سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

دستگاه تنظیم فشار مه پاش نیمه صنعتی

 

به طور کلی با استفاده از کارواش صنعتی ، شما با سرعت عمل و راحتی بیشتر و صرف زمان و انرژی به مراتب کنتر قادر خواهید بود ، گردوخاک و دوده های سخت را شستشو دهید و محیط را از هر گونه کثیفی و آلودگی ، پاکیزه سازید. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، راه اندازی یک کسب و کار همیشه در ابتدای مسیر، کاری سخت و دشواری به نظر میآید اما با اطلاع یافتن از نحوه آغاز کار و مشکلات و نقصهای احتمالی، تا حدودی از بار روانی و استرس میکاهد. به بیانی دیگر، اگر برای آغاز یک کسب و کار، هزینههای هنگفتی انجام گردد و از سویی دیگر، درآمد آنچنانی بدست نیاید، پروژه شما یقیناً با شکست مواجه خواهد شد. این غول صنعت آبیاری از سال 1981 میلادی فعالیت خود را در ایالات متحده امریکا آغاز کرده است و در چهارگوشه دنیا نمایندگی ایجاد کرده است. آیا می خواهید چمن یا فضای سبز خود را به کانون حسادت محله تبدیل کنید؟

دستگاهی که به کمک انواع حسگر ها و بدون دخالت انسان میتواند فرایند آبیاری را مدیریت کند. در مدل های بدون برس، دروازه دستگاه بر روی یک ریل دور تا دور وسیله حرکت می کند و آب و مواد شوینده را با فشار به سطح خودرو می پاشد. قسمت های اصلی تشکیل دهنده سیستم مه پاش عبارتند از: الکترو پمپ جهت پمپاژ آب، نازل های پاشش یا مه ساز، فیلتراسیون و لوله های انتقال آب. با توجه به اندازه گلخانه ، ممکن است از هر سه سیستم نازل ، پروانه و اولتراسونیک در این فضا استفاده شود. نوع صنعتی سه فاز آن، از لحاظ فشار خروجی به حداکثر 200 بار میرسد. این روش مشکل زنگ زدگی ندارد ولی با توجه به میزان تحمل فشار کاری این لوله ها که در بیشترین حالت 40 بار می باشد، باعث پایین آمدن کیفیت مه پاشی شده و آب بصورت مطلوب به ذرات پودری تبدیل نمی شود و موجب خیس شدن حیوان و بستر می شود. آب تحت فشار حدود 70 بار از طریق لوله ها و شیلنگ های فشار قوی به نازل ها هدایت شده و از سوراخ نازل خارج می شود و در مواجهه با هوای آزاد با فشار کم تبدیل به ذرات پودری آب با قطر چند میکرون (15-5 میکرون) می شود این ذرات آب، در مجاورت و تماس با هوا به سرعت گرمای هوا را به خود جذب کرده و به بخار تبدیل می شود که این عمل موجب پایین آمدن دمای هوا، خنک شدن محیط و افزایش رطوبت آن می شود.

پمپ هایی که با نام فشار متوسط در سیستم مه پاش  استفاده می شوند دارای فشار های مختلفی هستند که بر همین اساس نیز در این سیستم به کار می روند. پمپ آب را از منبع تغذیه به سمت نازل هدایت می نمایند. اهمیت پمپ در این سیستم بسیار بالاست و می توان آن را جزو ضروری ترین اجزای آن دانست.

دستگاه تنظیم فشار مه پاش نیمه صنعتی

https://abniro.com/misting-system-overall/misting-system-pro/

همانطور که می دانید ماهیت کار پمپ انتقال آب یا مایعات در یک فشار بالاست و در صورتی که این فشار بیش از اندازه باشد، باعث خرابی و ایجاد آسیب در سایر اجزای سیستم مه پاش حرفه ای می شود. از این رو در سیستم از شیر تنظیم فشار استفاده می کنند. این شیر برای تنظیم فشار استفاده شده و دبی آب خروجی از پمپ را نیز تعیین می نماید. تنظیم این شیر به سادگی و با قرار دادن روی یک عدد نیست و می بایست بر اساس نازل ها و تعداد آن ها تعیین شود.

دستگاه تنظیم فشار در سیستم مه پاش اهمیت زیادی دارد زیرا می توان با استفاده از آن از سایر اجزای دستگاه محافظت نمود و از طرفی کنترل دستی این سیستم یکی از نیاز های اصلی استفاده کنندگان آن می باشد.

با توجه به موارد یاد شده یک طراح می تواند با انتخاب لوازم مرغوب و استاندارد و رعایت تمامی موارد موثر در طراحی یک سیستم مه پاش استاندارد و با کیفیت که رضایت همیشگی مشتری را بهمراه دارد طراحی و اجرا نماید و عکس این مطلب نیز دیده می شود که برای ارزان تر شدن اجرای سیستم مه پاش، اقدام به استفاده از لوازم و قطعات نامرغوب و غیر استاندارد و رعایت نکردن بعضی از اصول طراحی سیستم مه پاش می نمایند که در بلند مدت، موجب نارضایتی مصرف کننده شده و هزینه های اضافه ای را، به وی تحمیل می کنند. اصولا برای مشتری، قیمت مه پاش از فاکتور های مهم و تعیین کننده در خرید می باشد، اما نکته ای که باید در نظر داشت این است که اهمیت قیمت تا جایی است که کیفیت فدای قیمت پایین نشود، در آن صورت است که می توان خرید مطمئنی داشت در مورد قیمت مه پاش نیز متاسفانه تعدادی از تولیدکنندگان و فروشندگان برای اینکه محصول ارزان تری به مشتری ارائه دهند اقدام به استفاده از لوازم و قطعات نامرغوب و غیر استاندارد می نمایند و با اجرای سیستم غیر استاندارد، مصرف کننده را دچار مشکلات متعددی در حین بهره برداری می نمایند و مصرف کننده نمی تواند از سیستم مه پاش بطور مفید استفاده نماید.

برخی از برس های بسته بندی قادر به حرکت در هنگام تمیز کردن قسمت جلوی خودرو هستند تا از خم شدن پلاک مشتری جلوگیری کنند. سپس دو عدد باطری قلمی را درون دستگاه قرار داده سپس درب کشویی پشت تایمر را درست و دقیق جا بیاندازید تا از نشت آب به درون تایمر جلوگیری کنید همچنین عمر مفید باطری کم نشود. تایمر آبیاری قطره ای به راحتی مدت زمان و مقدار آب مصرفی برای هر گل و گیاه را تعیین میکند . با استفاده صحیح از سیستم های خنک کننده می توانند تنش گیاه را در روزهای گرم کاهش داد و رشد گیاه را بهینه ساخت. با به اجرا در آوردن چنین سیستمی در گلخانه ها، گرمای محیط از بین می رود و کاملا خنک می شود. شاید در نگاه اول، خرید یا اجاره یک محیط عالی برای راه اندازی کارواش، قدم اول به نظر برسد اما اگر از متخصصان این وادی بپرسید، موفقیت شما را در قدم اول، خرید تجهیزات کارواش از یک برند معتبر و البته با خدمات پس از فروش گسترده، میدانند. فروش تجهیزات قالیشویی، کارواش، نظافتی و … قیمت فروش پمپ کارواش در بازار اینترنتی و حضوری ایران بسیار متفاوت است. برای راه اندازی کارواش چه لوازمی مورد نیاز است؟