سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

دلیل گرفتگی لوله فاضلاب و نیاز به لوله بازکنی

دلیل گرفتگی لوله فاضلاب و نیاز به لوله بازکنی

گرفتگی لوله های فاضلاب زمانی اتفاق می افتد که آشغال و اشیاء اضافی داخل لوله فاضلاب گیر کنند و در سیفون یا خمیدگی های لوله بمانند و کم کم آن قسمت از لوله محل تجمع مواد زائد شود؛ همین امر باعث می شود حجم زباله های داخل لوله افزایش یابد و در آخر رسوبی از آشغال ها در لوله باقی بماند و باعث گرفتگی لوله فاضلاب شود. در این زمان است که فرد تازه متوجه مشکل می شود و می فهمد که لوله فاضلاب گرفته است بنابراین احتیاج به یک تیم متخصص دارد تا مشکل گرفتگی لوله را حل کند.

انواع روش های لوله بازکنی

  • آب جوش

آب جوش یکی از روش های مورد استفاده لوله بازکنی است که کاربردهای گوناگونی دارد. آب جوش خاصیت باز کنندگی لوله دارد و می تواند مشکل شما را برطرف کند. برای این کار کافیست یک کتری آب جوش را داخل لوله فاضلاب بریزید تا اثرکند و گرفتگی لوله را برطرف نماید. این روش برای رفع گرفتگی های ساده ناشی از روغن، چربی، مو، صابون و … مفید و راه مناسبی میباشد.از این روش می توانید برای رفع گرفتگی ظرفشویی و کفشوی حمام نیزاستفاده کنید. همچنین گرفتگی های ایجاد شده در سیفون توالت که ناشی از باقی ماندن فضولات در داخل آن است را نیز می توان با آب جوش برطرف کرد. زیرا آب جوش باعث نرم شدن فضولات شده و آنها را به داخل چاه هدایت می کند.در این روش یک مشکلی وجود دارد که اگر جنس لوله های شما  پلاستیکی باشد در برابر آب جوش دوام ندارد و ممکن است سوراخ شود و مشکل شما را چند برابر کند. بنابراین برای راحتی کار خودتان میتوانید با شرکت های لوله باز کنی معتبر تماس بگیرید تا بدون دردسر مشکل گرفتگی لوله ی شما را حل کنند.

  • تلمبه دستی

اگر آب جوش برای شما کارآمد نبود می توانید از چاه بازکن کمک بگیرید. چاه بازکن یا تلمبه دستی که به آن لوله بازکن دستی نیز می گویند وسیله ای ساده و در عین حال کارآمد است که بسیاری از گرفتگی های ساده و روزمره را رفع می کند. چاه بازکن برای رفع گرفتگی های توالت و کفشوی ها مفید است. همچنین از آن می توان برای بازکردن گرفتگی ظرفشویی نیز استفاده کرد

  • محلول شیمیایی لوله بازکنی

استفاده از محلول شیمیایی لوله بازکنی یکی از روش های مختلف لوله بازکنی است که خاصیت خورندگی و اسیدی آن باعث رفع گرفتگی لوله می شود. استفاده از این محلول برای رفع گرفتگی های سینک ظرفشویی مفید میباشد. همچنین استفاده از آن برای بازکردن گرفتگی کفشوی حمام که به علت ورود مو و .. ایجاد شده است نیز مفید میباشد. اما رفع گرفتگی چاه توالت و گرفتگی هایی از جنس سنگ، خاک، آهن، تیغ، شیشه و … در توان این لوله بازکن نیست. روش کار به این صورت است که مقداری از این محلول شیمیایی را داخل لوله فاضلاب می ریزید و نیم ساعت منتظر می مانید تا خوب اثر کند. سپس آب را باز می کنید تا گرفتگی ها را شسته و با خود ببرد. لازم به ذکر است که استفاده از این محلول ها در صورتی مفید است که محلول ریخته شده به داخل لوله و محل گرفتگی برسد و در سینک ظرفشویی باقی نماند. اگر سینک پر از آب است ابتدا سعی کنید آب داخل آنها خارج کنید و سپس از محلول کمک بگیرید. همچنین هنگام استفاده از محلول اسیدی نکات ایمنی لوله باز کنی را رعایت کنید زیرا خاصیت اسیدی این محلول ها برای سلامت انسان مضر است اگر سلامتیتان برایتان اهمیت دارد بهتر است با شرکت های لوله بازکنی تماس بگیرید تا مشکل شما را بدون مشکلی حل کنید.

تماس با شرکت لوله بازکنی

با روش های مختلف باز کردن لوله آشنا شدید، اگر این روش های لوله بازکنی برای شما تاثیر نداشت با شرکت لوله بازکنی سهروردی که به عنوان یک شرکت معتبر شناخته شده است تماس بگیرید تا بتوانید گرفتگی لوله را در اسرع وقت با هزینه ی مناسب انجام دهید.