندای دارد.

کنتاکتور هیوندای رله ای است که برای تعویض برق استفاده می شود

کنتاکتور هیوندای بارهای بسیار بالایی مانند موتور الکتریکی و حرارت را تحمل می کند

کنتاکتورها توسط مدارهای جریان بسیار کم کنترل می شوند

کنتاکت ها جریان اتصال کوتاه را قطع نمی کنند

درجه بندی کنتاکتور هیوندای از چند آمپر در 24 ولت DC تا هزاران آمپر در کیلوولت بالا متغیر است.

قطعات سوئیچ هیوندای

سیستم الکترومغناطیسی

سیستم انفجار تماس یا قوس تماسی

قاب کنتاکتور هیوندای

https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1316296-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C

کنتاکت ها قسمت فعال کنتاکتور هیوندای هستند و شامل کنتاکت های کمکی، کنتاکت های الکتریکی و فنرهای تماسی می باشند. نیروی محرکه برای بستن کلید توسط یک آهنربای الکتریکی (یا سیم پیچ) تامین می شود. یک کنتاکت کمکی پس از بسته شدن کنتاکتور جریان سیم پیچ را کاهش می دهد، برای بستن اولیه کنتاکتور جریان بسیار بیشتری نسبت به بسته نگه داشتن آن نیاز است و چنین مدارهایی می توانند انرژی زیادی را ذخیره کنند.

کنتاکتور یک سیم پیچ ورودی خواهد داشت که بسته به طراحی کنتاکتور می تواند AC یا DC باشد و سیم پیچ می تواند با همان ولتاژ موتور تغذیه شود. کنتاکتور هیوندای قابل تنظیم با ولتاژ پایین برای اطلاعات بیشتر به وب سایت آمپرال مراجعه کنید

 

هیوندای کله اتوماتیک

گیربکس های اتوماتیک هیوندای دارای تعویض دنده یا محافظت خودکار در رانندگی بیش از حد هستند. بررسی خودروهای هیوندای بر اساس عملکرد الکتریکی و روند فعلی، مدل‌های برد کوتاه، ساخت و ساز، استفاده از سوئیچ‌ها یا بارهای ویژه، و قطعات/قطب‌ها. گیربکس‌های اتوماتیک هیوندای نیز بر اساس بسته‌های خاص خود مانند قطع حرارتی/مغناطیسی، هیدرومغناطیسی و الکتریکی طبقه‌بندی می‌شوند. قابل تعمیر یا تمدید است. خانه ساختمان اتوماتیک هیوندای می تواند قالبی، جدا شده، یا نوع قدرت، ساخت و ساز باز باشد.

در صورت انتخاب صحیح و ترتیب بندی، کلید خودروی هیوندای نیز می تواند برای قطع سرویس استفاده شود. کلیدهای مدار همچنین می توانند به مکانیزم های شنت-تریپ مجهز شوند تا امکان بسته شدن از راه دور توسط کنترل خارجی را فراهم کنند.

انتخاب کلید اتوماتیک هیوندای

 

همه قفل های اتوماتیک هیوندای برای دستگاه های ورودی سرویس مناسب نیستند. هر قطع کننده مدار مورد نیاز برای چنین استفاده ای باید گواهی یا لیست شده توسط آزمایشگاه تست باشد.

کلیدهای مدار هیوندای که در صورت بروز ایراد یا بار باز می شوند، در سراسر کنتاکت های اصلی خود قوس ایجاد می کنند. چهار رسانه اصلی وجود دارد که می توانند به عنوان مکانیسم های قطع کننده قوس مورد استفاده قرار گیرند که عبارتند از:

هوا

گاز عایق (سولفور هگزا فلوراید)

جارو

در روغن فرو کنید

 

تاسیسات کوچک، صنعتی و تجاری از هوا یا خلاء به عنوان قطع کننده قوس در کلیدهای اتوماتیک هیوندای استفاده می کنند. برنامه های تجاری، صنعتی و کاربردی با استفاده از ولتاژهای بیشتر از 1000 ولت، بسته به کاربرد ممکن است از هر دو روش استفاده کنند.

روش‌های مختلفی معمولاً برای خاموش کردن قوس الکتریکی که هنگام باز شدن مدار شکن هیوندای در شرایط خطا یا بار ایجاد می‌شود، استفاده می‌شود. آن ها هستند:

طول قوس را افزایش دهید

کمانش قوس با اختلاف فشار

انحراف قوس تماس های ثانویه

نزدیک به صفر

رد قوس توسط میدان مغناطیسی (کویل های ردیابی)

خنک کننده قوس بزرگ

استفاده از لوله های قوسی

استفاده از اتصالات پرسرعت

انتخاب روش مورد استفاده می تواند به بزرگی جریان ترک و ولتاژ کاری بستگی داشته باشد.

 

کلید مینیاتوری هیوندای

مینی کلید هیوندای چیست؟ MCB یک مدارشکن اتوماتیک است. تغییر کوچک هیوندای برای جلوگیری از آسیب به موتورهای الکتریکی در اثر شارژ بیش از حد در نظر گرفته شده است. مینی ون هیوندای برای کار در شرایط بار یا اتصال کوتاه طراحی شده است تا در برابر خطاهای الکتریکی و خرابی تجهیزات محافظت کند.

کلیدهای مدار به طور گسترده ای به عنوان قطع کننده مدار در کاربردهای خانگی، تجاری و صنعتی استفاده می شود.

https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1316150-%D9%BE%DB%8C-%D8%A7%D9%84-%D8%B3%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

کلید مینی هیوندای چگونه کار می کند؟

سوئیچ های مینیاتوری مدرن با جریان بیش از حد کنترل می شوند (جریان فراتر از جریان ایمن مشخص شده) و از سیستم های مکانیکی پیچیده ای استفاده می کنند که برای کاهش خرابی ها و هشدارهای کاذب طراحی شده اند.

جریان بیش از حد گرم می شود و دو میله فلزی کلید هیوندای مینی را خم می کند. این عمل دکمه ای را آزاد می کند که کنتاکت های الکتریکی را برای محدود کردن قوس جدا می کند. قوس توسط یک نوار فلزی خنک می شود. پس از عیب یابی و تنظیم مجدد کلید مینی هیوندای، مجددا بسته می شوند.