سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

فنر فشاری پمپ خوب می فروشم

خورشید تابان یک شرکت معتبر با پایگاه توزیع خوب و تولید کننده و عرضه کننده سیستم های آبی، ماشین آلات صنعتی، تجهیزات شنا و ... می باشد. شرکت گود پمپ همواره در تلاش است تا به مشتریان خود در بازار کمک کند و با هدف ارائه بهترین خدمات به مشتریان، محصولات خوب و با کیفیتی را عرضه می کند. یکی از محصولات این شرکت منبع فشار می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

منبع فشار چیست؟

منابع لوله تحت فشار برای ذخیره آب آشامیدنی و صنعتی استفاده می شود. منابع تحت فشار همراه با پمپ های تقویت کننده یا پمپ های چاه عمیق، ایستگاه های پمپاژ آب را برای خانه های ایزوله، مزارع، کارخانه های صنعتی و مشاغل کوچک فراهم می کنند.

https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1316141-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%85%D9%86%D8%A8%D8%B9-%D8%AA%D8%AD%D8%AA-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D8%AE%D9%88%D8%A8

مزایای منبع فشار

از مخزن تحت فشار می توان برای ذخیره هر نوع آب از جمله آب خورنده با محتوای کلسیم بالا استفاده کرد

حجم قابل استفاده یک منبع فشار بسیار بیشتر از حجم مخازن معمولی غیر غشایی است

یک منبع تحت فشار خطر آلودگی آب را کاهش می دهد

پمپ و اتصالات را می توان مستقیماً روی مخزن افقی نصب کرد.

تماس با آب غشاء فقط به این ترتیب خطر خوردگی را از بین می برد، عمر طولانی دارد.

مونتاژ سریع و ارزان

منبع تحت فشار

اجزای منبع فشرده

 

مخزن تحت فشار با غشای قابل تعویض عنصری است که در کاربردهای هیدرولیک برای مدارهای آب بهداشتی مانند مجموعه های فشار در ترکیب با تجهیزاتی مانند پمپ ها یا چکش های آبی استفاده می شود.

هدف اصلی منبع فشار تامین آب با فشار ثابت برای محدود کردن کارکرد ساعتی پمپ و حفظ کارکرد و مصرف انرژی آن است. این به لطف فشار هوای آزاد شده ذخیره شده بین غشا و سطح فلزی داخلی مخزن امکان پذیر است. با افزایش فشار، کیسه هوا فشرده می شود تا آب موجود در مخزن تحت فشار پر شود و سپس تحت فشار نگه داشته شود تا بتوان به درخواست کاربر دوباره از آن استفاده کرد. منبع لوله لوله های صفا ایتالیا می باشد.

شکل فشار منبع می تواند عمودی یا افقی باشد. یک منبع تحت فشار ممکن است حداکثر فشار کاری داشته باشد که بسته به نیاز سیستم متفاوت است. همچنین برای عملکرد بهتر در فولاد ضد زنگ گالوانیزه یا AISI 304 موجود است.

منابع تحت فشار هستند

هنگامی که سیستم کار می کند، فشار پمپ لوله را با آب پر می کند.

هنگامی که فشار به حداکثر آستانه می رسد، پمپ متوقف می شود. حداکثر مقدار آب در مخزن فشار وجود دارد. هنگامی که غشاء منبسط می شود، کل حجم مخزن را اشغال می کند. هنگامی که سیستم به آب نیاز دارد، بدون استفاده از پمپ و تنها با استفاده از فشار موجود در کیسه هوا، شروع به خروج از مخزن می کند.

با ادامه روند، لوله تا زمانی که فشار به حداقل حد برسد تخلیه می شود. در این مرحله، غشاء به ابعاد اولیه خود باز می گردد، پمپ دوباره راه اندازی می شود و چرخه جدیدی آغاز می شود.

https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1316146-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D9%84%D8%A6%D9%88

انواع منابع تحت فشار

چشم در چاپ عمودی

منبع تحت تنش افقی

منبع فشار بالا (16 بار)

منبع فشار بالا (25 بار)

منبع فشار فولاد ضد زنگ

پرس های فنری گالوانیزه

دستگاه ضربه آب

لوله فروشگاهی تحت فشار

هنگامی که فشار آب تغییر می کند، حجم هوا در منبع فشار منقبض یا منبسط می شود. مقدار هوای مخزن باید به طور مرتب اندازه گیری شود و اگر هوا کم است، مخزن باید پر شود. مخازن تحت فشار لوله ای ظرفیت ذخیره آب قابل استفاده واقعی را فراهم نمی کنند.

 

تشخیص لوله منبع فشار

منبع فشار کنترل شده با لوله سیل

محدوده فشار آب مورد نظر را در سیستم توزیع حفظ کنید.

چرخه پمپ را کاهش دهید. شروع و توقف مکرر می تواند به دستگاه آسیب برساند.

هنگامی که لوله منبع به دلیل فشار داخلی از کار می افتد و آب فضای هوای اطراف لوله داخل مخزن را پر می کند، مخزن غرق می شود. باید مخزن پر از آب را تعویض کنید.

شارژ هوای داخل منبع فشار لوله را بررسی کنید

هوا می تواند تحت فشار از خط تغذیه خارج شود، درست مانند یک دوچرخه یا تایر ماشین. از دست دادن هوا در مخزن باعث می شود که لوله تغذیه تحت فشار بیش از حد منبسط شود و منجر به خرابی زودرس مثانه شود.

از دست دادن هوا باعث چرخش بیش از حد پمپ می شود که می تواند عمر موتور پمپ چاه را کاهش دهد. اگر توانایی فنی برای انجام ایمن این کار را دارید، دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید. در غیر این صورت، یک متخصص را برای ارزیابی لوله منبع فشار خود استخدام کنید.

 

فشار هوا را در شیلنگ تامین فشار تنظیم کنید

هنگام کار با منبع فشار و لوله منبع فشار، هشدارهای ایمنی سازنده را بخوانید و دنبال کنید. اگر به کمک نیاز دارید یا در مورد وضعیت کار مطمئن نیستید با یک متخصص تماس بگیرید. بررسی وضعیت مخزن، دقت کمپرسور هوا و گیج فشار، لوله توزیع تحت فشار، موقعیت و وضعیت شیرهای فشار شکن و سایر عواملی که می تواند محیط کاری خطرناکی را که برای کنترل هوا ضروری است ایجاد کند. فشار.

دستورالعمل لوله منبع فشار

 

دستورالعمل های رایج سازنده شامل این مراحل هنگام بررسی و تنظیم فشار هوا در مخزن و لوله تامین فشار است:

1. برق پمپ را خاموش کنید یا منبع تحت فشار را از بقیه سیستم جدا کنید.

2. یک شیر آب را باز کنید تا فنر تحت فشار کاملا تخلیه شود.

3. فشار هوا و شیر هوا و گیج فشار بالای مخزن را بررسی کنید.

4. فشار هوا باید 2 psi کمتر از فشار شروع پمپ باشد.

5. از کمپرسور هوا برای شارژ مخزن با فشار مناسب استفاده کنید.

6. شیر آب را ببندید.

7. برق را دوباره روشن کنید یا شیر جداسازی را باز کنید و مخزن را دوباره پر کنید.

8. با استفاده از فشارسنج سیستم بررسی کنید که پمپ با فشار صحیح روشن/خاموش شود.