سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

کار با CMMS یعنی داشتن سیستمی که دستورات کار را برای هر تکنسین پ

اگر سازمانها بدانند داراییها و تجهیزات چه زمانی خریداری شدهاند و از تاریخچه مطلع باشند، میتوانند زمان خرابی را پیش بینی کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. از این اطلاعات برای پیش بینی خرابی ها ، بهینه سازی خرید قطعات ، کاهش هزینه ها ، بهبود عملکرد تجهیزات و موارد دیگر استفاده می گردد.، همچنین تکنسین ها می توانند با نصب برنامه ی نرم افزار نگهداری و تعمیرات بروی تلفن همراه خود ، سابقه تجهیزات ، اعلام خرابی ، دستور کارها ، گزارشات و موارد دیگر را مشاهده نمایند . به نقل از یکی از مدیران ارشد شرکت MAPMA که به وضوح این مزایای ذکر شده برای کاهش هزینه را تجربه کرده است.می گوید : قبل از دریافت نرم افزار نگهداری و تعمیرات ، تیم او مقدار زیادی از منابع را هدر می داده و در نتیجه هزینه های هنگفت و غیر ضروری به سازمان تحمیل میشده. اما مهارت پایش وضعیت تجهیزات مثل ارتعاشات صداسنجی آنالیز روغن و ترموگرافی از انجام و تحلیل داده واقعی و اقدامات اصلاحی بعد از آن روی آن تجهیز کسب می شود. روشن است که اقدامات تعمیرات و نگهداری تجهیزات آنهم با استفاده از بهترین و سریعترین تکنولوژیهای در دسترس اهمیت فوق العاده ای پیدا کرده است.

https://pmworks.ir/

کار با CMMS یعنی داشتن سیستمی که دستورات کار را برای هر تکنسین پیگیری می کند، تشخیص کارکنان کم کار را آسان می کند و به مدیر امکان می دهد اقدامات اصلاحی به موقع انجام دهد. در اغلب فعالیتهای نت چه به صورت یک فعالیت برنامهریزی شده (PM) یا اضطراری (EM) باشد، انجام عملیات نگهداری و تعمیرات در قالب یک «فرایند» شامل فعالیتها و مراحل کاری گوناگون صورت میپذیرد که آن را W.R.M. لایسنسی است که احتیاج به تمدید سالانه را در خصوص کاربری برنامه مدیریت نگهداری و تعمیرات را ندارد.این نوع از لایسنس بعد از سال اول از تاریخ لایسنس جهت بروزرسانی نرم افزار و استفاده از خدمات الکترونیکی پشتیبانی سایت ، احتیاج به خرید خدمات بروزرسانی را دارد. سیستم نگهداری و تعمیرات ماشین آلات پیشرفته رایان پرسیس با توجه به استاندارد های تعریف شده برای ماشین آلات و داشتن اطلاعات روزانه کارکرد آنها، قادر است در هر لحظه لیست آخرین سرویس های انجام شده ، مانیتورینگ وضعیت وعملکرد ماشین آلات مستقر در پروژه ها و کارگاه ها ، سوابق تعمیرات و نگهداری و هزینه های مرتبط با ماشین آلات با امکان تهیه گزارشات متنوع از آنها را در اختیار کاربر قرار دهد. البته شایان ذکر است که برای نگارش این مقاله تحقیقاتی زیادی انجام صورت گرفته است، طی این تحقیقات بر ما آشکار شد که نرم افزار نگهداری و تعمیرات آلکا، تمامی قابلیت های ذکر شده در این مقاله را دارد.

 

ارتباط با اطلاعات انبار قطعات و یکپارچگی اطلاعات کارکرد تجهیزات و ماشین آلات در بخش تولید و تحت شبکه کارکردن ، قابلیت مدیریت کاربران و محدود کردن اختیارات آنها از مزایای بکارگیری نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات پایش می باشد. در سامانه مدیریت نگهداری و تعمیرات، برنامهریزی فعالیتهای نگهداری، ابتدا به شیوه عادی صورت می گیرد پس از آن با توجه به زمان های واقعی در دسترس حجم کاری بین تیم عملیاتی متوازن و متعادل میشود. چگونه نرم افزار نگهداری و تعمیرات باعث جمع آوری اطلاعات میشود؟ دوره بعدی چه زمانی برگزار میشود؟ امکان ایجاد تغییرات سریع در اولویت ها و دستورکارهای قبلی و اطلاع رسانی به پرسنل برای جایگزینی برنامه ها، زمانی که مشکلی ناگهانی رخ می دهد. این کمک میکند تا پرسنل جدید نگهداری و تعمیرات سریعتراستخدام شوند و آموزش ببیند. این فرد دارای وظایف اصلی و فرعی متعددی می باشد، که در ادامه مقاله به چند مورد از وظایف اصلی و فرعی مسئول نگهداری و تعمیرات اشاره می شود. هم چنین توسط نرم افزار های نگهداری و تعمیرات CMMS وضعیت بهبود تجهیزات را با شاخص های قابلیت اطمینان سنجی نمایید.

https://pmworks.ir/دمو-نرم-افزار-نگهداری-و-تعمیرات/

نرم افزار نگهداری و تعمیرات به او اجازه داد تا این مشکل را با مستندسازی قسمت هایی که استفاده می کنند حل کند. 1. آشنایی کامل با مبحث مدیریت نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه PM آموزش ببینید. کارشناس نگهداری و تعمیرات با انجام به موقع کارها، می تواند از توقف ماشین آلات جلوگیری کرده، باعث کاهش هزینههای اضافی، کاهش زیانهای احتمالی و در نتیجه افزایش بهرهوری گردد. رسالت شرکت مشاوران تدبیرپرداز آویژه در ارائه خدمات نرم افزار نگهداری و تعمیرات PMWorks پشتیبانی حداکثری و رایگان در آموزش و مشاوره مدیریت نگهداری و تعمیرات است. سایت نگهداری و تعمیرات و دارایی های فیزیکی متعلق به شرکت مشاوران تدبیرپرداز آویژه پشتیبان آموزش و مشاوره نرم افزار PMworks است. وقتی برای خرید بهترین نرم افزار نگهداری و تعمیرات اقدام مینمایید با توجه به وسعت ماشینآلات و تجهیزات در شرکت یا سازمان شما نسخه و ورژن مناسب ارائه شود. “بزرگترین چالش صنعت تعمیر و نگهداری عدم وجود نیروی متخصص در آینده است.” بدون داشتن نیروی ماهر ، تجهیزات به آن اندازه که تولیدکنندگان به آن احتیاج دارند ، قابل اعتماد نخواهد بود.