سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

همه چیز درباره توری استیل


در این مقاله توری فولادی ضد زنگ و انواع پرکاربرد آنها را توضیح می دهیم.

توری فولادی از آلیاژهای فولادی ساخته می شود که معمولاً بین 10 تا 30 درصد کروم دارند. مش فولاد ضد زنگ با مقدار کمی کربن، مقاومت زیادی در برابر خوردگی و گرما دارد.

مش فولادی به دلیل مقاومت در برابر خوردگی معروف است. و در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد سبک و قیمت توری فولادی نیز بسته به درصد مواد استفاده شده در توری متفاوت خواهد بود.

همه انواع توری های فولادی ضد زنگ دوام بیشتری نسبت به مش های گالوانیزه یا PVC دارند.

کاربردهای مش فولادی

توری فولادی به دلیل مزایای فراوانی که دارد در بسیاری از صنایع و همچنین در پروژه های طراحی داخلی منزل مورد استفاده قرار می گیرد. توری فولادی برای مواردی که به استحکام بالایی نیاز دارند، مانند ساخت انواع نرده ها و نرده های امنیتی، انتخابی عالی است.

از ورق بنایی فولادی می توان در ساخت در و پنجره، سقف، دیوار و پی ساختمان نیز استفاده کرد. همچنین مش فولادی در صنایع غذایی، فیلتراسیون و صنعت نفت و گاز کاربرد فراوانی دارد.

توری های فولادی ضد زنگ انواع مختلفی دارند اما دو نوع 304 و 316 بیشتر از سایرین استفاده می شود. http://www.steelkhani.com


توری فولادی 304

مش استیل 304 رایج ترین و پرکاربردترین توری استیل است. فولاد مش 304 علاوه بر سایزها و قطرهای توری مختلف، در بسیاری از مناطق حفاظت در برابر خوردگی عالی دارد. فولاد آلیاژی 304 مزایا و کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد.

یکی دیگر از مزایای توری فولادی 304 مقاومت در برابر حرارت است. با ابزار و ماشین آلات مناسب می توان آن را شکل داد و برش داد. همچنین می توان آن را با استفاده از تجهیزات جوشکاری معمولی جوش داد.

برنج ایسر 316

توری فولادی 316 به عنوان دومین مش فولادی پرکاربرد در صنعت شناخته می شود. فولاد توری 316 در شرایط خاص استفاده می شود، به عنوان مثال در مناطق نزدیک دریا و در شهرهای شلوغ و آلوده و همچنین در مواقعی که جوشکاری سنگین مورد نیاز است. توری فولادی 304 ترجیح داده می شود.

فولاد ضد زنگ 316 مقاومت خوبی در برابر حرارت و اکسیداسیون در دمای حدود 1600 درجه فارنهایت دارد. مانند توری سیمی 304، می توان آن را با ابزار و ماشین آلات مناسب شکل داد و برش داد. همچنین می توان آن را با استفاده از رایج ترین دستگاه های جوشکاری جوش داد.