سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس خبری آنلاین

آموزش حسابداری به صورت آنلاین

 

برای افزایش بیشتر درآمد ناخالص، بسیاری از شرکتها دفاتر جدیدی در مکانهای مختلف باز میکنند و پذیرای کانال های فروش بیشتری میشوند که منجر به ایجاد فرایندهای پیچیده تری برای یکپارچگی تجارت، صدور مکرر صورت حساب ها و تلفیق دادههای مالی متعلق به این دفاتر خواهد شد. اما در ابتدا باید فهمید که دلیل ایجاد این مشکلات چه چیزی است و چگونه میتوان از آن ها اجتناب کرد. شما در صورتی که بتوانید یک یا چند نرم افزار حسابداری معروف را به بهترین شکل بیاموزید و یاد بگیرید، خواهید توانست در سمت های شغلی خود به عنوان یک حسابدار به شکلی قابل قبول و رضایت بخش عمل کنید. نیازهای متمرکز شده: یک دسته ی ثبت و بایگانی با هدف مناسب بودن برای بیشترین تجارت ها طراحی شده است، اگر شغل شما به شدت غیر مرسوم است ممکن است مجبور به تغییر نحوه ی استفاده از از دسته بندی مناسب شوید، یا برای تطبیق دسته بندی با شغل مورد نظر خود مجبور به پرداخت هزینه شوید. معمولا اهداف مرتبط با افزایش درآمد کوتاه مدت نقش بسیار کمی در برنامهریزی مناسب برای سیستم نرم افزار یکپارچه مدیریت کسب و کار دارند. 1. نرمافزار حسابداری مناسب شغل خود را شناسایی کرده یا درباره آن مشورت کنید.

در مرحله سوم که از اول فروردین 1389 به اجرا گذاشته شد، دامنه شمول مودیان گسترش یافت و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که بر اساس شرایط مراحل اول و دوم ثبتنام، مشمول اجرای نظام مالیات بر ارزشافزوده نشده بودند و در صورتی که در سال 1387 یا 1388 مجموع فروش کالاها و ارائه خدمات (غیرمعاف یا معاف و غیرمعاف) آنها سه میلیارد ریال و بالاتر بود، مشمول این مرحله شدند. سازمان امور مالیاتی برای اجرای بهتر و بدون چالش قانون مالیات بر ارزشافزوده، بهتدریج و بهصورت مرحلهای واحدهای صنفی مختلف را تحت شمول این قانون قرار داد، به این صورت که بعد از لازمالاجرا شدن آن، یکباره تمام واحدهای صنفی و تجاری موظف به اجرای آن نشدهاند، بلکه بهصورت دوره های آموزش حسابداری و در بازههای زمانی مشخص گروهی از واحدهای صنفی مشمول آموزش و اجرای این قانون اعلام شدند. در ایران نیز، عظیمی (1376) در تحقیقی با عنوان ضرورت تغییر برنامه آموزشی و روش تدریس حسابداری در ایران نیاز به تغییر آموزش حسابداری با تاکید بر برنامه درسی دوره کارشناسی و روشهای تدریس حسابداری را مورد بررسی قرار داد. هر کسب و کاری با سرعت رشد بالا برای تصمیمگیری در مورد بهترین سیستم کسب و کار جهت مدیریت عملیات روبه گسترش خود با چالشهایی مواجه است.

در هما این قابلیت وجود دارد، که حسابهای بانکی مورد استفادهی شرکت یا دسته چکهای مربوطه را تعریف و بر آنها مدیریت کرد. متداول ترین نوع نرم افزار حسابداری یا نرم افزار فروشگاهی است. نرم افزار حسابداری جامع هما این قالبیت را دارد که رویداد های مالی چه در قالب خرید و فروش و یا در قالب مخارج و هزینه ها ثبت و کنترل کرد. فراگیران با گذراندن دورههای جامع بازارکار حسابداری، فوت و فن کار را به عنوان یک کارشناس حسابدار و یا کمک حسابدار یاد میگیرند و برای خودشان فرصت شغلی معتبری میسازند. با شرکت در دوره حسابداری ویژه بازار کار مرکز آموزش مجازی پارس دانشپذیران بعد از اخذ مدرک یا گواهینامه معتبر از سوی این موسسه میتوانند با توجه به اعتبار مدرک شان بهترین گزینه ی شغلی را برای خود انتخاب کرده و درآمدهای بالایی را از آن خود کنند. در نرمافزارهای مالی رایج در بازار معمولاً پس از ثبت یک رویداد مالی مانند فروش، تمامیعملیات مربوط به آن از جمله کاهش موجودی انبار، افزایش حساب بدهکاران یا صندوق و بانک، افزایش فروش، سود حاصل از فروش، گزارشهای حسابداری و مدیریتی مانند دفاتر روزنامه و کل و معین و غیره به صورت اتوماتیک ثبت خواهد شد. این در حالی است که حدود 28درصد از سازمانهای موفق، در نظر دارند طی یک یا دو سال آتی از شبکههای اجتماعی بهره ببرند و فقط 2درصد کسب و کارهای موفق، برنامهای برای حضور در شبکههای اجتماعی ندارند.

یافتهها نشان می دهند بین قضاوت حسابرسان دارای مدرک تحصیلی پایین و دارای تجربه بالا و پایین در سطح موضوعات نیمه ساختار یافته و ساختار یافته تفاوت معنی داری وجود ندارد ولی در سطح موضوعات ساختار نیافته بین قضاوت حسابرسان دارای مدرک تحصیلی لیسانس و پایین تر و دارای تجربه کمتر از 5 سال و بیش از 5 سال تفاوت معنی داری وجود دارد. بهترین نرم افزار حسابداری دارای ویژگی هایی می باشد که موجب کنترل بهتر وضعیت مالی و مدیریت زمان در هر کسب و کاری گردد .حداقل امکانات در یک نرم افزار حسابداری ، قابلیت ثبت فاکتور ، گزارش گیری ، کنترل درآمد ها و هزینه ها می باشد . منابع مالی، برنامه ها و عملیات مختلف اتخاذ نمود، این گزارش ها به کمک افراد و سازمان های ذی ربط منتقل می شود. حسابداری مالیاتی: افراد فعال در این رشته میتوانند در ادارات دارایی فعالیت داشته باشند. 3) فرصتهایی که تکنولوژی موبایل ارائه میدهد؛ تقریبا 80درصد کسب و کارهای موفق معتقدند تلفن همراه به واسطهی قابلیت حمل، تاثیر بهسزایی بر کسب و کار خواهد گذاشت؛ همچنین در میان حسابدارانی که هم اکنون از راهکارهای موبایلی استفاده میکنند، نتایج درخور توجهی بهدست آمده است: بهبود 58درصدی کیفیت خدمات به واسطهی افزایش بهرهوری تا 55 درصد.